Of, sınırden oldum resmen ya.. bütün erkekler mi böyle ben mi boşuna sınır oluyorum?

Ya 4 yıldır beraber olduğum erkek arkadaşım arkadaşıyla oturuyorlardı, onun benim orada olduğumdan haberi yoktuu, önlerinden açık saçık giyinmiss kısa etekli bi kız geçiyoduu, kızın bacaklarına bakıyodu resmenn, gözlerimle gördümm ya, basbaya arkadaşıyla birlikte bakıyorlardii, offfff.. sizin önünüzden öyle kısa etekli bacakları ortada bi kız geçse bakarmısınızz, tabi sevgiliniz yanınızda değil o anda. ayy sınır oldumm, ne düşünceyle bakarsınız o anda?bn mi abartıyorum :(

Güncellemeler:
Sağolun içimi rahatlattınız valla :( çok fena takmıştım

0|0
4|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Bakmasa kafasını çevirse erkek arkadaşım gaymı diye sorardın sen:/

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • bacakları guzel olan bı kız mını etek gıymısse dogal olarak bakarım bunda ne varkı bu kadar buyutecek kızlar gosterısı bızde ızlemeyı sevıyoruz ıste hersey fıtratımıza uygun

    0|0
    0|0
  • bak nefıs ıradelıdır ama gozun hapsı olmaz o kasar ne dıye mını gıyıyor kı kım olsa bakar bır bayan bıle bakar ona

    0|1
    0|0
    • haklisinn :( ne bileyim ya, zaten oncedende bakmistir ama bn oyle birden kendi gozlerimle gorunce sinir oldummm

  • Büyütülcek bişey yok bu konuda. Her erkek bakar. Bakmam diyen bile bakar. Eğer bakmıyosa zaten erkekliğinden şüphe ederim. Erkekler çok aşık olsalar bile sevgilisine, başka kızlara bakarlar yani. Doğası budur. Sorun etme sen rahat ol ;)

    0|0
    0|0
    • eminmisin :((

    • Hepsini Göster
    • işte elimizde değil ki :) doğanın konunu diyelm

    • tamam, öyle olsun :)

  • kesinlikle abartıyorsun...

    0|0
    0|0
    • neden peki? :(

    • Hepsini Göster
    • sakinleş yaaa :) gerçekten çook boş kurultu canım :)

    • iyi ozaman :( hey allahim ya :d

  • sonucta bacım düşüncesiyle bakmamıstır ne dusunceyle baktıgıda bellı ama takmamak lazım cok basit seyler bunlar.

    0|0
    0|0
  • ben bakmam havaya bakarım ben efendi muhterem bi cocuğum senin sevgilin abaza

    0|1
    0|0
  • ağır tahrik varsa bakarım ama aldatmam sevgilim varsa

    0|0
    0|0
    • aldatma degil, sadece bacaklari acik mini etekli bi kiz geciyodu oda boyle bi kac saniye baktii

    • Hepsini Göster
    • 4 yildir ilk defa kendi gozlerimle gorunce moralim bozuldu :(

    • hm ama bakmamış bence sende arada göster canım çoçuga gözü dışarda olmasın :D

  • Her erkek bakar.

    0|0
    0|0
  • ricaederiz

    0|0
    0|0
  • bakarsin anlik gecer gider..sakin ol bence

    0|0
    0|0
  • eski sevgilim kendi gösteriyodu hadi bak bak diyodu :) bakarım ortada ağır tahrik var :)

    0|0
    0|0
  • malesef öyleyiz ama bunu abartanlarda var kızın içine dişeçek gibi :(

    0|0
    0|0
  • yok bakmayiz hepimiz uslu cocuklariz senin sevgilin abaza

    0|0
    0|0
    • :D offfffffffff, ya dalga gecme yaa

  • eeeeeeeeeee?

    0|0
    0|0
  • ne sandın bu işler sırayla 2.el alıyorsan katleniceksin michal jackson :D

    0|0
    0|0
  • baya sinirlenmiş bu kız şuan bir erkek görse parçalar ona göre cevap verin :D bakmasa bile arkadaşı baktırmıştır.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • her erkek bakar;) benim yanımda sevgilim varken bile bakıyom maksat onu sinir etmek ;)

    0|0
    0|0
    • sn sinir etmek icin bakiyosun ama :(

    • normalde de bakıyo insan ki. göz hakkı diye bisey var 1 kere baksa bisey olmaz ama gidipte uzun uzun bakmak olmaz

  • Öyle hoplata gümlete bakmam da gayri ihtiyari bakarım anlık olarak.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bakarım.

    0|1
    0|0
  • Abartmıyorsun canım klasik vaka onun sahip olduğuna kimse bakmasın o giyemesin açık ama açık kız görünce ağzının suları akacak öküzler işte... Tam bu konuda da sinirliydim ha

    0|0
    0|0
  • Arkadaşına uyum sağlamıştır. :/

    0|1
    0|0
  • Ee bakarlar tabi ne olacak bazen ben bile bakıyorum

    0|1
    0|0
Yükleniyor...