Önüne bakıp gülümsüyorsa...?

yolda gidiyorsunuz karsıdan güzel bir kız geciyor ve yanınızdan gecene kadar süzdünüz kendisini dogral olarak hosuna gitti ve size bakmadan tebessüm etti ve önüne yada baska tarafa bakarak yürümeye devam ediyor sorum bayanlara ama erkek lerde düsünce ya da deneyimlerini paylasabilir bu etapta tanımadıgınız halde gidip konusmaya kalktınız basarılı olma oranı hakkında ne dersiniz ?


0|0
8|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Cogu zaman etkili bir dille basarili oluyor

    Kizdan gercekten hoslandiysan ve konusmazsan sonra cok pisman oluyorsun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • bence şans var gibi denemelisin

    0|0
    0|0
    • belli biri yok genel olarak sordum olmlu bakıs acın ve yorumun icin teşekkür ederim

  • Kızın karakterine de bağlı aslında :) Senden hoşlanmış olsa bile olumsuz cevap alma ihtimalin yüksek :)

    0|0
    0|0
    • kızlarımızda bu ego varken diyorsun :))

  • hoşlanmıştır,utanmıştır.tanışmaya gitsen olumlu sonuç çıkabilir bence

    0|0
    0|0
    • tek olumlu cevap olarak en iyi cevap secsem mi acaba :)

    • Hepsini Göster
    • sonu hangi harf/sayı ile bitiyo :D

    • beh:) i27

  • %1,987876097

    0|0
    0|0
  • Öyle birsey varmi ? güldüm diye yanima gelcek yolda terslerim herhalde :S

    0|0
    0|0
    • iste belki de bu kadar insan yalnızken niye bu kadar insan yalnız sorusunun cevabı senin cevabında yatıyordur:)9

  • belki delidir kendi kendine gülüyodur :(((((((8888888 herihtimalidüşünmeklazım.

    0|0
    0|0
    • simdi senide biri öyle süzse sende gülümsersin ve hosuna gider bırak simdi:))

    • etrafa baka baka gülmem bu bi kesin ashdnjkasnd

    • ama önüne bakıp gülersin heralde etrafa bakmayla sana bakmaktan kacınmaya calıstıgını anlatmak istedim :))

  • Bence şansın yok gibi bir şey.

    0|0
    0|0
  • %80 belki 90.. Senın tanışma uslubunla aynı orantıda :)

    0|0
    0|0
    • bakıslarınızdan cesaret alarak geldim vaktiniz varsa surda bildigim güzel biryer var oturup birseyler icleim birbirmizi tanıyalım peki söyle bir uslup olsa sansım ne olur

    • Sakın aman :)))

    • o kadar kötümü ya:(

Erkekler Ne Diyor 5

  • ben bunu basarisiz olarak gormuyorum ama sonucta turkiyedeyiz hersey olabilir. kizlarimizdan beklenir diger ulkeleri goruyosunuz adam sokakta tanimadigi bi kizin yanina gidip etkilendim diyor ve onu opebiliyor. bizde bu olmadigi icin sonuc olumsuz olabilir

    0|0
    0|0
    • aynen o Avrupa nın gözünü sevmisim

  • bu gülme sana hayran olduğu için değil .. bilakis seni zavallı bulma olasılığı yüksek olduğundan olabilir :D

    0|0
    0|0
  • cevapsız sorular :D :D

    0|0
    0|0
    • cevaplar yagar umuduyla acmıstım oysaki :(

  • genelde terslerler ama hiç alışık olmadık şekilde konursan şaşırırlar ve terslemeyi unuturlar

    0|0
    0|0
  • kardeşim bu işler öyle yürümüyor maalesef. keske öyle olsa iş yokusa sürülmese. ama kızlarla en saglıklı bi şekilde tanışmak için aynı ortamda bulunmak gerekiyor. mesela bi dans kursu yada fotgracılık kulubu ortak arkadaşlar vesaire. sosyal olmak gerekiyor. bu şekilde tanıştıgın i kızla samimiyeti ilerletip sevgili olabilirsin. diğer türlüleri gururunu kırabilir terslenebilirsin. ama genede kolun bacagın eksilmez:) bakıştıgın bi kızla tanışma girişiminde bulunabilirsin. başarı oranı düşükte olsa şansını dene genede. ucunda ölüm yok. zaten bidaha karsına çıkmıcaktır

    0|0
    0|0
    • biliyorum kardeşim dediklerinin atına imzamı da atarım hatta belki 99 kere sorulmustur bir kere de ben sorim dedim

    • Hepsini Göster
    • isatnbul olsaydın arkadaş olurduk. yeni erkek arkadaşlarda yeni kızlarla tanısmaya vesile olabilir:) erkek dayanışması yapmak gerek bazende:)

    • haklısın cevremde var öyle ugrasanlar ama kelin merhemi hesabı olsa önce kendilerine sürecekler :))

Yükleniyor...