Pişman olup da geri dönemeyenler var mı yüzünüz olmadığı için?

sorum daha çok erkeklere

çok sevdiniz, ama bi hata yaptınız, bi anlık kararla ayrıldınız sevemiyorum diye, bi süre sonra pişman oldunuz, hata yaptığınızı anladınız?


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben çok sevmiştim. ama dediğin gibi bi anlık aptallıkla ayrıldım, sonra çok pişman oldum ne pahasına olursa olsun dönmek istedim ama bulamadım onu aradım sordum çok pişman oldum ama bulamadım ve ayrıldıktan sonra onu ekadar çok sevdigimi bir kere daha anlamıştım ama çok geçti. ondan sonra hayatımda bikaç kişi daha oldu onlarıda sevdim ama ben onu unutamadım aradan yıllar geçti ama unutamadım. vaktiniz varken fırsatı kaçırmayın yarın herşey için çok geç olabilir.

    0|0
    0|0
    • onu sevdiğin gibi kimseyi sevemedin yani :(

    • Hepsini Göster
    • Artık kendime söz verdim bir daha keşke demicem, alıştımda sayılır hemen hemen hergün aklıma gelmese unuttum bile sayılır. ne biliyim işte unutamadım. ulaşamadım, başaramadım.

    • Sonrasında bir daha böyle bişey yaşamamak için çok çabaladım son sevgilim beni hiç takmadıgı halde onu kaybetmemek için tam 8 ay çabaladım. tamam ayrıldık ama içim vijdanım okadar rahat ki. en azından, ben elimden geleni yaptım ayrıldık ama ben kazandım sevgilime karşı değil ama vijdanıma karşı.

Erkekler Ne Diyor 9

  • Pişmanlık her ne kadar affedilme sebebi olsa da insanlar bu konuda çok katıdır... Kimi insan özürleri kabul etmez, kimileri ise, özürlerinin, pişmanlıklarının faydasız olacağını düşünür...

    1|0
    0|0
  • Severek ayrılıyorsak fikir uyuşmazlığı yaşıyoruz demektir. Pişman olup geri dönmek duygulara yenilmektir,iyi birşey değildir çünkü belli yaşın üstündeki insanların karakterini değiştirmek anlamsız ,imkansız. Aynı sorunlar tekrarlanıp karşımıza çıkacaktır.

    0|0
    0|0
  • ne kadar sevsemde ben hep sen yoluna ben yoluma dedim hiç arkama bakmadım

    1|0
    0|0
  • Ben donsum lafım donmeyenlere donmeyin arkadaşım valla cook sıkıcı oluyo cook sıkıntı muhqbbet bayıyo başınıza kakılıyo

    0|0
    0|0
  • pişman olmak fayda etmez. ilişkilerde ayrılıklar olabilir ama seni sevmiyorum/sevemiyorum dediğin bir kıza geri dönmezsin.

    0|0
    0|0
    • 1 yıl önce bneden ayrılan çocuk, son bir aydır mesaj atıyo şaşkınım. bi sene boyunca hic bi sekilde gorusmuyorduk, sadece ayni sehirde kaldgimiz icin karsilasiyoruz ara sira, goz goze geliyoruz okadar.

    • Hepsini Göster
    • tekrar yaklaşmasına izin vermemelisin diyorum zaten.

    • zaten yaklasmayacagini bile bile mesaj atiyo, evlenmeden once bisey olmayacagni cok iyi biliyo, 4 yil boyuncawhc sesi cikmiyodu ne oldu bi anda anlamadm

  • bir kere bittimi hiç birşey eskısı gibi olmuyor.

    1|0
    0|0
  • her zaman erkekler hata yapmıyor ama kadınlar daha acımasız bu konuda başıma geldiği için biliyorum.

    0|0
    0|0
  • eski nisanlım pisman oldu galiba ama ben olmadım cünkü haklıyım

    0|0
    0|1
  • ewt döndümm..

    0|0
    0|0
    • gercekten sevdigin, ozledgn icin mi yoksa bosta kaldgn icin mi

    • ikisi de sebep olabilir

Kızlar Ne Diyor 1

  • aynı durumda sayılırz benımde eskı sewvglm ılk baslarda hıc bı sekılde arayıp sormadı gercı ayrıldıktan snra aradı nasıl oldugumu bılmek ıcın ama snra sustu hıc konusmadık bır ıkı hafta smdı ıse konusuyrz sureklı mesaj atyr aryr ama sunu unutma bı umıt baglayarak bekleme oluruna bırak zaten hıcbsey eskısı gbı olmuyr

    0|0
    0|0
Yükleniyor...