Bu vücut ne kadar surede yapilir bir yardim? (Resimli) sporla ilgilenenler bakabilirmi?

Arkadaslar spora baslicam ve merak ettigim en iyi sonuclari kac aydan sonra veya yil da alabilirim bu benim duzenli yapmama da baglidir elbette ama yaklasik bir sure verebilirseniz sevinirim. Duzenli beslenip spor yapsam ne kadar suredr sonuc alirim. Kilo sorunum yok sıkılasmak icin yapacagim. Boyum 162 kilom 48 . Ornek olarak su resmi koydum bu kadin ne kadar surede bu hale gelmistir mesrla?

Bu vücut ne kadar surede yapilir  bir  yardim ?? (Resimli) sporla ilgilenenler bakabilirmi ?

Güncellemeler:
Ben kizi sormadim gencler. Sorumu duzgun okursaniz sevinirim.

0|0
17|47

En İyi Erkek Görüşü

  • çok sürmez senin bu hale gelmen
    programını aksatma yeter
    boyun ve kilon orantılı çünkü

    1|0
    0|1

En İyi Kız Görüşü

  • boy ve kılomuz aynı gormeden sevdım senı :d

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 46

  • Bayanlarda kas gelişimi erkeklere oranla daha yavaştır. Düz bir vücudunun olduğunu ve metabolizmanın normal bir hızla çalıştığını düşünürsek böyle bir vücuda ulaşmaz ortalama 6 ayını alır. (Düzenli beslenme ve sıkı bir antrenman ile)

    1|0
    0|0
    • 6 ayını mı alır :D panpa biraz gerçekçi olalım lütfen, bir yıldan önce mümkünatı yok, Türk kızlarında spor kütürü yok zaten, genler zayıf, 6 ayda bu kadının yarısı olamaz

    • Kisiye özel antrenörlük yapıyorum. Çalıştırdıklarımın arasında bayanlarda var. Bayan musteri aslında kabuk etmiyorum fakat tanıdığım için kabul edip 2 bayan çalıştırdım. Bu şekilde bir vücuda ulaşmaları düzenli beslenip dediklerimi uygulayan kişi 5 ayda bu vücuda ulaştı ama düzenli beslenme yapmadan sadece dediğim şekilde antrenman yapan kişi 1 seneye yaklaştı falan bu vücuda hala ulaşamadı hafif yağı var.

  • Bu sizin anatominize kas yapınıza bağlı. Ayrıca metabolizmanızın yağ yakım hızınızın ve doğru antreman ile doğru beslenmenin sonucunda 1 yıl içerisinde istediğiniz vücuda ulaşabileceğinizi umuyorum

    1|0
    0|0
  • Bir spor salonuna git. Hoca desteği ile çalışmaya başla. Hocanın dediklerini harfiyen uygula. Yukarıdaki fotoğrafa gelince, o vücudu yapmak çok uzun süreni alır.1, 1,5 yıl gibi ama 6 aya kalmaz vücudunda belirgin değişiklikler hissedersin. Salona yazılmaz isen kendi başına çalışmaya çalışırsan hiç bir şey olmaz onu da söyleyeyim

    1|0
    0|0
  • O 3-4 ay muhabbetlerini geç, şimdiden başlasan seneye bugün anca işte böyle birşey olursun o da belki, beslenmene dikkat edersen.

    0|1
    0|0
  • Kemik yapın metabolizman beslenmen bunlar hep etken kimse bilemez tam süresini

    0|0
    0|0
  • Zaten zayıfsın. Şuanki durumunla 2-3 ay sıkı çalışsan yapabilirsin..

    0|0
    0|1
  • Sadece 3 ayda bu fiziğe kavuşabilirsin ama hergün spor yapman ve hergün dengeli beslenme şart şekerden ve yağdan uzak durmalısın , sabahları en az 2-3 yumurta öğlen ton balıklı salata ya da tavuk göğsü Akşama Rus salatası kızarmış balık gibi proteinli yiyecekler tüket boğazından kısma cips çikolata gibi gereksiz şeyler yerine havuçla elmayla felan araöğününü geçiştir kilon çok azmış bol bol makarna tüket Spor herşeyden önemli sakın ihmal etme sadece diyet işe yaramaz karın kası için hergün çalışma dinlendiğin günlerde olsun dinlenmeyide sakın ihmal etme bu kadar.

    0|0
    0|0
  • Bilmiyorum ama fotoyu görmüşken bir maşallah demeden gitmim dedim :/

    1|0
    0|0
  • böyle vücudu erkekler sevmez yapmak ıstyorsan gereksız azcık fızıgın yerınde olsun başka bırseye gerek yok

    0|0
    1|0
    • böyle vücudu tam olarak hangi erkekler sevmiyor amca, zaten bu vücudu beğenmeyen kekolara, geri kafalıları vücudun sahibi hiç bakmaz

  • Öncelikle Kaslı bayanlardan hiç haz almam.
    Öte yandan bunu yapmanız için protein tozu kullanmanız ve ağır çalışmanız lazım bunun ustesınden gelecek kapasıtede goruyorsanız kendınızı 5 6 ay yeterli olacaktır kendımden bılıyorum. adunis kolayda yanlar zor

    0|0
    0|0
  • Düzenli bir programın olması gerekir, beslenme şekilline dikkat etmelisin. Çalışma sistemini kendi göre hazırlamalısın.. Başlangıçta kendi fazla zorlama zamanla kademeyi artırır...

    0|0
    0|0
  • salak salak 2-3 ayda olur diyen cahillere kanma klavye başından bol keseden sallaması kolay, bir kere karın kası çıkarmak mesele zaten iki üç ay hikayelerini geçin yani kafadan 1 sene düzenli beslenme + çalışma gerekli

    0|0
    0|0
  • Canın cehenneme igrençççççç

    0|0
    0|0
  • Bir şey söyleyeyim mi, bu kızın ergenlik döneminden beri sportif bir kişiliğe sahip olduğuna bahse girerim.

    0|0
    0|0
  • kalçaları mükemmel olmuş kadının ama göğüsler için aynı şeyi söyleyemicem. bu senin vücut tipine bağlı biraz bunla aynı sonucu elde edemezsin ortalama 6ay ile 1 yıl arası yaparsın bu tarz birşey

    0|0
    0|0
  • cok 1 sene

    0|0
    0|0
  • boyun kilon iyi 1-2 aya böyle olmaya başlarsın

    0|0
    0|0
  • Eğitmen olursan

    0|0
    0|0
  • Kadınlar sıkı bir programda çalışamazlar
    9 ay gibi bir sürede belki yapabilirsin

    0|0
    1|0
    • Niye kii 😄

    • Dusuncen yanlis kadinlar sıkı programda calisamaz diye nerden duydun bilmiyorum 5 yillik profesyonel bokscuyum yaninda farkli duzenli spor oluyor kaslarim var resimdeki gibi anlamadim seni yani? 😊

  • Şimdi başlangıçta nasıl olduğunun önemi büyük ayrıca burada kız kaslarını şişirmiş kas şişirme egzersizi ile ortalama fit bir vücudu bu hale getirmen maks 15 dk.

    0|0
    0|0
  • 8 ayda düzenli beslenme , düzenli spor , düzenli dinlenme ile olur , çok zor değil yani :)

    0|0
    0|0
  • 1.5 yıl

    0|0
    0|0
  • şu an ki halini bilmiyorum ama 8 ay sonunda bu olur

    1|0
    0|0
  • En az 2 yıl

    0|0
    0|0
  • Popo haricnde igrencki

    0|0
    0|0
  • Ay değil yıl sürer yediklerine çok dikkat etmen lazım

    0|0
    0|0
  • Ona baya bir ömür gider.

    0|0
    0|0
  • vays ablanın vücut fena..

    0|0
    0|0
  • senin durum ne onu bilmek lazım :)

    0|0
    0|0
  • 6 ayda olur bence

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 16

  • 2 3 ay diyorsunuz ya nazil fit oluyorum size. canim bu kadim gerçekten bayagi bir agirlikla 1 1.5 senede olmuştur. ve ama zayifim dersen şöyle soyliyim victoria's secret modelleri en az 5 kilo dumbella calisir. yani ciddi azim lazim ve bol acili bir süreç olur. ki çoğu kadinda katlanamaz bu kadar düzenli agir antrenmana

    0|0
    0|0
  • bu bayan ise ben neyim :P

    0|0
    0|0
  • bacakları kötü ya kas yığını resmen

    0|0
    0|0
  • Bak canim ben 5 yillik profesyonel bokscuyum yaninda wushu da yapiyorum ama son yilda bacagimd afilan kaslar cikti yapamiyorum sporumu bu kaslar agirlik la olan seyler ama bende karin kasi filan var 1 yila yaklasinca hafif hafif beliriyor ben su anda fotograftaki kadar kas var yapabilrisin agirliklarla ugrasman gerek 1.5 yil yeter sana 😊

    0|0
    0|0
  • Iy b*k gibi vücut.

    0|0
    1|0
  • Fotodaki hatun 3 senede yapmıştır bu vücudu. Jen Selter 4 senede yaptığına göre bununda vardır bir 2-3 yılı.

    0|0
    0|0
  • bir 6 ayı bulur sıkı çalışma ile

    0|0
    0|0
  • maşallah yani

    1|0
    0|0
  • bu vücudu yapman için 40 fırın ekmek yememen lazım :D

    2|0
    0|0
  • seneye bugün olursun.

    0|0
    0|0
  • Zaten bu kız olmak için 5 yaşında baleye başlar gibi spora başlaman lazımdı. :D

    0|0
    0|0
  • hatun süper ya

    0|0
    0|0
  • Oyş dedim yemin ederim.
    Neyse, öncelikle kafana göre diyet yapma bir diyetisyene git, güzel bir diyet ve spor listesi hazırlasın sana. Sıkı çalışırsan 2-3 ayda olur zaten 48 kilosun.

    0|0
    1|1
  • Bence bu kadın 4 ayda bu duruma gelmiştir

    0|0
    0|0
  • Protein karbonhidrat seker tuzuna dikkat edersen yemeklerinin. Duzenli vucudun kas bolgeleruni calistirirsan 4 ayda sertlesmeyi hissedecek ve goreceksin 1 yila kalmazda bu bicimde olursun. Ama hersey sadece sporla olmuyor

    0|0
    0|0
  • 1 senede yapılır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...