Kaslı kızlara nasıl bakıyorsunuz?

3-4 yıl profesyonel yüzücüydüm bıraktım 8 yıldır da koşuyorum her gün düzenli olarak mekik çekiyorum bu yüzden diğer kızlara göre omuzlarım geniş, yapılı kol kasım ve bacak kasım var biraz da baklavam. Etrafımdaki bazı erkekler o ne öyle benden daha çok kasın var gibisinden dalga amaçlı cümleler kuruyor. Siz nasıl bakıyorsunuz?


0|0
10|45

En İyi Erkek Görüşü

  • yakışır onu diyen erkek senin yanında dominant kalamamaktan korkmuştur. Merak etme candır can kas.

    2|1
    0|3

Erkekler Ne Diyor 44

  • Bakıyorum, bu kız bu vücudu nasıl yaptı acaba sorsam mı hangi tozu hapı kullandı diye düşünüyorum.. Cesaretimim topladığımda yapıcam bunu...

    2|0
    0|0
    • Ben ne toz aldım ne hap aldım öyle şeyler kullanmak istemedim :D

    • Mümkün değil.. Hayır mümkün değil öyle kas yapmaları hapsız tozsuz hayır inanmam... Sende kas var mı bakınca mı belli oluyor kendini sıkınca mı?

    • Bakınca belli oluyor gerçekten hiç o tür şeyler kullanmadım

  • Diger kizlara baktigim gibi bakiyorum, bir + ya da - si yok :)

    2|0
    0|0
  • İyi bakıyorum benim için sorun yok

    1|0
    0|0
  • Valla ben saygı duyuyorum helal olsun

    1|0
    0|0
  • kaslı kızlara abi gözüyle bakıyorum :D

    1|0
    0|0
  • Saygılar abla.

    1|0
    0|0
  • bence hırslı calışmış harika :) boş boş yatmamış die düşünüyorum :)

    1|0
    0|0
  • Çok iyi bence, herkes spor yapmalı

    1|0
    0|0
  • Severim :)

    1|0
    0|0
  • Çok aşırıya kaçmamak kaydıyla yakışır matmazel 😊

    1|0
    0|0
  • Yandan

    0|0
    0|0
  • Hoş değil bence

    0|0
    1|0
  • Igrenc bence ama sevgilim kasli olsa heralse yaristirirm karsilastirirdim kendiminkiyle :) belki oyle ortak noktamiz oldugundan da iyi anlasabilip uyumlu olabilirdik :))

    0|0
    0|0
  • Karin kasi neysede digerleri banada itici geliyor bir bayanda kas olusumuna karsiyim acikcasi cok erkeksi ya kusura bakma ama seninle cikiyo olsam kendimi gay gibi hissederim nolur kusura bakma bu benim dusuncem

    0|0
    0|0
  • Kaslı kızlar ideal de ben kızlarla ilgilenmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Ben pek hoş karşılamıyorum , kusura bakma

    0|0
    0|0
  • Normal... yani?

    0|0
    0|0
  • kaslı kızlar sözünü biraz açmakta fayda var kaslı kız denince sanki kızda 40 cm kol 130 cm omuz varmış gibi bir bakış oluşuyor insanlarda kaslı kızlar herzaman iyidir sarkan et parçalarından ya da sarkan deri görmektense kas görmek daha iyidir :)

    0|0
    0|0
  • Kaslı kızları her zaman çekici bulurum abartı olmadığı sürece.

    0|0
    0|0
  • erkeksi duruyor hiç hoş değil kadın zarif olacak en iyi cevap seçtiğin arkadaş at gözlüğü ile bakıyor hayata alakasız mantıksız bir düşünce

    0|0
    0|0
  • Hoşlanmam :Dd

    0|0
    0|0
  • sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kas değilde formda olursa ne ala melmeket :D

    0|0
    0|0
  • hayır hiç beğenmem kız dediğin ince bacak ince vücut kol olmalı

    0|0
    0|0
  • Abim olarak görüyorum hepsini. 😂😂

    0|0
    1|0
  • kas ne laa erkekle çıkıyor hisine kapılırım :)

    0|0
    0|0
  • Vücudun sıkı olması iyi olur ama kas varsa itici duruyor. Kadınsı vücut olmaktan çıkıyor o zaman.

    0|0
    0|0
    • Gayet kadınsı şu an abartılacak kadar yok yani delicesine bir kas yok

    • Ben kendi görüşümü söyledim. Yani kadın biraz çıtı pıtı olmalı bana göre. Kendine bakması, vücudunun sıkı olması falan iyi bir şey ama baklavalı, kaslı kadınlar bana çok çekici gelmiyor.

    • Tamamdır

  • görmek lazım

    0|0
    0|0
  • Bence iyi kulag hos geliyo ayrıca rahat ol profil fotonda omuzlarn genis durmuyo

    0|0
    0|0
  • Normal bakıyorum. Herkese nasıl bakıyorsam öyle.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    14

Kızlar Ne Diyor 10

  • abartı değilse güzel bence

    1|0
    0|0
  • yüzmenin pek kadınlara uygun bir spor olduğunu düşünmüyorum. kadınsı hatları ortadan kaldırıyor ve hoş görünmüyor. kişisel fikrim bu tabi

    0|0
    1|0
    • Kendimi bildim bileli yüzüyorum hep yüzerim sevdiğimden evet öyle yapacak bir şey yok

    • Hepsini Göster
    • Hatlarım yerinde erkeksi bir görünümde değil yani :)

    • he iyi o zaman aynen devam :)

  • Yağ olmasında kas olsun ne güzel taş gibi sımsıkı vede güçlü olursun.. bakma srn millete. kıskandıklarından herşeyi söylerler 😀

    0|0
    0|0
  • Bende bir sporcu olarak kızlara kası daha çok yakistiriyorum. Öyle diyen erkekler de kendi vücudundan daha iyi bir vücudu kızda görünce garipsiyor ve saçma yorumlarda bulunuyorlar.

    0|0
    0|0
  • Umrumda degiller :D
    Profesyonel balerinim✌

    0|1
    0|0
  • Sporcu kız iyiydir fiziği de güzeldir benim de omuzlarım geniş o komuda bir sey söyleyemeyecegim

    1|0
    0|0
  • kas değil de sıkılığı seviyorum

    0|0
    0|0
  • Erkeksi kaslı olanlara sıcak bakmıyorum

    0|0
    0|0
  • bence ayarlı olamalı mesela geniş omuzlar cok itici duruyor ama hafif belirgin karın kası ve dik ve sıkı bir popo cok cekici bence hatta 1 0 onde ama kol ve omuz cok itici.

    0|0
    0|0
  • Profes

    0|0
    0|0
Yükleniyor...