Böyle bir durumda ne yapılabilir sizin başınıza gelse n'apardınız lütfen bir bakın...

1 haftadır sabahları derse giderken karşıma eskiden başıma bela olan bir çocuk çıkıyor tehditler savuruyor devamlı tehdit ediyor geçmişte başıma çok bela olmuştu zor kurtuldum ondan şikayet etmiştim ama çıkmış içeriden yaptıkları gerçekten korkunç şeylerdi son hadde tecavüz etmeye çalışmıştı bana gerçekten psikopat çok kötü günler yaşatmıştı ban a bir süre psikolojik tedavi görmek zorunda kaldım yaptıklarını detaylı anlatmıyorum merak eden olursa sorabilir her neyse 1 haftadır yine aynı şekilde tehdit ediyor beni çok korkuyorum nişanlım bende bir şeyler olduğunu anlıyor*aşuan gizliyorum ondan başının belaya girmesinden korkuyorum sizce ne yapmalıyım söylemeliyim siz nişanlınız sizden böyle bir şey saklasa ne tepki verirdiniz gerçekten korkuyorum yine eskisi gibi kabuslar görmeye başladım çok kötüyüm arkadaşlar ne yapmalıyım nasıl kurtulabilirim polise gidicem ama nişanlım duyacak duyarsa çok kötü şeyler olur kendine hakim olamaz :(


0|0
3|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Merhaba polis se gitmelisin veya savcılığa gidip suç duyurunsunda bulunmalısın nişanlınada uygun bir biçimde anlatmalı tavsiye ederim çünkü saklamak ve yalan istemediğin kişi ile iş birliğinde olduğun hissi yaratacaktır nişanlı la konuşamıyorsan nişanlının en yakın erkek arkadaşları ile konuş

    0|0
    0|0
    • nişanlım bana çok düşkün konu ben olduğum zaman çılgına dönüyor korkuyorum söylemekten

    • dediğim gibi nişanlının erkek arkdaşları ile konuş ve aynı zaman da bir savcı ile allah yardımcın olsun

    • amin

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hemen ailene durumu söyle,tabi nişanlına da.her ikisinede söylersen tehlike durumu azalır,ayrıca tekrar suç duyurusnda bulun.şakaya gelmez,televizyonlarda haberlerde görüyoruz neler olduğunu.kız başına helledebileceğin bi mesele değil.

    0|0
    1|0
  • Cok basit yapacagin sey. Yapacagin sen polise degil direk savcinin karsisina cikip durumu anlatman. Hala devam ediyor falan diye. Nisanlina diyemiyorsun ama sahsen benim nisanlim benden bir sey gizlemem. Once nisanlima kizarim bir hafta konusmam burnu surtulsun diye birde gider o adami savciya/polise sikayet ederim ettiririm nisanlima.

    0|0
    0|0
    • benim nişanlım polisle çözmez ama işte

    • O zaman gizli yapacaksin yada mustakbel kayin validene diyeceksin.

  • Bir aile buyugune soyle durumu polise gidin. Nisanlina da soyle.

    0|0
    0|0
  • benim nişanlıma öyle biri musallat olacak varya afedersin onu çıktığı deliğe sokarım . olay farklı boyut kazanmadan anlatmalısın

    0|0
    0|0
    • işte benim nişanlımda aynen öyle yapar

    • Hepsini Göster
    • söylediğim anda yapacağı bu bu yüzden söyleyemiyorum işte korkuyorum

    • karar senin senin bileceğin şey

  • bence anlat durumu..ciddi bir durum çünkü

    0|0
    0|0
    • korkuyorum ama

    • Hepsini Göster
    • hayır tabiki saçmalama

    • e o zaman?nişanlına,ailene ve özelliklede polise haber ver

  • Allah yardımcın olsun, ne diyim..

    Herkes hak ettiğini yaşar. Ne fazla, ne eksik..

    Saklamak da binevi yalan söylemektir. Yalan söylemekse inancı, güveni.. her şeyi öldürür..

    İnsan başına gelmeden anlayamaz. Onun için biz ne desek boş..

    Nişanlın konusunda hiç bi şey diyemiyorum. İhtiyatlı davranmak faydalı olacaktır..

    0|0
    0|0
  • bu çocuk sana daha önce ne yaptı

    neden şikayet ettin onu?

    0|0
    0|0
  • herkese söyle tecavüze yeltenen bi iti gebertsinler...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Allah yardımcın olsun üzüldüm gerçekten :( ne olursa olsun polise git nişanlınada bu durumu aile arasında söyle sakinleştirir onlar

    0|0
    1|0
    • öyle kolay sakinleşecek biri değil ki aşırı sinirli hele konu ben olursam

    • söylemezsen ve başkasından duyarsa ayrılığa kadar gider iş.

  • kimsenin arkasindan is cevirme...is isten gecmeden ona anlat ve bu durumu beraber cözmeye calisin, beraber gidin polise...dürüstce basin belaya girmesin diye anlatmadim de...kendisi ögrenirse daha kötü olur...o cocuk yüzünden nisanlinida kaybedersin

    0|0
    1|0
  • Erkek olsam ve nisanlim benden böyle birseyi saklasa bozulurum madem evlenicez birbirimize güvenmemiz gerekir degil mi ? En sagliklisi sikayet etmek ve gerekirse koruma talep etmek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...