Giderilmeyen soğukluk

çok yakın olduğunuz bir arkadaşınızın yanında hiç kendinizi kastığınız sürekli yanlış bişey demekten korktuğunuz için saçma gerginliklere kapıldınız oldu mu? sizce çözüm nedir ?

bi de burda neden arkadaşlık diye bi yer yok la


0|0
1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Çözum su;

    o kisiyle istedigin kadar kavga veya tartısma yasa,en net olumlu cözume gidecek yol

    kendini ona uygun ruh halinle ve dille ifade etmen ve empati kurmandır.

    1|0
    0|0
    • canım ben biraz empatiyi fazla kaçırdığım için oldum zaten öyle ve bence ihtiyacımız olan da tartışmak biz sadece put gibi susuyoruz ve şu an ciddi manada bana ihtiyacı var çünkü bir hastalıkla uğraşıyor ve ben yanına yaklaşamıyorum ya acaba onu ağlarken görsem sinirlenir mi şöle yapsam yanlış mı zart zort pimpiriklenmekten anlatabildim mi?

    • Hepsini Göster
    • empati değil zan , ben bu gözlemi sevdim sağpl yani içimden geleni yapçam kasmicam uzak durmamdan iyidir sonuçta bana ihtiyacı var dimi uzak kalırsam herşey daha beter olur bi de onun acısından haberdar olmamak beni deli eder zaten

    • İyi bi kalbe ve karaktere sahipsin kurdugun cumlelere bakılırsa.

      Kıymet gösterdiginde aynansa ona sarılmak icin çekin me.

      Ters tepki alsan bile sen yanlıs bisey yapmadın.

      Ameller niyetlere göredir unutma.

Erkekler Ne Diyor 2

  • nasıl arkdaşlık diyorsun varya bak herkes ekliyor bir birni

    0|0
    0|0
  • eski haline dön

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aranızda bir problem olmuş ve bir taraf unutamamış sanırım.Arkadaşım diye yanında rahat olduğum kişiye derim.Rahatsız olucaksam görüşmeye devam edip kendimi kasmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...