Erkekler buraya lütfen .......pişmanlık

evet sorum erkeklere... uzun bir ilişkiden sonra ayrıldınız ve bu sizin kararınız oldu karşı taraf istemezken ... hiç bir neden yokken demicem neden sizin kendi aileniz kendi kararınız !

ayrıldıktan sonra erkeğin davranışları :

_sanki çok mutluymuş tablosu çizmesi

_olur olmaz şeyler satın alması ( mesela araba ...)

_sanki büyük bir baskıdan kurtulmuş gibi çok mutluyum diye haykırması

_kadının karşısında neredeyse ağlıcak durumunda olması

_millete yalan konuşması ( mesela doğru değilken zaten baştan beri olmuyordu demesi)

_elindeki tüm parayı olur olmaz şeylere harcaması ( sanki geberecekte parayı bitireyim dercesine )

_karşı karşıya gelince içi gidiyormuş gibi bakması sonra telefonda hakaret etmesi.

_ ama bir türlü neden söylememesi ve karşı karşıya olunca çocuk gibi sorunluklarından kaçması

BÜTÜN BUNLAR NE ANLAMA GELİR?

Güncellemeler:
lutfen ciddi bir soru ciddi cevap verin ... Evlilik vardi arada

0|0
0|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Yaptıklarında davranış bozuklukları var..Çok tutarsız hareket etmiş..Bana göre kendini kandırmaya çalışıyor, aslında içinde fırtınalar kopuyor..Böyle davranarak asıl duygularını bastırmaya çalışıyor bana göre..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Tek başınayken, ayrıldığına üzülüyor ancak yüzyüze gelmek üzereyken yada geldiğinizde geçmişte canını ne için sıktığınız aklına geliyorsa umursamaz bir tavır sergiler.Bu şuan için aynı benim yaşadığım duygular bilmecesi.

    Sizi seviyor, ama bazı gerçekler aklına geldiği zaman, iyi ki ayrılmışız dediğini hissediyorum.Ailevi olarak neler yaşadınız, bilemem.Ancak olay iki sevgili arasından çıkıp, aileye yansıdığı zaman istenilmeyen sebepler çıkar ortaya.Yani ayrılmanız ve belki de bir daha barışamamanız gibi.O ister belki, ama aile de geçen tartışmalar aklına geldiği zaman, koskoca bir "NEYSE"yle geçiştirir kendince.

    Ben de sevgilimden 1.5 haftaya yakın bir süre önce ayrıldım.Sebebi ise aramızda konuşup halledebileceğimiz şeylere, sevgilimin annesinin karışması.Yani bir ara ben kızıyla değilde onunla evlenicem hissine kapıldım.Bu ayrılık süresince arayım diye düşünüyorum.Ve biliyorum ki arasam biraz üstüne düşsem yine devam eder gibime geliyor.Ama annesi ve söyledikleri aklıma gelince istemeyerekte olsa "KALSIN" demek zorunda kalıyorum.

    0|0
    0|0
    • sanki beni anlattin bir an ya :((( aynen oyle hissediyorum bende ama neden bukadar mutluyum tablosu cizmek istiyor anlayamadim ya ! nefret ettirecek bisi yapmadimki aldatmadimda ama sanki burnumdan getirmek istiyor gibi ! sonra hic sevedinmi beni dedigimde konsmak istemiyorum diyor kaciyor !


      madem ayni durumdayiz birbirimize konusarak destek verebiliriz ..

      bana uyar dersen ozelden yazarim? yoksa onemli degil ama ciddi cevabin icin tsk

    • Hepsini Göster
    • ha tamam once kabul et istersen yazamadim

    • özelden yazabilirsin demek istedim :)

  • durumu hazim etmeye calisiyor saniyorum.Ve sana aklinca aci vermek düsüncesinde.Hakaret etmesi bastirmaya calistigini gösterir sizi sindirmeye calisiyor.

    Sanirim durumdan pek memnun degil.Ancak sizi umursamadigi icin istedigi gibi davrandigini size kanitlamaya calisiyor.

    0|0
    0|0
    • ayrilmamizin en buyuk sebelerinden biri ailesinin sozunden hic cikmamasi ! bunu ona defalarca anlatmaya calistim gosterdim ama sanki SAGIR KOR DILSIZ ! ne bilim ya insan biraz olsun kendi karar verir ve sanki bana bak onlar degil ben yapiyorum gibi bir mesaj verme cabasinda gii gelior ama okadar abartiyorki anlayamadim

    • Hepsini Göster
    • bilemiyorum ya yeliz ne yaptilar bilemiyorum ama yaptilar bisiler iste adam 180 derece degisti .. disi ayni gel de ici baska biri

    • ailesini tercih etmesi ve sonrada size duydugu sevgide olabilir yani ancak sonucta sizden vazgecmek icin cabaliyor kanimca.Yaptiklari buna isaret.

  • insan özledigi seyler icin neler yapabilir bilemez bir baska insan senin dusunmen gereken aslında bu yazdıklarının hiçbiri sen onu tanıyorsun o seni tanıyor ve ona ayrılmayı söylediginde seni tanıyamadı değli mi ? simdi sende o sevdigin insanı tanıyamıyorsun bu yazdıklarını normalde yapmaz cunku değil mi ? demek ki yolunda olmayan biseyler var demek ki senin onla olmamam yolunda olmayan bisey olarak geliyor ona ve sende buraya bu soruyu sorararak senin icinde yolunda olmadıgını gosteriyorsun sanırım sevginiz karsılıklı :)

    0|0
    0|0
    • evet cok seviyorum onu ahhhhh etmese boyle aslinda ama zamanla resmen sevgimden eser kalmadi dicem ama yanlis ve yalan olur .. o beni seviyormu bilemiyorum anlamadim adami yaa .. insan degisirde bukadarmi olur ? ne bilim amaci ne anlamadim cildircam resmen

    • Hepsini Göster
    • sen özelden ekle beni konsuruz istediginde.

    • tamam

  • ayrılık psikolojisi..

    mutlu görünme çabaları, umursamaz tavırlar, agresiflik vs.. içinde kopan fırtınayı dindirmeye çalışıyor..

    0|0
    0|0
    • sizce oylemidir yani ne bilim erkeklerin gorusu kadinlardan farkli ve ck fazla yapiyo sanki ne bilim insan hadi gercekten kurtulmus da olsa veya daaha mutluda olsa illa bunu heryerde herksin gozune sokmak zorunda degil bence

    • kesinlikle öyle.. erkekliğe tereyağı sürdürmeme çabasında şu an.. onur-gurur da tavan yapmıştır şimdi.. saçma-sapan hareketler, dengesiz tavırlar.. bu şekilde hayatındaki boşluğu doldurmaya çabalıyor.. şimdi git yatakta sinirden, üzüntüden dört dönmüyosa ben de bişey bilmiyorum:)

    • ahhh simdi gidip ! ULEN GEL KENDINE DEMEK VAR ona ama benden cikti artik ! icim icimi yiyor elimden bisi gelmiyor

  • artık ayrıldığı insanı gözden çıkarmış demektir. kızlar arkadaşlarına anlatır erkekler odasının duvarlarına başını koyduğu yastığa anlatır derdini. sosyal hayatta hiç bir şey olmamış gibi davranmak doğasındadır çünkü ezik pasif görünmek güçsüz görünmek erkeğin genlerinde dna sında yoktur...

    0|0
    0|0
    • iyide ayrildiktan sonra boyle bukadar abartircasina mutluyum mutluyum haykirmasi normal mi ? bence bir anormalik var ama ne anlamadim .. sanki cok fazla yapiyor milletin gozunu boyamaya calisiyor gibi geliyor bana

    • Hepsini Göster
    • hakkında hayırlı olan neyse inşaallah o olur

    • amin tezeskue ederim kardesim

  • başka birilerini seçmek çok saçma olur hem kendini hem karşindakini oyuncak yerine kullanirsin sevgiyi nefrete dönüştürmek daha mantikli

    0|1
    0|0
  • Bak erkek kolay sevmez ama sevdi mi olumune sever hicbirsey onu bu kararindan vazgeciremez kadinlarda ise bu durum tam tersi

    0|0
    0|0
  • bi dakka! sen mi ayrıldın, o mu? orada bi karışıklık var.

    0|0
    0|0
    • o istedi ayrilmayi ben istemedim ben mecbura kaldim artik ! bana kalsa neden yoktu ortada

    • durum vahim. arkadaşın hareketleri normal değil.

    • karsimda sesi cikmiyor ama

  • hayata tutunmaya calisiyor... elinin calistigi kadar cenende calismissa bu iliskide cocuk ne yapacagini sasirmistir... baska birisini bulunca gececektir bu tripller merak etme

    0|0
    0|0
    • ne demek bu simdi ya ... gevezenden kurtulmus mu diyorsun ? o benim gibi seven kadina kurban olsun be .. kendinin cekemedigi anasini cektim ben yinede yaranamadim

    • Hepsini Göster
    • bilemicem oratada olan bana ve yuvamiza oldu .. hayirliisi dedigin gibi

    • bosandiniz mi... ben o kismi kacirdim sanirim... evliliklerde daha beter... yoksa normal iliski olsa tamam bitti gitti dersin...

  • erkekliğe boh sürmemeye çalışıyor ama beceremiyor anlamında.

    0|0
    0|0
    • yani?

    • Hepsini Göster
    • yatmazsam nolur? ;)

    • yok ya ne olcak :) bişe demedim :D

  • Ne yapmasini isterdin aglayip pesine dusmesini mi?

    0|0
    0|0
    • hayir ama normal bir sekilde hayatina devam etmesini ..


      ne o oyle varini yogunu harcamak kurtuldummmm millet dercesine mutluyum diye bagirmasi .. bir kere mutlu bir insan eger gercekten mutlu iste bunu herkese soyleme ihtiyaci bulmaz bence ama erkek olmadigim icin merak ettim erkekler nasil dusunuyor bana hak veriyor mu diye

  • bence geçici bir kadına aşık olmuş onun için senden vazgeçti ama aşık olduğu kadının senin kadar iyi olmadığını fark etmiş ama çok geç olan olmuş bunu nasıl yaptığını sindiremediği için davranış bozukluğu gösteriyor olabilir

    0|0
    0|0
    • ailesinden birisi agzindan kacirmis bizim oglan geceleri uyumuyor surekli korkunc ruyalardan panikle uyaniyor diye ! ne dir buya banda acayip geliyor davranislari ! kadin noktasina deyinmen bende oyle dusunuyorum ama bilmeiyorum su an kulagima birsey gelmedi

    • Hepsini Göster
    • kurduğu cümleler sanki aldat mısında seni suçluyor sanırım senle birlikdeken sende olmayan bir özellik yuzunden sende soğumuş ve başkasında bulmuş ama tabi o özellik artık hevesını veya egosunu seninki kadar tahmin edemeyince pişman olmaya başlamış bu yüzden sende o olmayan özellik yüzünden seni suçluyor hatasını sana yıkmaya çalışıyor dediğim gibi baş başa konuş ağızını yokla cevabını bulursun

    • ne diyeyim kendimi Allahtan ve kendimden baska kimse bilemez .. ben bunlari hakedecek bisi yapmadigima inaniyorum gerisi ona kalmis artik

  • Elinden birsey gelmedigi icn mutul gibi gorunmek zorunda ama emin ol geceleri hungur hungur agliyordu.

    0|0
    0|0
    • offf beee bir an gozumun onune geldi o hali ..

      keske dercesine bir ahh cektimmm ama icim acidi

    • Acimaz mi acir tabi :((

    • ne var sanki bir insani neden bukaadar severiz yaw sanki tek insan oymus gibi bu dunyada ... birde karsidaki deger vermezse sevgine :((((( icimi acittim haa

  • Erkeğn sakladığı normal halleridir.

    0|0
    0|0
  • face vol.2

    0|0
    0|0
  • Sokakta hümanist..

    Evde asalak k.dayı

    0|0
    0|0
    • SOKAKTAAA BEN ERKEGIMM

      EVDEEE ANASININ IZNI OLMADAN SICAMAZ .. bizimkisi

  • eşşek gibi aşık sana ama ...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...