Arkadaşlar squata başlıyorum squat önce yağları eritip sonra mı kas yapar yoksa direkt mi kas yapar?

bazıları bacakları kalınlaştırır diyor bazıları sıkılaştırır bazıları da inceltir diyor anlayamadım bu işi

  • inceltir
    27% (3)20% (2)24% (5)Oy Ver
  • kas yapar
    73% (8)80% (8)76% (16)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Squat tek başına ne kas yapar ne yağ yakar , diet yapmadkça hiç bişey değişmez aksine kaslarına kas pompalarnır kas alttan dış tarbaka olan yağı ittirir iyice kocaman çirkin bir kalcan olur , squat tek başına bir spor değildir , spor içerisinde ufak bir harekettir , devede kulak misali , squat bacak antrremanlaının vazgeçilmez hareketidir ama sadece tek bir hareketi :) sadece squat yaparak birtek denklemleri bilip matematiğim çok iyi demek ya da bir tek 1453 i bilip Tarihim çok iyi demek aynı şey , Düzgünce araştır. Spor bir bilim dalıdır ayrıca bu kadar küçümsemeyin , bir hareketi yapınca nolucak sacede kıçın büyücek diğer taraflar ip ince ee noldu. saçma sapan dengesiz bir vucut. sonra uğraş dur düzzeltmek için.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Beslenmenle belirlersin bu işi.

    0|0
    0|0
  • squat + leg press ve tabiki yerine gore karbonhidrat ve protein

    0|0
    0|0
    • noluyo yani bunları yapınca

    • Hepsini Göster
    • kulakdan dolma bilgiler bunlar karbon hidratın yağ yaktığı nerede görülmüş?

    • reis fark ettiysen yag yakar demedim yerine gore alinmali dedim sporda tukettigi karbonhidradlari bir sekilde almasi lazim yoksa kaslarda ve deride yirtik olur :)

  • Benim popoda büyük squat yapcamda gider mi :/

    0|0
    0|0
  • önce eritmen gerek.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...