Ehliyet alacağım ama diploma?

arkadaşlar ablam 2-3 ay önce ehliyet kurşunu tamamladı, serfıtıkasını aldı tek aşama ehliyet için randevu alıp ehliyet kartını almaktı.bugün randevu aldık yarın için gerekli evrakalri hazırlarken diplomanın aslının olmadığını farkettik aslı var ama sakaryada üniversitede yani bizde fotokopisi var fotokopisi ile ehliyet kartını alabilirmiyiz acaba


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • oha benim alttan dersim var iki tane. lise geçen yıl bitti. sorun olurmu ? diploma isterlermi ehliyeti vercekleri zaman ? yada öğrenci belgesi yeterli olurmu. sonuçta beklemeli öğrencisiyim hala o okulun ?

    0|0
    0|0
    • direkt soru sordum yaa:D özür dilerim :/

Kızlar Ne Diyor 2

  • diplomaya bakmıyolar ki ehliyetini alırken. Soförler odasına kayıt yaptırıyorsun ordan sana dosya veriyolar zaten.sağlık raporun ,kurs sertifikan ,adli sicil kaydın ve bide fotoğrafın oldumu yetiyo :D

    0|0
    0|0
  • zaten ehliyete başvururken gerekli evraklar istenio..bende de yoktu aslının fotokopisi vardı.. emniyette diplomaya bakmıolar :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Meksikaya git orada ehliyet almak için 18 yaşında sadece ehliyet veren kuruma gidip bana ehliyet verin demen yetiyor araba kullanmayı bilip bilmediğini bile sormuyorlar + 2 yıllık stajer uygulama 2013 de başladı haberin olsun.

    0|0
    0|0
    • şakamı bu ? 2 yıllık stajyer uygulama başladımı. hayır . şaka yapıyorum de:D yok öyle bişey de !:D:D:D

    • Hepsini Göster
    • ertlemeseydin ara sen sürücü kursunu bi hem bu uygulama 2011 den beri gündemdey di neden almazsınız ki

    • doğru söylüyo arkadas papatyacık kaaççç zaman önce ben ehliyet alacağım için kursuma gittiğimde söylemislerdi yakında uygulama değisiyor diye :D

  • fotokopisiyle alırsınız

    0|0
    0|0
Yükleniyor...