İlk aşkınız kimdi ilk kimde açtınız gözünüzü?

ilk aşkınız kimdi, kiminle başladı, yada platonikmiydi, hiç açılamadınizmi, imkansizmiydi :))


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk aşkım annemdi... Karşılıksız sevmiş, yapacak bir şey yoktu diyor ... :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • ilk aşkım platonikti lisedeyken yaşamıştım. Hiç açılamadım. Ancak sadece ona karşı öyleydim diğer kızlarla herşeyi konuşuyor paylaşıyorduk. İmkansız gibiydi benim için. Sonra mezun olduk

    farklı üniversitelere gittik ve bir kaç sene sonra gerçek aşkımla tanıştım. İlk aşkımın gerçekten platonik olduğunu anladım. Çünkü duygu düşünce ve güzellik anlayışım çok değişmese de bayağı değişmişti. Ondan sonra hayata bakış açım bir daha değişmedi.

    0|0
    0|0
  • ilk aşkım annemdi onunla açtım gözlerimi .canım en değerlim o benim

    2|0
    0|0
  • ilkokul arkadaşımdı şimdi ciddi düşünüyoruz :)

    1|0
    0|0
  • ilk hoslandıgım kişi tabi eskiden daha tatlıydı ama şimdi de idare ediyoruz :)) link

    0|0
    0|0
  • .d ben bi 1. sınfda oldm 3. sınıfa kadarmı ne ama hiç açılamadım . sonra 6. sınıfda yan sınıfda birisi beni seviyorms ve onaa arkadas aracılıgı ile teklf etdm .)

    0|0
    0|0
  • unıversıte 1 de ankaralı bı kızdı ama hayatımın ıcıne ettı ıyı kı ettı dıyorum kadınları tandım tanıdıgımı dusunuyorum

    0|0
    0|0
  • hatırlamıyorum ki aşkmıydı neydi :D

    0|0
    0|0
  • Böyle sorumu olur ya.

    0|0
    0|0
  • ela gözlü benli dilber

    0|0
    0|0
  • nereden hatırlayım :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ilk aşkıma o kadar kötü davranıyordum ki (herhalde anlamasın diye) çocuğu ağlatmıştım. :)) eyy gidi günler.

    0|0
    0|0
  • ayyyy gece gece neden hatirlattın şimdi teeeeeeeeeeee maziye kim dönecek yahu :) efenim ilk askım aynı mahallede oldugum mustafa isimli cocuktu asıktım ona oda bana sanırım ne günlerdi yaa bazen görürüm selamlasırız hep aklıma gelir eski cocukluk askım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...