Laf atılması hoşunuza gider mi?

Bazen kızların yanından geçerken istemsiz bir biçimde (canım benim , çok tatlısın , harika saçlar vs.) şeklinde laf atabiliyorum zaman zaman ise genelde iki kız yan yana yürürken ( sağdaki güzel veya soldaki daha başarılı ) şeklinde laflar atabiliyorum..

Benim başıma da geliyor benzer durumlar kızların laf atması hoşuma gidiyor doğrusu :))


0|0
15|8

En İyi Kız Görüşü

  • Birde övünerek anlatıyor musun?

    Senin gibiler yüzünden sokağa çıkamıyoruz.

    0|0
    0|0
    • genelleme yapmadan önce yorumları oku :)

    • Hepsini Göster
    • yok ibrerti alem için seçtim zaten :)

    • Teşekkürler.. link :)

Kızlar Ne Diyor 14

  • açıp versek deliği bulamazsın bro.

    2|3
    2|2
  • Hoşuma gitmez,içimden sayıp sövüyorum öyle olduğu zaman...

    0|0
    0|2
  • Herkes sevmediğini söyler fakat bence herkesin içinde biraz hoşnutluk bulunur. ( Kim beğenilmesinden hoşlanmaz ki ? )

    0|1
    0|1
  • güzel olur ya bır erkgın sana ıltıfat etmesi hakaret harıc tabı

    0|1
    0|0
  • Laf atanlardan nefret ediyorum. Güzel bulmus olabilirsiniz karsinizdaki bayani ama içinizden söyleyin ne söyleyecekseniz, mümkünse onu bile yapmayin!

    0|0
    0|2
  • :D tabii hoşuma gider ama dönüp bakmam...

    0|1
    1|2
  • benim hıc hosuma gıtmez ustune ustluk tıksınıyorum yerden yere vurasım gelıyo dengesızlerı

    0|0
    0|2
    • yooo bence her zaman öyle olmuyor.bende unv. yıllarımda arkadaş gıbı laf atardım ve hiç olumsuz bi tepki almadım :) hatta bi keresinde kız o kadar güzeldiki yanındaki annesiymiş farketmemişim. kız gülmekten yerlere yatacak nerdeyse.tabi annesinn biraz yüz ifadesi değişti ya bişey demedi allahtan

    • evet bende hiç tepki almadım :)

    • - verenlerın kıcında cıban cıksın ınsallah

  • laf atan erkeklerden hic haz etmem..o lafları atanların anneleri kız kardesleri yok mu merak ediyorum

    0|0
    0|0
  • Yoldan geçerken bu lafları söyleyip yürüyüp gidiyorsan gereksiz bir davranış ama yanına gidip bir yerden laf açıp bu arada çok güzelsiniz vesaire dersen daha yerinde olur usturuplu bi şekilde tabiki. her kadın iltifat edilmesinden hoşlanır ama laf atmak hoş değil bence

    0|0
    0|0
  • cok matah bir sey yapıyormus gibi bir de söylüyor.

    0|0
    0|2
  • Çok rahatsız oluyorum

    0|0
    0|0
  • çok pis bozarım normalde çocuğu. Ama sonra kızlarla güleriz:)

    0|0
    0|1
  • Ben laf atarım bana atmasınlar..

    0|0
    0|1
  • iğrenirim(Cevabın çok uzun ya da çok kısa!)

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 8

  • Valla kral bana cok atarlar '' Saçlara bak çok tatlı'' deyip yerinde zıplayanları gördüm :D hoşumada hidiyor acıkcası :D gelip dokunurlar falan . :D

    0|1
    0|0
  • kahpe evladı kızı birine laf etti kız allh belanı versin dedi çocuk üstüne yürüdü agzına bir koydum kendi kanıyla boguldu mal mal elalemın bacısına anasına laf mı atılır oglumm

    2|1
    0|0
    • yalarım sokarım severim gibilerinden attıysa iyi yapmışsın :)

    • oha mk yalarım sokarım :) güzel laflar.

  • vermeyeceği 2X2=8 o yüzden değmez. mastır yap sen en iyisi :)

    0|0
    0|1
    • aştık o çağları canım sen sabunsuz dene :)

    • sürtünme kuvvetinden dolayı kıvılcım çıkarıyor be hacı yangın çıkarmanın bir manası yok :)

    • :D

  • hiç yapmadım ve hiç başıma gelmedi :D

    0|0
    0|0
  • iki kez benimde başıma geldi ilkinde dumur oldum :) ben bunu sadece biz yapıyoruz sanırdım.

    0|0
    0|0
  • istemsiz laf atma diye bir olay mümkün değil

    0|0
    0|0
  • atana bağlı azizim

    0|0
    0|0
  • modern maganda

    0|1
    0|0
Yükleniyor...