Bir bayan bir bayanın arkasından neden bakar?

Kusura bakmayın ama benim dikkatimi çeken bir konu oldu.Tamam kabulümdür çoğu erkek yanından bir kız geçtiğinde bakar yalnız neden bir kız bir kızın yanından geçtiğinde arkasından bakıp baştan aşağıya süzer cevaplarınızı bekliyorum.


0|0
8|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 7

  • Poposu benden gül mü diye.

    .. ki %99.9 ihtimalle değildir.

    1|4
    0|0
  • kiskandigindan!

    kadinlar ztn kadinlari acayip derecede süzüyorlarr ve demekki kafasndanda elestriyorlar ..

    güzel bir bayan erkeklerden deglde daha cok kadinlardan süzülür!

    0|1
    0|0
  • Kıyafeti çantası aksesuarı ya da saç stili falan değişik gelmiştir bakmıştır ille de kıskançlıktan bakmazlar diye düsünüyorum..

    0|1
    0|0
  • Gıssgannnçççççç

    0|1
    0|0
  • Lez olabilir, kıskanç olabilir, gözüne tanıdık gelmiş olabilir, sevdiği çocuğun sevgilisi olabilir.

    Sebeb çok yani, anlayacağın..

    0|1
    0|1
  • ayakkabılarından tokasına takar bakarım :)

    0|2
    0|0
    • hımm kızın babetinin metal tokası güzelmiş, cevizlere çok güzel tekme gömülür... alıyım ben bundan mı?

  • kıskandığından dolayı.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • hacı abi bir kadın dönüp kendi götüne bile bakıyor

    hiç mi görmedin

    ama şu köpeklerin kuyruğunu yakalamak istemesi misali ne kadar dönerse dönsünler kıçları yine arkalarında kalıyor bu gerçeği idrak edemiyorlar sanırım

    oysa yardımsever iyi kalpli ve centilmen biz erkeklere sorsalar ya götüm nasıl güzel mi diye bi cevabı kendilerinden esirgeyecek değiliz ya

    1|1
    0|0
  • ne giymiş bundan bende alıyım falan diye hayal kuruyodur o

    0|1
    0|0
  • kıyafet yada arka profile bakıyordur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...