Ayrılık acısını hafifletebilecek reçete yazar mısınız?

çok sevdiğin halde ayrılmak ve çok istediğin halde dönememek içinden çıkılmaz bilmece. cevabı daha bulunamamış soru gibi. çok seviyorsunuz hayali bir an bile gözünüzden gitmiyor yaşanmışlıklar uzun yıllar hatıralar unutulmamış ama unutması gereken yıllar mantıkla duyguların meydan muharebesi bir yanda hayatının aşkı bir yanda gurur ve özgürlük hangisi bilinmez bir yol arkaya bakmak belkide büyük felaket..

Çok karışık bir durum ama dönüş yok olmamalı benim tercihim bu... arkadaşlar size sorum şu sizin tercihiniz ne olurdu ..birde unutmayı kolaylaştıracak reçeteler istiyorum..sizler neler yapıp unutuyorsunuz.geri dönüş yok bu kesin birde yeni sevgili demeyin olmuyor denenmiştir.kimse yerini alamıyor.


0|0
3|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu benim için düşündürücü olurdu neden ayrıldığımız çok önemli, yeni sevgili zaten şuan olmaz çünkü karşındakiyle anlaşabilmen zor olur, mesela onu hatırlatacak her şeyi yok et sonra face vb yerlere takılma çünkü ister istemez ismini yazıp takip edersin, ben yapmam desende yinede yaparsın o yüzden ilk başlarda sıkılabilirsin eğer çok kullanıyorsan ama bir süre buna benzer sitelerde takılma dışarıya çıkıp arkadaşlarınla gezip dolaş, evdeyken annene yardım et, yemek yap bir şeylerle uğraş, boş durdukça aklına daha çok gelir zaten bir süre geçince üzüntün hafifler o zamandan sonrada hayatını kaldığın yerden devam ettirirsin.

    0|0
    0|0
    • Birde unutmadan söyleyeyim bu tarz şeyler birazda kişinin elinde mesela ben bu tarz bir olaydan en az üzüntüyle ayrılan kişi olurum eminim çünkü benim için bir şey bittiyse cidden biter siler atarım ama kimiside 2 yıl geçse özlüyorum der, aşağıdaki yorumunu okudum yazdıktan sonra 9 ay filan demişsin cidden uğraşman lazım böyle düşünerek kendini üzersin.

    • Hepsini Göster
    • doğru söylüyorsun sonuna kadar hak veriyorum derdimde bu zaten bunları biliyorum ama özlemeye engel olamıyorum.şunu biliyorumki geri dönüş asla yok.

    • Olmaması senin açından zaten iyi olacaktır bu durumda, şiddete ve hakarete mağdur kalmışsın sonuçta ama sen dediklerimi yap, birazda kendini motive edersen rahatlarsın.

Erkekler Ne Diyor 10

  • öyle bir recete yok

    Sadece yalnız kalma. arkadaşlıarın hep yanında olsun. ama yalnız kalırsan o recete yanar

    0|0
    0|0
    • bunu deniyorum.

    • Denemeye devam et. Mümkünse arkadaşların sevgilileriyle gelmesin yanına

  • hayatın gerçek ve acı olan tarafını daha cok öğrendikçe düzelirsin.

    0|0
    0|0
    • bunların farkındayım fakat acı içimde nereye gidersem gideyim

      ne yaparsam yapayım yok çare yok

  • aşık olduğunuz sevdiğiniz insana gurur yaparsınız , sonra da öküzün birini bulup tüm hayatınızı rezil edersiniz

    madem bunu tercih ediyorsun , sonucuna da katlanmalısın , hem böyle davranayım hem üzülmeyim , böyle bir yaşam şekli yok ...acı çekmeyi hakkediyorsun , acı çek...

    0|0
    0|0
    • önyargılarından kurtul yoksa sende acı çekmeye mahkum olursun

    • Hepsini Göster
    • neyse uzatmak çözüm değil ama bence yinede önyargılı ifadelerin var.

    • seni üzmek ya da kızdırmak amacı ile söylemedim, yaptığın davranışın doğal sonucu bu dedim , konuyu uzatmak değil ama her davranışın neden sonuç ilişkisi vardır , senin bu davranışının nedenleri belli olmadığı sadece senin söylediklerine bakarak yorumlar yapılıyor,

      ön yargı değil yani ;)

  • En kötü ilişkiden çıksan bile insanı acıtır. İki şey hatırlatır ve hatırladıkça acı çektirir. birincisi onunla kurduğun hayaller ve gerçekleşmeyecek olması. ikincisi onun başka birinin koynuna girecek olması. bu iki düşünceden uzaklaşırsan diğerleriyle daha kolay baş edersin güzel arkadaşım. Saygılar

    0|0
    0|0
  • Aileye değer verin ana baba akrabaya yani daha da teselli kaynağı aramaya gerek yok sanırım.

    0|0
    0|0
    • onlar olmasa daha zordu işim bunun farkındayım teşekkürler yinede.

  • zaman diyorlar ama 9 aydır bana etki ettiği yok öğrenirsen bana da yaz

    0|0
    0|0
    • benimde 9 ay oldu her gün daha fazla özleyerek uyanıyorum. hemde hiç değmeyecek birini. kendime lanet ediyorum artık.

  • kendinizi ödüllendirin mutlu edin ...

    0|0
    0|0
  • serdarsilin , ağrı kesici ateş düşürücü :)

    0|0
    0|0
  • bi aktiviteye yonlendir kendini

    0|0
    0|0
  • ayrılık ateşten bir ok. senin derdin herkesten çok.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ayrılığı kabullenmek gerekir en başta. Bunu feşlaketleştirmemeli. Bir de ayrılık sonrası en büğyük yanılgımız karşımızdakini putlaştırıyoruz. Sevebileceğimiz tek insandı gibi geliyor bize. En iyisi oydu... diye başlayan düşünceler, kimse onun gibi olmazlar... çevremizdeki insanlara bakıp onun gibisini aradıkça bu düşüncelerimiz güçleniyor. Öncelikle karşımızdakininin sürekli çok sevdiğimiz beğendiğimiz taraflarını düşünmeyi bırakmak gerekir ki bu onu yeniden kazanma hırsına sebep olur. Asıl üzen de o elde etme hırsı. Kaybettim diye düşünmemeli, buraya kadarmış demeli... Bir anda da kurtulmaya çalışmak, kaçmak, ertelemek anlamsız o acıdan.

    2|0
    0|0
  • duygusal şarkılardan uzak duruyor bi süre arkadaşlarımızın eteğine yapışıyoruz yalnız kalmaktan mümkün olduğunca uzak durmak lazım ilk bi kaç hafta. :)

    0|0
    0|0
    • 9 aydır yapıyorum bunu çare olmadı.

    • o acı hafiflemiyo ki zamanla alışıyosun ben 9 aylık ilişkim bitti 5 yıl ya dönerse diye hayatıma kimseyi almadım gülmedim eğlenmedim seninki yılların ilişkisi

  • bu kadar imkansız olan nedir? bu kadar seviyorken? kısacık hayatımızda bir bakmıssın yıllar gecmis ama o sevgi hala biryerinde kalbinin ve sen olmak istedigin yerde degilsin

    0|1
    0|0
    • ne yapabilirim adam psikopat oldu yıllardan sonra dövmeye hakarete başladı kıskançlıktan kafayı yedi tedavi ettireyim dedim 5 sene uğraştım tedaviye cevap vermedi.geri dönüş yok sadece acıyı nasıl hafifletcem onu soruyorum

    • Hepsini Göster
    • ilerisi olmuş zaten çocuklarım var birazda bu yüzden geri dönüş yok.çocuklarım için var olabilmek için.

Yükleniyor...