Her şey nasıl olur da ters gider?

19 yaşındayım çirkinim ,başarısızım ,mutsuzum , umutsuzum ,sevmiyorum sevilmiyorum güzel olan hiçbirşey yok herşey berbat herşeyi denedim olmuyor resmen bir mezardayım çıkışı yok dönüşü yok ne yapmalıyım ben :((


0|0
4|15

En İyi Erkek Görüşü

  • en dibi görmüşün işte bundan sonra her pozitif gelişme sana özgüven verir bu da bir sonraki adım da sana yardımcı olur. sana naçizane tavsiyem, hiç bi zaman herşeyin hatta biçok şeyin yolunda gitmesini bekleme çünkü gitmez hayata çok tozpembe bakma kara da bakma bu optimum rengi bulduğunda mutlu olacaksın inşallah.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kendine bakarak güzel olabilir,

    çalışarak başarılı olabilir,

    bunların sonucunda mutlu olabilirsin

    ve sen istersen sevip sevilebilirsin.

    Herşey senin elinde,

    "olmuyor", "yapamıyorum" diyerek kendini kandırma...

    sen kendini umursamazsan, kimse seni umursamaz...

    1|0
    0|0
  • sen baştan kaybetmişsin. elbet seninde herkesten iyi olduğun özelliklerin vardır. mutlu olmayı öğrenmelisin

    0|0
    0|0
  • neren çirkin? tipin ise aldırış etme :) senden kötü durumda olan insanlara bak ve yaratana şükür et. tipi güzel olup geneleve düşenlerin, kaçırılıp taciz edilenlerin durumundan daha iyi durumdasın.

    0|0
    0|0
  • amann allaha sükür şu anlık hersey ii gidio aman böylede gitsin daha yenii psikolojim düzeldi 16 yasında nisan oldum ben askerden geldim nisanlarım atıldı üstelik bide altınlarım calındı kafayı yicektim kötülemek gibi olmasın ama kızın 3. nisanlısı bendim kafayı ona yordum allaha sükür simdii hic bisey ters gitmio askerden geldim düğünüm olucaktı nisanlarım atıldı zor bi olayu atlatrtım ama simdi herysey yolunda sayın arkadasım.

    0|0
    0|0
  • saçmalama söylediklerin le başarısızlık arasında bi bağ kuramassın demekki istediğin şeyleri sadece istiyorsun caba göstermyorsun daha çok çalış cabala okey ;)

    0|1
    0|0
  • çirkinlik görecelidir, güzelliğin para etmediği yerler vardır, mutlu olmak senin elindedir, sevecek birini bul... hayat bir bahçe gibidir onu güzelleştirmek veya berbat etmek senin elinde.

    0|0
    0|0
  • ya inandıgın gibi yasarsın yada yasadıgın gibi inanırsın hayat hiçde senin dedigin gibi degil bence

    0|0
    0|0
  • (Onun) adını andığın her an (senin) yanında olan bir güzel var.. (Müslüman isen..)

    0|1
    0|0
  • benimle tanışmalısın :) böyle diyen kaç kişiyi iyileştirdim bi bilsen :)

    0|0
    0|3
  • pekı neden bu durumdaasın bunuda soyler mısın

    0|0
    0|0
    • babam alkolik annemi öldürdü sonra kendi öldü teyze hala falan akrabalarımda yok ortada kaldım derslerim bozuldu , çok fazla kilo aldım (onun dışındada güzel değilim zaten ) , asabi biri oldum çevrmde kimse yok öyle yani..

    • Hepsini Göster
    • hayal ettiğim hiçbirşey gerçek olmadı o yüzden hayal etmiyorum artık.

    • bence bu konuda sana katılmıyorum ben gercek olacagına cok az kaldıgını sandıgım hayalımı yasıyordum ta kı gercek yuznu ogrenene kadar tut kı o hayallerı ve dunyamı basıma yıkan kısı benım herseyımdı ve gozdemdı neredeyse nıkahlı esım olacaktı şu anda umrumda bıle degıl cok kostum pesınden cok degıstım ugrastım ne oldu bılıyor musun kendımı kaybettım ama bunalıma gırmedım allaha sıgındım hayatta sıgınacak hıcbrseyın yoksa allaha sıgın ondan guc al ıse yaradıgını goreceksın kardsım

  • bu kadar kötü düşünceleri aklından çıkar olumlu güzel şeyler düşün.

    0|0
    0|0
  • belli insanların olabiliyor bazı dönemlerde böylee...

    0|0
    0|0
  • hayatı sev ki hayat da senisevsin arabesk rap dinleme. ağlama yar sen ağlama yar arsız bela :)

    0|0
    0|0
  • bana takıl hayatın renklensin fazla takılma gökkuşağına dönersin :)

    0|0
    0|3

Kızlar Ne Diyor 4

  • öncelikle kendine çirkin demekten vazgeç. kendine biraz zaman ayırsan düzelir. emin ol bi kadın isterse yapamayacağı hiç bişey yoktur özellikle bizim yaşlarımızda biraz hırs gerekli sadece.

    0|0
    0|0
  • Hayatına yön vermek bazen senin elinde olmayabilir ama çoğu zamanda senin elinde hayatından böylesine ümitsizken bir şeyleri değiştirmek için çabala ,fırsatları yakala.

    0|0
    0|0
  • Ama internetin var, aç güzel bi film izle.

    Edit: agora - esaretin bedeli- daha neler neler.

    hadi bakim.

    Öptüm , ummuah.

    0|0
    0|0
  • Kendinle barisik olman yeterli guzelim ne takiyosun ki sadece biraz akil lazm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...