Wesley Sneijder Galatasaray'da!!!

Yilin bomba transferi gerceklesti arkadaslar. Turk futbol tarihinin en onemli transferi Sneijder Galatasaray'da...aciklama henuz yapilmadi, Twitter'deki unlu oyuncu simsari biraz once Wesley Sneijder'in menejerinden haberi ogrendigini soyledi.

Wesley Sneijder Galatasaray'da izlemek nasıl bir duygu? Galatasaray'a ne katar ve neler götürür? İkinci bir Hagi olabilir mi?

  • Wesley Sneijder Galatasaray'ı uçurur
    A seç
  • Wesley Sneijder Galatasaray'da dengeleri bozar
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
arkadaşlar söz konusu tweet burada:

link

0|0
1547

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 14

  • Çok iyi bir transfer,Galatasarayı uçurur...Bizim değil,başta fenev olmak üzere rakiplerimizin dengesini bozar :D

    1|4
    0|1
  • Para dengelerini bozar, ama Galatasaray'i ucurur :)

    2|2
    0|3
  • Bugün de bunu konuşuyorduk,çilek olmasa da bal oldu dedim. Fazla konuşmadım çünki bu futbolcuyu henuz izleme şansım olmadı. Oyuzden fikrim pek yok sayın futbolseverler.

    1|1
    0|1
  • hayırlı olsun ama bence galatasaraya iyi gelecek

    2|0
    0|0
  • daha yeni gazete okudum yok bişey daha ya hani kaynak kesin mi :)

    0|0
    0|0
  • çoştuuuuuur bizi sneijder

    1|2
    0|1
  • Hayirli olsun bize :)

    0|0
    1|0
  • Wesley Sneijder Galatasaray'ı uçurur

    0|0
    0|0
  • uçururmu kaçırırmı bilmemde soru 2gün önce sorulmuş adam daha gelmedi:))

    0|0
    0|0
  • İyi hoş oldu.

    0|1
    1|1
  • hayırlısı be gülüm

    0|0
    0|0
  • Hadi bakalim.

    0|0
    0|0
  • Playmaker kaynak ? ..

    0|0
    1|0
  • ımparator basımızda oldukca sırtımız yere gelmez

    0|3
    1|2

Erkekler Ne Diyor 47

  • bırakında sneijder alsın o kadar arkadaş bu adamın gs ye yarar sağlamaz diyenler futbol f sini bilmeyenlerdir ben fenerbahçeliyim ama futbolu sevip sneijder in nasıl biri olduğunu bilmeyen yoktur ins gelir başarılıda olur galatasaray ezeli rakip ve dostumuzdur..

    1|3
    0|0
  • Daha resmi bir açıklama gelmedi inanmayın Ntv spora daha kaç gün önce Belhanda içinde aynı şeyi söylediler ama büyük bir olasılıkla bitti fiyatlarda gayet makul.

    0|1
    0|0
  • acikcasi besiktasin durumuna düsme gibi bir yönde ileriyor takim..O kadar büyük paralar verip basari olmayinca üstüne birde yönetim degisirse.

    oyuncunun kalitesi tartisilmaz elbette ancak Türkiyeye adepte olucakmi önemli olan o

    0|0
    0|0
  • fb li olarak şaşırdım.

    0|0
    0|0
  • oynamayan baros un 2.5 , sol bek oynatılan riera nın 2 milyon euro aldığı takımda dengeleri bozar demek çok komik olur. dengeler zaten zamanında öylesine bozuldu ki toplamak mümkün değil.

    hagi olur olmaz demek hagi ye ciddi haksızlık olur. hagi herhangi bir oyuncunun yaptığından fazlasını yaptı bu ülke futbolu adına. her zaman ayrı bir yeri olur. sneijder galatasaraya ciddi katkı sağlayacak. ama uçuracak bir tarafı yok galatasaray önce kendine kaliteli stoper ve sol bek bulmalıydı.

    1|0
    0|0
  • daha 28 yaşında galatasarayımızın formasyla görecegimiz günleri heyecanla beklıyorum basarılarımıza basarı katacaktır inanıyorum

    2|0
    0|1
  • on numara beş yıldız oldu galatasarayıma.parayı ve takımdaki dengeyi dert eden arkadaşlar,para ünal aysalın takım içi dengede fatih terimin işi.ve ikiside galatasarayımızda.yani buda demek oluyoki sıkıntı yok rahat olun.herşey güzel olacak :)

    0|0
    0|0
  • Sevindim. Kurtulduk arık şu gündemdeki Sneijder haberlerinden.

    1|0
    1|0
  • Hayırlı olsun.

    Bu arada şu breat2 nickli üyenin üstündeki kezban beni engellemiş, kim merak ettim :(((8

    1|0
    1|1
  • Wesley Sneijder accepts Galatasarays offer. Inter signed pre-agreement with Galatasaray, Sneijder will be announced later today.. işte bu cümle imza kadar değerli.. hayır gelmiş olamaz bu inanılmazzzzz!

    1|1
    0|0
  • Futboldan anlayan bi insan şu adama olumsuz bi yorum yapamaz zaten...Tartışılamayacak kalite de bir oyuncu...Galatasaraya özellikler avrupa da cok şey katacagına inanıyorum ...

    0|2
    0|0
  • Galatasaray Tv'yi açtım şu an

    link

    0|2
    1|0
  • sampıyonlar lıgınde fınal olurmu acep

    1|0
    0|0
  • Karısı taş ama Türkleri sevmiyorlar Türkler lehinde bi kısa filmde oynamış karısı

    0|0
    0|0
  • Gerçekten galatasarayı uçurur ama maaş ve bonservis konusu kesinleştikten sonra denge konusunu konuşabiliriz bence.Bir fenerli olarak bunları söylüyorum.

    Bu arada UEFA kriterlerini de unutmayalım.

    0|0
    0|0
  • daha belli değil hemen her haberi inanıyorsunuz adam daha kararımı açıklamadım diyor gidin gazete okuyun ya :D

    0|0
    0|0
  • ünlü oyuncu simsarını topu topu 80 kişimi takip ediyor:))

    sizin mahallede ünlü galiba:))

    0|0
    0|0
  • memleketi kurtaracak şınayder

    1|2
    1|2
  • #sanaltruva

    0|0
    0|0
  • daha kesin birşey yok...

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    27
Yükleniyor...