Türkiye - Hollanda maçı sizce kaç kaç biter?

Maç için skor tahminlerini alalım kazanan taraf kim olur?


0|0
3249

En İyi Kız Görüşü

  • İki takımda güçlü ama kötü durumdalar.
    roben yok
    depayı tuttukmu tamamdır.
    bence kazanabiliriz ama zor olacak
    kalemiz çok sıkıntılı babacan titriyor takıma sadece kaleci degil abilikte yapacak gerektiginde fırçalıyacak bir volkan demirel lazım

    1|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok sikinti yüz tane gol kacti kismet diyorum Letonya mal bir takimdi bize gol atti Hollanda acimaz

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 31

  • Fatih terim o takımın başında olduğu sürece biz yenilmeye mahkümuz kadroyu bilmiyom o yüzden yorum yapamam ama yine Cenk'i almaz o g*t oğlu g*t

    0|0
    0|0
  • 3-2 biter Türkiye alır.

    0|0
    0|0
  • Mac mi var? :)

    0|0
    0|0
  • bastır kız hollanda :D

    0|0
    0|2
    • hangi konuya girdiysem altına saçma sapan bir şey yazmayı becermiş oluyorsun :/

  • 3-0 bitti ben 2-0 biter diye düşünüyordum. Her halükarda biz alırız demiştim yani

    0|0
    0|0
  • Türkiye 1 hollanda 3..

    0|0
    0|0
  • Bu takimla bir halt olmaz yeniliriz 3.1😏

    0|0
    0|0
  • 3-0 biter dedim btti :D

    0|0
    0|0
  • 3-0 biter asdfgfds

    0|1
    0|0
  • Türkiye alır tabikide

    0|0
    0|0
  • 2-1 biter bence.

    0|0
    0|0
  • 3-2 biz yeneriz van persie atar sneijder atar bizden burak yilmaz atar yav ole dusunuyom

    0|0
    0|0
  • Daha şimdiden dağıttık moruk ınş derman duman ediver letonyanin acısını cikar caz :D

    0|0
    0|0
  • Ben biliyorum 3.0 olacak😂😂

    0|0
    0|0
  • 3-0 biter :D :D :D:D

    0|0
    0|0
  • 2-0 Biter. :)

    0|0
    0|0
  • 2:0...

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum 😕

    0|0
    0|0
  • 3-0 değil miydi zaten

    0|0
    0|0
  • 0-5 ..

    0|0
    0|1
  • Kızlar Devam
    11

Erkekler Ne Diyor 48

  • 3-0 biter

    1|2
    0|1
  • 2 1 . n

    0|0
    0|0
  • 3-0 Türkiye kazanır 😂😂

    1|1
    0|2
  • Hayal kurmaya gerek yok. Hollanda böyle bir maçı bize vermez. Memphis Sneijder yeter. Letonya maçında da iyi oynamadık. 26 şut varmış. Öyle şut çektikten sonra 56 tane de çeksek hiç bir şey olmaz. Bütün şutlar yeteneksizce ve yetersiz. Kaleciyi 1 şutta zorladık o da gol oldu. Açamıyoruz topu son çizgiye indiremiyoruz. İşimiz oldukça zor inşallah yanılırım.

    0|0
    0|0
  • kimi yendik de grupda doğru düzgün, hollanda'yı da yenemeyiz gibime geliyor. ama bizim takım vatan millet sakarya moduna bürününce, ne yapacağı belli olmuyor. yeneriz belki

    0|0
    0|0
  • 1-0 alırız

    0|0
    0|0
  • 1-1 biter

    0|0
    0|0
  • Ben son iki milli maçın sonuclarını dogru tahmin etmistim. son dakikalarda yiyecegimizi de söyledim. hollandaya 1 0 yeniliriz

    0|0
    0|1
  • yeniliriz 1-3

    0|0
    0|0
  • 3-0 oldu 😀

    0|0
    0|0
  • diledigim skorla bitti zaten

    0|0
    0|0
  • 3-0 bıttı

    0|1
    0|0
  • 2-1 .

    0|0
    0|0
  • Hollanda 2 - 0 alır.

    0|0
    0|0
  • maç ne zaman hangi kanalda?

    0|0
    0|0
  • Bence berabere bitecek ama skoru kestiremiyorum.

    0|0
    0|0
  • Bakmayın letonya maçına fatih terim adam gibi kadroyla çıkarsa 1-1 berabere bite bilir ama bellide olmaz tabi

    0|0
    0|0
  • Hollanda 4-0 alır

    0|0
    0|0
  • 3-0 😜

    0|0
    0|2
  • 3 0 turkiye alir

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    28
Yükleniyor...