Bakışlarınız etkileyici midir?

Bakışlarınız etkileyici midir? Gözlerden çok bakışlar önemlidir, bakışlarınızın etkileyici olduğunu söyleyenler oldu mu?


0|0
1813

En İyi Kız Görüşü

  • Hırsımdan mı yaptığım eylemin mutluluğundan mı nedir bilmiyorum ama bundan 1 ay kadar önce gözlerim öyle parlıyormuş ki bize bazı kanunlarla ilgili eğitim veren br hoca gözlerimin lens olup olmadığını sordu... Hoşuma gitti... Arada bir Darth Vader olma yolunda ilerleyen Anakin gibi baktığım oluyor fena değilim yani...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • gerek yok her sözü laf ile beyana bir bakış bin söz eder bakıştan anlayana (mevlana)

    çok etkili bakarım :)

    0|0
    0|0
  • Asla etkileyici bakislara sahip olamadim bu halimden de memnunum

    ayni zamanda ofkem bakislarimdan da belli olmaz

    0|0
    0|0
  • millet öyle der bazen bakma şöyle yaa diyen çok olmuşdur

    0|0
    0|0
  • Aynaya bakinca kendimden bile etkileniyorum

    0|2
    0|0
  • Ben sölemiyorum onlar sölüyor :) severim gözleri ve bakısları güzel oldugunu söylerler sagolsunlar arkadaslarım

    0|0
    0|0
  • En son baktığım kadın hala orada ..:))

    0|0
    0|0
  • gizli hipnoz yeteneğim var :s

    1|0
    0|0
  • Oldukça.

    Çekik ve iridir normalde gözlerim. Gülerken yavaş yavaş kısılır. Sol gözümün bittiği kısımda çocukluktan kalma iki tane yara izim vardır ayrıca.

    Daha çok anlamlı ve baştan çıkarıcı bulurlar arkadaşlarım..

    0|0
    0|0
  • sadece önümü görmek için bakarım. etkileyici bir bakışım olmadı, olmayacak, olmaz da. eksikliğini duymadım.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Evet. Manipulasyon aracı olarak kullanabileceğim kadar etkileyicidir.

    0|0
    0|0
  • bir bakan bidaha bakıyo öyle diyim yanii

    0|0
    0|0
  • Evet baktığım gibi etkilerim kaçarı yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • sinirliyken çok ürkütücü baktığımı söylerler, sayılır mı:))

    0|0
    0|0
  • Bir şeyi anlatmak istiyorsam illa konuşmama gerek yok, en odun insan bile anlar.

    0|0
    0|0
  • Resimlerimde öyle çıkar.

    0|0
    0|0
  • oldu etkıleyıcıdır ama bana bı artı sağlamadı şahsen

    0|0
    0|0
  • sevgilim hep söyler .)

    0|1
    0|0
  • bakışlarımla duvarı bile delerim ne diyosunn :))

    0|0
    0|0
  • evet genelde cok anlamlı bakıyosun dıyolar ama ben hala cozemedım bu durumu

    0|0
    0|0
  • Anlayana etkileyici anlamayana itici gelebilir.

    0|0
    0|0
  • şimdiye kadar bakışların çok etkili diyen çıkmadığına göre değildir.

    0|0
    0|0
  • Dik bir şekilde baktığımı söylüyorlar.

    0|0
    0|0
  • boş bakıyorum

    0|0
    0|0
  • millet kaçıyo benim bakışlarımdan :D

    0|0
    0|0
  • oyledir:) bi hocam vardi lutfen oyle bakma korkutuyorsun beni demisti

    0|0
    0|0
  • evet kesınlıkle yanıma gelenlerin çogu gozlerın yetıyo zaten falan gıbı cumleler kuruyo

    0|0
    0|0
  • Evet öyleymiş.

    0|0
    0|0
  • En dikkat çeken noktalarımdan birtanesinidir.

    Bunu söyleyen bir çok kişi olmuştu. Gözüm gibi bakarım, gözüm gibi.

    0|0
    0|0
  • Bakışlarımdan ürkenler çıkıyor arada.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...