Eşiniz sizi yabancı gibi görürse ne yaparsınız?

Arkadaşlar aracımın bakımını yaptırmasını söyledim eşime o da parasını istedi benden :( bunu bir yabancıdan isteseydim o da parasıyla yardım ederdi değilmi ? eve hiçbir katkıda bulunmuyorsa, bizle asla yemek yemiyor, bize zaman ayırmıyorsa birde üzerine böyle yapıyorsa ben ne yapayım :( ?

ve ben ona para verebilmek için dün kredi çekmek zorunda kaldım.

Güncellemeler:
tabiki evliyim hemde 13 yıllık evliyim. 1 de oğlum var.


aldığım evimi sattı parasını yedi. gitti kendine saç ektirdi.

bize asla zaman ayırmaz :( bizle asla ilgilenmez :( yemek yemez :(

aracımı yaptır dedim diye bana maaşımın hesabını sordu.

BENDE PAŞALAR GİBİ YİYORUM DEDİM.

yerimde .. bana kimse soramaz maaşımı. belliki aracı yaptıracağım diye para istedi benden

okadar çok sıkışıktım ki.. kredi çekip parasını verdim.

oda aldı :(

0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Kimse yanlış anlamasın ama erkek kadından para almamalı. Kadının parası geçmiyor mu?Hayır ondan değil.Kadın zaten siz söylemeden size elbise de alır yiyecekte giyecekte. Onun doğasında bir bakma ihtiyaçları karşılama isteği var hem de bitmek tükenmek bilmez bir istek.Yanlış anlama ama çocuğunun geleceğini etkileyecek bir ev parasını gidip kafasına saç ektirdiyse zaten onun babalığını değil sorgulamak yargılamak ve tiz zamanda adam olmasını yoksa işin sonunun kötü olacağı konusunda uyarmak gerekir size.Kimsenin para konusunda boşanması taraftarı değilim ancak bir an önce bir bahane bulup paranın tükenmek üzere olduğunu ya da buna benzer şeyler söyleyerek bir nabız ölçmeye çalışın bakalım ne diyecek? Zorluğun karşısında ki dayanıklılığını test edin.Çocuğunuzun yaşı kaç bilmiyorum ama ileride onun da masrafları olacak o zaman ne olur bunları bir hesap edin sonra karar sizin.En son çare boşanmak ya da ayrılmak.

    Ya da tam tersini düşünüp onunda bir yerde hesapların da bir açık verdiğini size söyleyemediğini ve sizde o gun araba ile alakalı teklifte bulununca bende para yok arabayı yaptır diyor diye düşünmüş ve gerçekten o duruma düştüğü için üzülmüş ve sizinde onu paranızla ezmiş olma durumu olabilir.Ancak ne olursa olsun siz hesap vermeme sözünüzü bir an önce unutun. Siz ona 13 yıl nasıl davrandığınızı düşünün.Belki onu evden uzaklaştıran siz ve yaptığınız hareket veya sözler de olabilir.Empati yapmalı ve çözüme kendiniz ulaşmalısınız. Ne de olsa karı koca nın arasına girilmez. Bizi ırgalamaz :))

    Size iki farklı birbirinden cins yöntem.Kolay gelsin.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • cokmu aradin bu herifi ya diyecegim demiyorum sonucta 13 yillik evlisiniz Allah bagislasin bir oglunuz var ama benim maasimdir pasa pasa yerim diyemezsiniz cünkü siz onu derseniz esinizde size ayni sekilde dolayli yollardan tepki gösterecektir bende calisiyorum esimde ikimizin maasi arti cocuk parasi v,s aylik 5000 euro oluyor ayda ve halen dünü bugündür esim bana sorarak ceker kartiyla parayi yok paramiz cok diye har vurup harman savrulmaz bence esiniz i birazcik erkek olarak görün ailenin reisi olarak yoksa benim maasimdir pasa pasa yiyerim derseniz o kiside size bunu yapar bence bir düsünün nerde yanlis yapmissiniz eminim burdaki arkadaslardan beklediginiz cevap sudur erkekler esinize hakaret icerikli yazilar yazsin bayanlarda aman hemn defet bosan yenisini bul cocugu yanina al v,s desinler sizinde icinize su serpilsin haydi bosanin bakayim yol ortasinda o herif size sayidrmazmi 14 taneyi kendinize gelin esinizi hor görmeyin maasiniz la onu ezemezsiniz yenimi akliniz basiniza geldi 13 yil gecti eve net aldiniz tercihleriniz mi cogaldi yoksa ?

    0|0
    4|2
    • bu nasıl cevap olmuş allah aşkına


      eşi onlarla yemek yemiyor diyor sen hala olayın para boyutundasın, ortada bir bataklık var sen in uğraştığın işe bak birde eşin sana saydırsın 14 tane diyorsun


      valla ben kendime deli diyorum ama IQ um 300 diye ama normalde çok zekiyim


      böyle cevapmı verilir babayiğit

    • yoo amacım eşimi aşağlasınlar, laf söylesinler değil. Ben olayı kısaca özetleyerek anlattım. Başından bu zamana kadar anlatmış olsam emin ol böyle konuşmazdım. Kimseden bana o adamı boşa çek git demelerini beklemiyorum. Benmi yanılıyorum diye sormak istemiştim yalnızca.. Çünkü kimsenin lafıyla koca boşayacak kadın değilim ben.. Yinede teşekkürler.

    • saçmalıkta son level

  • bakın bir aileyi dağıtmak çok kolaydır ama toparlamak kolay değildir..ben size eşinizle ayrılın yda boşanın demiyorum ,diyememde buna hakkım yok,madem kocanızın bu tür davranışları var ,alın karşınıza oturtun ve bir güzel konuşun,sanırım evli ve 1 çocuk babası olduğunu anlayacaktır diye düşünüyorum,senin bu davranışların çocuğunda eğitimi sorunla hale getirebileceğini söyle kendisine,sizi kınamıyorum ama kocanıza yukarıda belirttiğiniz gibi cevaplar vermeseydiniz iyi olurdu ,neyse ,bu durumun bu hallere gelmesinde ya sizde ya kocanızda yada başka bir seyden kaynaklanan sorunlar vardır ,günah keçisi aramayın ve ilişkinizi bir an önce düzeltmeye çalışın elinizden geldiği kadar ,haa baktınız olmuyor artık ,nasıl isterseniz öyle yaparsınız ,

    1|0
    0|0
  • ohooooo...o evlilik çoktan tuvalete düşmüş, üstüne sifon çekmek kalmış, cımbızla mı çektin o adamı yoksa piyangodan falan mı çıktı? nerden buldun,ucuzluktan mı aldın?

    0|0
    0|0
    • Bende bu şans olduktan sonra piyangoya falan gerek yok be canım. kendi gelip beni buluyor zaten :)

  • Geçmiş olsun.. Çatırdama sesleri geliyor evlilikten.

    Keşke en başında şans vermeseydin böyle birisine. Nasıl bir insan oldugun hakkında fikrin yok muydu ?

    Düzelmesini bu saatten sonra beklemek çok zor. Tepki vermenin zamanı geldi...

    1|0
    0|0
    • Saol canım. Yok yeni başlamadı bu huyu hep böyleydi..

      Bir işe girdim bana dediki

      ya paranı alamazsan

      sen varsın yardım edersin dedim

      hayır ben karışmam demezmi bana

      doğru ya ben kimim değilmi komşudan yada iş arkadaşlarımdan yardım isterim maaşımı alabilmek için dedim

      sustu :(

    • Davranışlarına sinir oldugunuı bile bile neden düzeltmekten kaçınıyor. Çok sevdiğin için olabilr mi ?

    • bilmiyorum karar veremiyorum neden erkekler daha iyi anlarlar bence :(

      neden insan bukadar kolay sevdiği bir kadını üzebilir ?

      nedir bu ?

      evlilikte banane nedirrrrrrrr :( ?

  • pardon sizinki evlilik olmaktan çıkmış...

    artık inatlaşarak karşı tarafa zarar verme durumuna kadar gelmişsiniz...

    bence bu kadar kötü şeyler hissetmek karşı tarafatan çok kendinize zarar vereceğinizi unutmayın...gerçek aile ve evlilik demek bu değil...tamam siz çok haklı olabilirsiniz ama maalesef onun seviyesinden yukarıya çıkma şansınızda yok gibi...

    bence bu şekilde devam etmek yerine, ayrılmak çözüm olabilir...ayrılmak içinde oturup konuşun derim...neticede aklı başında olgun ve ne istediğini bilen insanlarsınız...

    evlilik zamanla kendiliğinden zaten yıpranıyor...keşke insanlar en azından güven ve saygıyı yitirmese...işiniz zor ama ilişkinize ameliyat gerekiyor yani cerrahi müdahale...acıyacak ama bedenin geri kalanı kurtulacak...

    0|0
    0|0
  • Köle olmuşun sen, ama şu anlattıgınız resme bakınca iyi seyler görmüyorum.üzgünüm

    0|0
    0|0
  • Eş ? Sizin eşliğiniz bozulmus coktan. Eş dediğin aynı olur terazide eşit olur... o bencillik yapıo ve terazide her gecen gün düşen oluyorsun

    1|0
    0|0
    • biz hiçbir zaman aynı terazide olmadık ki :(

    • Ozaman nasıl eş diebilirizki ? Eğer eşini seçme hakkını sana vermedilerse zamanında hiç bir zaman onlara hakkını helal etme... Bir ömür yaşam hakkı verilir insanlara ve kimsenin hakkı yoktur bunu batırmaya... Suan durumun musaitse kendine güveninde varsa en dogrusunu yap bataklıga dahada süreklenmeden

  • :) sory diyorum valla kusura kalmayın sizi oo esiniz denen adam ii kullanıyor valla dahada bisey diyemem

    0|0
    0|0
  • siz uzatmaları oynuyorsunuz birbirinize zulmetmeyi bırakın ve ayrı evlerde kendi hayatınzıı yaşayın en kısa zamanda

    çok acı bir cevap oldu ama

    0|0
    0|0
    • Herşeyin farkındayım .. Yalnızca susuyorum, izliyorum zamana bıraktım herşeyi.. Bakalım hayırlısı zaman neyi gösterecek :(


      Ama dünden beri baya bi üzüldüm. Okul açıldı msr.bile yapmadı. Dün iş arkadaşımdan borç aldım ona vereceğim diye... Eşim ya sonuçta istememeliydi sonuçta oda 10 yıldır çalışmıyor bende ona para veriyordum :(

    • Hepsini Göster
    • evet 2 sefer dilekçe verdim birkaç sever evi terkettim. geldi özür diledi ağladı .. her seferinde düzelir sandım ama düzelmedi :( evlilik bu ya kolay bitmiyor ha dedinmi bitiremiyorsun hele ki ortada bir çocuk varsa :(

    • çocuk olduğu için ve bazı değer yargılarınızadan dolay bu evliliği bitiremeyebilirsiniz ama daha az acı çekmek için profosyolel yardım isteyin yakın çevrenizden aklı başında insanlardan, bu olayları onlara açın çünkü o seviyeye gelmişsiniz, kendi halinize acımayı bırakın çünkü bu sizi güçsüz kılar, her ikinizinde saygı duydugu çevrenizden bir kaç kişiden yardım isteyin eşinizle konuşsun, eşniizn psikolojik sorunları var o yüzden düzenli çalışmıyor, bu tür sorunlar başka ciddi sorunlarıda tetikle

  • Evliliğin iki taraflı çalıştığını bilirdim ben? Yani en zından benim ve çevremdeki evli arkadaşalarımda böyle görüyorum. Eşin ile bu konuyu konuşmuş olduğunu düşünüyorum; konuşmak yerşne savuşturmaya mı gidiyor?

    0|0
    0|0
    • dün akşam konuştum. hiç beklemiyordum senden dedim ayıp yaptın dedim.

      Bir yabancıdanda yardım isteseydim emin olki bana yardım ederdi dedim.

      sen beni tanımamışsın ben para falan istemedim dedi. peki neden şimdi parayı aldı ? madem istemedi de ? evimi sattı parasını yedi şimdi kafama kakıyor kira ödüyorum diye ? on yıldır çalışmıyor 2 aydır iş buldu çalışıyor ama para yok bu nasıl iş anlamadım ? asla unutmayacağım bana bu yaptıklarını :(

    • Hepsini Göster
    • ahh bir bilsem :( o konuda sessiz kalıyor :( ama şu kesin ortada ev nede parası var. :(

    • Bu şekilde paranın uçuvermesi çok mantıksız. Kumar falan oynuyor olabilir mi? Eğer öyleyse zor vazgeçirilebilen bir şey o...

  • siz ayrı değilsiniz değilmi,halen evlisiniz?yazdıklarınızdan bir şey çıkaramadım,kaba olacak ama böyle evlilikmi olur?

    0|0
    0|0
    • ben bu soruda susmayı tercih ediyorum,düşündüklerimi yazarsam iyi birşey çıkmayacak...

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bir ev parasını nerde yedi eşin biliyormusun ?

    Araştırdın mı ... senınle yemediyse kesın bir kadınla...

    Seviyormusun peki bu ada mı

    Hoş sevsende onun senı sever halı yok çocuğunu bile göz ardı eden biri.

    Hiç çalışmadımı bu zamana kadar zaten böyle bır durumu varsa

    adam evlilik nedır onu bılmıyor.

    13 yıldır böyleyse bu adamdan düzelme beklemek hata olur.

    Seni hayat garantısı görmeye başlamıs malısef.

    Kendıne yetebılecek durumdaysan kı sanırım zaten hep böyle

    yaşamıssın kendine yenı hayat kur, görünürde koca olmasından

    sa olmasın daha ıyı.Yaptıkları hazım edılır gıbı değil çünkü.

    0|0
    0|0
    • ne şekilde yedi bilmiyorum soruyorum ona buna verdim alacağım diyor ama giden gitti kalan sağlar bizimdir

      :( tabi kaldıysa :(

      evet biz hiç akşam yemeği yediğimizi bilmem ya :( insanların kötülemeleri için söylemiyorum ama bu hep böyle :(

      yok düzelmesini beklemiyorum ama vijdan yaaa şimdi çocuğum onun yüzüne karşı bile olsa onu sevmediğini söyleyebiliyor. evet kesinlikle katılıyorum sana ben onun için altın yumurtlayan tavuğum. Tşk.ler canım yorumun için. Bi çaresine bakacağım artık :(

  • evlilikten tırstım şuanda

    0|0
    0|0
    • :) zaten evlenmede :) şimdiki aklım olsa asla evlenmezdim :)

  • ıyyy korkunç bir durum iyi dayanıyosun bu adama ben böle adamın s..çtıydım ağ...ına.sendekide sabır valla.bravo diyorum ne diyim.

    0|0
    0|0
  • Bence bitmiş bir evliliği yalnız başınıza arkadan iterek geleceğe götürmeye çalışıyorsunuz.

    Kimseyi yanlış yönde etkilemek istemem ama sizinle yemek yemiyorsa,

    paranızı kendi menfaatleri için kullanıp, sizin ihtiyaçlarında para muhabbeti yapıyorsa söylenecek çok şey kalmamıştır. Yalnız başına ayaklarının üzerinde durman gereken bi hayat yaşatıyosa hayatında işi yok.

    0|0
    0|0
    • Evet farkındayım yıllardır bu böyle .. Ve sonunda işte yapacağını yaptı . Çok gücüme gitti.

      Ben tutmaya çalıştıkça o devirmeye kalktı ben hep ayakta tutmaya çalıştım.

      Yıldığım dönemlerde ağladı birdaha yapmayacağını söyledi. kandım nedense işte inandım :(

      birde çocuk olunca kabul ediliyor. Ama dayanamıyorum artık. Yanlışmı düşünüyorum diye paylaşmak istedim okadar :(((

      teşekkür.ederim.

  • ilk once oglunuzu allah bagıslasın.benım cevremdede var 4 yıllık evlı bır buyugum ve adam çalısmıyor eve 3 gun gelıyor 1 ay gelmıyor vs vs.anladıgım kadarıyla çalısıyorsunuz,bu yasımda bana fıkır vermek dusmez belkı ama sadece sunu dıyım aman oglum annesız babasız buyumesın dıye durmayın o evde,cunku o cocuk ılerde okadar asabı okadar ele avuca sıgmaz oluyorkı anlatamam bırde erkek cocugu sonuçta.eger mutsuzsanız ayrılabılırsınız,sadece bulundurma ruhsatlı kocaya gerek yok dıye dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • evlilikte senin paran benim param muhabbeti olur mu hiç.. ha erkek kazanmış hem kadın.. böyle ayrım olmamalı..senin paran benim cüzdanım senin borcun..herşey paylaşılır evlilikte..eşim benim kazandığım paraya dokunmaz ben vermedikçe ve bunu yıkmaya çalışıyorum.. eşler arasında hiç bir konuda ayrılık olmamalı.. ama asıl problem diğer saydıkların ..sizinle ilgilenmemesi eviyle ilgilenmemesi gerçekten üzücü bir durum

    0|0
    0|0
    • evet en önemlisi bu zaten :(

      dışarıda aileleri görünce üzülüyorum. imreniyorum :(

  • Ne biçim adam o ya. Gerçi evlilikte senin benim param olmaz ama bu adam çalışmıyormu

    0|0
    0|0
  • affına sığınarak... onun yerine eve cansız manken al daha iyi... en azından sinirini bozamaz...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...