Yüzme biliyor musunuz ?

arkadaslar soru gayet basit =) yüzebiliyomusunuz ?

  • Yüzüyorum
    62% (10)78% (14)71% (24)Oy Ver
  • Yüzemiyorum
    38% (6)22% (4)29% (10)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
15|23

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Bu Sene ogrendım. Ayagımın Degmedıgı yere gıttım bır kere kaza ıle ılk once panıkledım ama sonradan toparladım.. yanı bılıyorum. Ozellıkle Suyun dıbınde oturma ve su dıbınde yuzme konusunda daha cok gelıstırdım... Suyun ustunde hızlı gıdemıyorum :D

    0|0
    0|0
  • torbido gibi

    0|0
    0|0
  • Hayır ama 2hafta sonra bursaya gidince direk kursa gidicem :D 1ayda öğrenirim okadar yeteneksiz değilimdir heralde :))

    0|0
    0|0
  • Yüzme bilmiyom ben :( :( :D

    0|0
    0|0
  • evet yüzüyorum

    0|0
    0|0
  • yüzme biliyorum ama derinlere açılmıyorum. ansızın gelen kramplar sonum olabilir. dubalara kadar gittinmi yeter zaten.

    0|0
    0|0
  • zorda kalırsam uçarım bile :D

    yüzmek de neymiş :D

    0|0
    0|0
  • Akdeniz çocuğuyum <3

    1|0
    0|0
  • Balık gibi :)

    0|0
    0|0
  • bu soğukta bu soru biraz soğuk kaçtı doğrusu :D

    0|0
    0|0
  • hem de bayıla bayıla yüzüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Antalyada doğup büyüdüm..

    0|0
    0|0
  • alkolun verdigi yetkıye dayanarak kendimi pilot ilan ediyorumm ..

    0|0
    0|0
  • bi dalıyorum havuzun diğer kenarından çıkıyorum. :)

    0|0
    0|0
  • bılırımmm denız kum gunes bana goreee

    0|0
    0|0
  • Kendimi kurtaracak kadar *öt korkusu muhabbeti yani:)

    0|0
    0|0
  • evet biliyorum

    0|0
    0|0
  • biliyorum ve yüzme insanı çok rahatlatıyor.

    0|0
    0|0
  • evet biliyorum

    0|0
    0|0
  • yüzüyorum yıllardır

    0|0
    0|0
  • az bişey biliyorum fazla açılamıyorum

    0|0
    0|0
  • hiç denize gitmedim çaça

    0|0
    0|0
  • yarım yamalak yüzme yokmu ayagımn yere deydigi yerde rahat yüzüyorumda ilerisinden cekiniyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Yüzüyom ben yha :(

    1|0
    0|0
  • Balık gibiyim <3

    0|0
    0|0
  • 2 sene önce biliyodum ama yoğunbakımdan çıkalı cesaretim yok,1,90 a giriyorum birkaç kulaçtan sonra geri gönüyorum ölücekmişim gibi geliyo

    0|0
    0|0
  • bulaşık suyunun üstünde kalan sünger gibiyim

    batmıyorum ama başka da bi şey yapabildiğim yok

    3|1
    0|0
  • B dedim.

    0|0
    0|0


  • bılmıyorum

    0|0
    0|0
  • Biliyorum biliyorum biliyorum :)

    0|0
    0|0
  • deniz kızı gibiyim <<3

    0|0
    0|0
  • yüzemem ben

    0|0
    0|0
  • Biliyorum..

    0|0
    0|0
  • Evet... Evet.

    0|0
    0|0
  • Adım gibi biliyorum :)

    0|0
    0|0
  • Biliyorum ...

    0|0
    0|0
  • A didim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...