Sürekli onu düşünüyorum, sınavlarıma çalışamıyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Daha önce de bahsetmiştim, benim çalıştığım yerde bi çocuk var ve sürekli bana bakıyor ve karşılaşmanın yollarını arıyor. Ben önceden hiç bakmadan geçiyordum fakat bende hoşlanmaya başadım artık bende onu görmenin yollarını arıyorum. Bakmayayım diyorum fakat daha sonra fark ediyorum ki masmavi gözlerine dalmışım, sonra da kafamı eğip devam yürüyorum. Hiç bir konuşmuşluğumuz yok. Ben stajyerim o da temizlik görevlisi. Bekliyorum hep yanıma gelip konuşmasını fakat gelmiyor. Biraz da çekingen galiba. Belki de temizlik yaptığı için çekiniyordur, ne yapıcak bu kız beni diyordur. Bende de çekingenlik var biraz, ben de gidip konuşamıyorum. Bu biraz daha böyle giderse ben kafayı yerim vallah. Sürekli onu düşünüyorum, sınavlarıma çalışamıyorum kafam çok bozuk. Nolur yardım edin, benim nasıl davranmam gerekiyor? Ne yapmam gerekiyor?


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • cocuk tabiki utangaclıgından veya aramızda sınıf farkı var dye korkuyor olabılır bu gayet normal.burda snn yapacagın drek onunla konusmak olmasa bıle ona guven vermek en azından sınıf farkı olayını kapatmaya calısmak..bu ne olabılır onu her gordugunde hıc degılse kolay gelsın,iyi gunler,gunaydın flan dıyıp onu rahatlatmak olabılır..

    0|0
    0|0
    • Benim oldugum ofise geliyo arada, cop alma bahanesiyle soyle bana bi bakip gidiyor. Geldiginde hep kolay gelsin der ben de 'size de'derim. Peki gulumsesem garip mi kacar yoksa hosuna gider mi?

    • snde onu gordugunde sole ve ondan hoslanıyorsan sız bızlı konusmayı kes..

Erkekler Ne Diyor 4

  • Öncelikle tanıştığın yerde muhabbeti iyi olan samimi insanlar vardır. Herkesin iş yerinde olanladan bahsediyorum hani şu çok konuşan canayakın insanlar bence onlardan birini devreye sokup en azından cocuğun isteğini öğrenebilirsin ve bu anlattım insanlar bu işlerde ustadır. Bence direk çocukla konuşmaktansa bu anlattığım özellikte biriyle konuşmanı tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • önce aranızda sınıf farkı olmadığını bir şekilde hissettirmeniz gerekir. Bir konuda ondan yardımcı olmasını isteyebilirsiniz. Tabi temizlik harici.

    0|0
    0|0
  • uzatmayın direk işte konuşun nedir bu çekingenlik arkadaşlar

    0|0
    0|0
  • eğer hoşlanıyorsan bir bahane ile 1-2 kelime laf açsan oda size ilgi duyuyorsa gerisi gelir zaten ;)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...