Yüzmek zayıflatır mı?

Arkadaşlar kardeşim 16 yaşında yüzme kursuna yazıldı, hedefi 10 kilo vermek. Sizce işe yarar mı? Boyu felan uzar mı...?


0|0
9|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Gerçek Anlamda Sürdürür Ve Düzenli Giderse Verebilir Ama Pat Diye 10 Kilo Veremez 6-7 Aya Bölmeki ve Yediklerini İçtiklerine Dikkat Etmeli Kalorili ve Yağlı Yiyeceklerden Uzak Durmalı Sağlamda Kas Kütlesi Oluşturabilir.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Deli gibi yüzersen soluksuz,

    Verirsin kiloları fütursuz.

    İlkokulda yaptığımız okuma bayramındaki gibi oldu <3

    0|0
    0|0
  • uzar ve zayıflar .. aynı zamanda güzel vücut hatlarına sahip olur .. sen de git , sağlığa da çok faydalı ..

    0|0
    0|0
  • Tüm kasları neredeyse çalıştırıyor belki kilo veremez ama kaslı bir vücudu olur.

    0|0
    0|0
  • süper düşünmüş bence en iyi fiziğe sahip olmak için

    0|0
    0|0
  • yüzme öyle bir spordur ki,küçük yaşta başlandığı ve uzun süre düzenli bi şekilde devam edildiği takdirde tüm sporlara yatkın bir vücut elde eder.16 yaşında ki birine faydası olmayacağını düşünmek çok saçma olur.diyetle filan birlikte yaparsa 10 kiloyu çok rahat verir.

    0|0
    0|0
    • peki boyu uzar mı?

    • evet uzamsı lazım.söyle arkine bol bol süt,yumurta ve beyaz et yesin.burda ki amaç,yeterince kalsiyum ve proein almasını sağlayarak kas ve kemik gelişimine katkıda bulunmak

  • Formda Tutar Cunku Tum Eklem Yerlerin Calısıyo Zayıflatırda

    0|1
    0|0
  • geliri kesmeden ne yaparsan yap zayıflama mümkün değil önce boğazına hakim olması lazım

    0|0
    0|0
  • kesinlikle evet zaten kalori harcıyorsun ama düzenli olacak haftada en az 4 gün falan olmalı

    0|0
    0|0
  • Yüzmek vucuttaki bütün kasları çalıştırıyor diye biliyorum.Kilo vermesinde de diyetine dikkat ederse etkili olabilir...

    0|0
    0|0
  • Bütün vücudu çalıştıran tek spor .

    0|0
    0|0
  • İşe yarar evet

    0|0
    0|0
  • evet ama zayıflamak için yapacaksan boşa yapma. o sporun zevkine varamadıkça zayıflamak içinde olsa eziyet gibi gelir. yüzme görüntü bozuklugunu ortadan kaldırır,boyu uzatır ve omuzları genişletir.

    0|0
    0|0
  • evet zayıflatır

    0|0
    0|0
  • Ben 3 ayda 35 kilo verdim.

    Yemek : süper kahvaltı, öğlen meyva aksam zeytin yağlı.

    Sabah koşu, öğlen yüzme , akşam üstü basketbol, gece yürüyüş. Bunu yaparsa tamamdır.

    0|0
    0|1
  • Yarar, yüzmek iyidir.

    0|0
    0|0
  • Yüzmeyle boyu uzamaz kiloda dedigin kadar vermez :)

    0|0
    0|0
  • evet işe yarar erkekse vücut bile yapabilir :)

    0|0
    0|0
  • boy uzatır mı bilmem de eğer yüzmeyle birlikte beslenmesine dikkat ederse kesinlikle zayıflar.

    0|0
    0|0
  • tabiki..çok güzel zayıflatır hemde

    0|0
    0|0
  • en son yüzmek boyu uzatır diye biliyom ama zayıfltmak konusunda bilgim yok

    0|0
    0|0
  • Boy uzatmaz da, düzgün beslenmeyle desteklerse kilo vermek için iyidir, kas yaptırır ayrıca.

    0|0
    0|0
  • tabiki zayıflatır. ayrıca bel, boyun,karın kaslarını güçlendiirir.

    0|0
    0|0
  • yuzmekte bir spordur tabıkı zayıflar

    0|0
    0|0
  • Zayıflamak için en yararlı sporlardan biridir..

    0|0
    0|0
  • Zayıflatmakla kalmaz kaları güçlendirir ve vücudu şekil verir .

    0|0
    0|0
  • Hem zayıflatır hemde boyunu uzatır :) yüzmek çok faydalıdır aslında çünkü tüm eklemler çalışırı :)

    0|0
    0|0
  • boynu bılmem ama sureklı devam ederse omuzları kolu ve baldırı saglam kas yapar zayıflarda

    0|0
    0|0
  • tam sporunu seçmiş knaka hem zayıflar hem kilo verir hem de omuz ve kanat genişliiği artar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • yüzmek tüm vücut kaslarnı aynı anda calıstırr

    0|0
    0|0
  • aynen yarar hem omuzları falan genişler boyuda uzar

    1|1
    1|1
  • hep gençlere söylüyosuuz ben elliyaşındayım ve 85 kiloyum bayanım bir haftadır her sabah 1 saat yüzüyor ve suda egzersiz yapıyorum zayıflarmıyım zaman gösterecek

    0|0
    0|0
  • çok iyi zayıflatır yüzme benim arkadaşım gitti boyu felan arttı bayağıda kilo verdi

    0|1
    0|0
  • Zayıflatsa balinalar şişman olmazdı :'(((

    0|0
    1|2
  • boyunu uzatmak ıstıyosa basketboll oynasın felaket boy uzatıyo

    0|1
    1|3
  • İnşallah yarar ve istediği kiloya gelir

    0|0
    0|1
  • verir.

    0|0
    0|2
  • zayiflatir :)

    1|0
    1|1
Yükleniyor...