Kac kilo veririm?

Bugun 15-16 km bisiklet surdum. Haftada uc gun yapsam ayda 5 kilo verir miyim? Beslenmeme dikkat ediyorum zaten


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • daha fazla bile

    0|0
    0|0
    • Cidden mi

    • Hepsini Göster
    • bir bucuk ayda Sekiz kilo verdigim olmustu voleybol ve masa tenisi sayesinde. Yatkin sanirim :D evde de yapicam egzersiz ama onlar genelde kemik boyu uzatma odakli jimnastik hareketleri vucudu sekle sokuyo filan

    • verirsin o zaman

Kızlar Ne Diyor 2

  • Evet verirsin.

    0|0
    0|0
  • boyle devam et haftada 1 kg gıder

    0|0
    0|0
    • Haftada bir kiloyu ben diyetle verebiliyorum zaten bisiklet nerden goturuyo o zaman 😂

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bisiklette sadece bacak kasları çalışıyor pek kilo vereceğini zannetmiyorum

    0|0
    0|0
  • tempolu ve düzenli yaparsan sıvı tüketimine de dikkat edersen ilk ay rahat verirsin:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...