Böyle mi biter aşklar hep?

dedim ki yüzügün yüzügüm bilekligim adının baş harfi kolye fotografın karsımda içiyorum. afiyet olsun demiş. olmuyor dedim zehr zıkkım oluyor. demiş ki sen kendin zehir zıkkımsın zaten. sikerim böyle aşkın ızdırabını. ben aglıyorum o egleniyor. seven insan böyle mi der böyle mi yapar. biraz sarhoşum kusura bakmayın içimi dökmek istedim.


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • hata sende ıctıgnden haberı olmayacak senı takmayana hayatını altın tepsıde sunmayacaksn gozlernın kıymetını bılmıyorsa bakmayacaksn gozlerine kısacası hayatını s*kenı sevmeyeceksn buna kendın ınanmasanda

    1|0
    1|0
    • haklsın valla ama sahoş cesareti mal gibi mesaj attım dönmesin de insan ben de özlüyorm der bari insan der ama insan degil ki

    • Hepsini Göster
    • bitiyor işte bende buakşam bitirdim ne mesaj attı ne aradı domuz

    • eger bır kapı acıkdysa onunde daha yol var demektır sen anlamadgn bısekıkde ayrıldysan Allah ın bır bıldgı vardr ıns uzulmezsnz bundan sonra szı hak eden kısılere cıksn yolunuz

Erkekler Ne Diyor 9

  • bazen şaşıyorum bnde böle işe ama kmseye kızmanın anlamı yok hayatın bi oyunu dogru insansan eger karsına genelde yanlısı cıkar ve sen butun dogrularını bu yanlıs yuzunden yok edersin hytn bize bi oyunudur bu

    0|0
    0|0
    • aynen öeylede 6ay sonra eski sevgilim benimle yeniden barsıtı ama sevgilisi olmasaın ragmen engel koymustu engelmi actısorunlarından bahsetı şimdi neypama lazım neden okızı seviyormusun dedim hicbricevap vermedı seviyoıda denmyior sevmiyorumda demiyor fakat işlerı istedıgı gibi gitmedıgınden bahsetı ve ilk adaımı atan o yazan o bakano neypamlıyım bugun acık konustum yuzune ama eskisgibi candan davranmadım normel iki arkadas konustu benimle

    • kalbinin sesini dinlemelisin bnce . kmseye kendini yedekde olarak belirtme kmse için ikinci bi ihtimal olma ki anlasnlar degerni

  • hayr ben şuna kızıyorum. şimdi bu vatandaş içecek içcek ağlıcak belki 3 gün belki hafta belki 1 ay üzülecek. sonra toparlanacak kendine gelicek untma evresi falan filan daha sonra yeni bi aday yeni bir aşk onunla eskyi kıyaslıcak ben salakmışım be falan diycek. o geçen hüzünlü gceler içmeler kendini parçalamalar hepsi zarar, bu olayın karı yok. kimisi bunu bile bile tekrar tekrar yaşıo kimisi bikere yaşıo topluyo akıllanıo. neden bunn bi kursu yok neden gençler anneler babalar bu konuda evldını hazırlamıo illa ççocuğun o acıyı yaşayıp sonra olgunlaşmasımı gerek illa belki 1 ayını belki 1 yılını harap etmesimi gerek arkadaş?

    0|0
    0|0
  • Şuan bende ayrılık evresindeyim hatta uzun bir ilişkiyi bitirip ardımda yüzük bıraktım bile diyebilirim :) Fakat şunu unutma her zaman dimdik durmasını bil , bazı erkekler vardır ayrılıktan sonra kızın duruşuna aşık olur buna emin ol . Dimdik durmayı bil ! En azından mutlu görün :/

    0|0
    0|0
  • :D baya bır sarhossun sanırım eger adama zamanında cektırdıysen sıra ona gelmıs demektır cekeceksın sende

    1|0
    1|0
  • bende içtim içtim geldim ne arayabılıyorum ne bişi yapabiliyorum içim yanıyor sadece.

    0|0
    0|0
  • İçkiyi üreten insan, içkiyi tüketen insan.

    0|0
    1|0
  • evet böyle mi biter hepp !

    0|0
    0|0
  • çok şekersin ya :)

    0|0
    0|0
  • hepsi böyle bitmez genel olarak

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kisa ve net : cok ayip ediyor , simdi demesen bile ilerde iyiki bitmis dersin

    0|0
    0|0
  • İlişkiyi güzel bitirenlere hayranım. O da ayrı bır edep.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...