Bilgisayarınızın yanında bebek kaktüs var mı?

Bu küçük saksıdaki kaktüsleri çok ama çok seviyorum.Ben Ankarada sakaryadaki çiçekçiden tanesi 5 liraya almıştım.Bi kaç tane daha alıcam.Şapkalıları sevmiyorum silikonları zarar veriyor.Radyasyonuda alıyormuş hem bu bücürler.Sizinde varmı Kaktüsünüz :)

link


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • Aman sakın dokunma da birgün diken batar falan :p

    Radyasyon alan kücük olan degil büyük kaktüsler. bunların cok fazla radyasyon aldıgı ispatlanmadı. belki azıcık alıyordur.

    0|0
    0|0
  • kendi etrafına da yapmıyor. mum dibine ışık vermez.

    senin sevmen ayrı konu :)

    0|0
    0|0
  • radyasyonu almadığı kanıtlandı geri verebilirsin ;)

    inanmıyorsan araştır

    0|0
    0|0
  • herif sana hobit demiş ya:\ bizde vardı kaktüs attı annem bi ara onu

    1|0
    0|0
  • sen o hobbit olan değil misin :/

    0|0
    0|1
    • evet oyum hayırdır rahatsız edenmi var söyle hemen?

    • Hepsini Göster
    • :) anlamadım yani iyimi sonuçlar yani olumlumu kızmadım ayrıca

    • yabancı bir bilgi kaynağı. Evet baktım da senin konunu da karşılaştırdım senin hobbitlikle alakan bile yok. Sen sadece biraz kısa boylu bir bayansın. Aynı benim eski iş yerindeki gibi..

  • genelde telefon sigara paketi çakmak hoparlörler kamera 2. ekran cıkış kablosu birkaç bardak kuruyemiş tabakları akşamdan kalma bira kutusu ve ağrı kesici falan var amma dağınık lan.

    0|0
    0|0
  • Ben hala Ankarada sakarayadaki kelimesinde kaldım yardım !

    0|0
    0|0
  • kaktüs çok tehlikeli dikenleri var üzerine düşersen yandın=)

    0|0
    0|0
  • Hobbit hahahahahaha :D

    0|0
    0|0
  • Yok harbıden radyasyonu alıyormuymus

    0|0
    0|0
  • balıklarımı severim onlarda beni

    0|0
    0|0
  • Çok eskiden vardı benimde kaktüsüm

    0|0
    0|0
  • ayıp ettin benim odam kaktüslerle dolu

    0|0
    0|0
  • çalınmazdan önce vardı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Masaüstü değil ki bilgisayar yanında dursun :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...