Fenerbahçeli olmak nasıl bir duygu?

Ben fenerbahçeli değilim fakat çok yakın ve güzel geliyor. Görüşlerinizi bekliyorumm..

Güncellemeler:
...

0|0
7|23

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Şu hayatta beni fenerbahceden daha mutlu eden başka bir şey yoktur :)

    0|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 22

  • https://www.youtube.com/watch?v=OtlD83VRL9Y

    Şampiyon F e n e r b a h ç e !

    https://www.youtube.com/watch?v=FLZbiFkqn6w

    Hakkâri Şehitleri İçin Şükrü Saraçoğlu Stadı İnledi!

    https://www.youtube.com/watch?v=cQVaDETpMiU

    Tarihine Bak Geleceğine Sahip Çık!

    https://www.youtube.com/watch?v=ZM0gxqPCQi0

    Ve... :'( Ben Bile Üzülüyorum...

    1|0
    0|2
  • Bizim ki aşk değil sevda ❤️

    1|1
    0|2
  • Cok hojdırr

    1|0
    0|1
  • Anlatılmaz yaşanır

    1|0
    0|2
  • Super bir diygu insanin aklina geldikce gurur veriyor 😃😏😊

    1|1
    0|1
  • Küçükken Galatasay taraftarıydım 2000 yıllarda Galatasaray Fenere 5 gol atmıştı o gün Fenerbahçeye karşı bir sempati duydum o günden beri Fenerbahçeliyim sorunun cevabı ise anlatulmaz yaşanur :D

    1|0
    0|0
  • Yıllardır 6-0 ile övünmek gibi ezik bir ruh hali içindedirler. Oysaki biz TK Finalinde 5-1 gibi bir skorla bunlardan kupayı almamıza rağmen heryerde bununla övünmeyiz. Başkalarının şampiyonluğuna sevinmekte uzmandırlar :D
    https://www.youtube.com/watch?v=J8vAXOYBpTk

    0|0
    0|0
  • Gereksiz bir duygu olsa gerek :)

    1|0
    0|0
  • Sezon başları öyle gelir size hep :D

    0|1
    0|0
  • herkesin tadamayacgı bı duygu malesf..

    0|0
    0|0
  • Kötü bir duygu olsa gerek

    0|0
    0|0
  • Galatasaraylı yaparım seni istesem vallahi. Buyur ilk önce şu vidyoyu izleyerek adım atabilirsin. GALATASARAY 635 YILLIK BİR CAMİADIR. OSMANLI ESERİDİR tüm dünya onu tanır ve Türkü , İslamı en iyi şekilde temsil eder Fransız saldırısına ve casusluğuna maruz kalsa da ; https://www.youtube.com/watch?v=m-dMMZ3vyMY

    0|0
    0|1
  • Ezikliktir kesin. d

    0|2
    0|3
  • geri kalan 17 takimin sana kufur etmesin nasil bir duygu?

    0|2
    0|0
  • Anlatılmaz.

    0|0
    0|1
  • Çok güzel anlatılmaz yaşanır

    0|0
    0|1
  • fenerbahçeli olmak değilde gs li olmak bambaşka bişey

    1|1
    0|1
  • şike falan tescil dünyada rezalet nasıl bir duygu dene gör

    0|1
    1|4
    • Gençlerbirliği maçında butun medya yazdı be şike var diye :)
      Aziz yıldırım şu an nerde? Peki aziz yildirima şike yaptı diyenler nerede? Durup düşünmek lazım :)

    • Hepsini Göster
    • :) bende tesekkur ederim iyi akşamlar

    • @sümeyye22 iyi akşamlar sanada

  • Deilim bilmem

    0|0
    0|0
  • siklimiş * gibi bir şey

    0|0
    0|0
  • Napcaksın ki.

    0|0
    0|0
  • NKFVAS

    0|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 6

  • Bende bir fenerbahçeli değilim. 😁 😁

    1|0
    0|0
  • 3 temmuzda yas tutup 16 gun sonra bayram yapmak gibi sacma bir duygu.

    0|0
    0|0
  • Hiçbir zaman olmayacağim için..

    0|1
    0|0
  • Kötü olsa gerek...

    0|1
    0|0
  • feneri sanmıorum ama Galatasaray lı olmak süper bişey

    0|0
    0|0
  • Anlatılmaz yaşanır

    0|0
    0|1
Yükleniyor...