Fitness hakkında bilgisi olan :) ?

BU YAZ Fitness a gitmeyi dusunuyorum. Beni bilgilenddirir misiniz?


0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Duyduğuma göre orada ağırlık filan kaldırıyormuşsun. Ayrıca çok sağlıklı filan dediler 2 ay gittim her tarafım ağırdı. Bence spor çok sağlıksız birşey. Body yapmadan önce hiç bir yerim ağırmıyordu :D ( Bunun makara amaçlı yazıldıgını anlamayacak insanlar var bu ülkede :)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok güzel bırakamıyorsun bir daha 1,2 ay dirençlerle çalışıyorsun sonra ağırlığa geçiyorsun çok faydası oluyor hele ki zumba çok işe yarıyor

    1|0
    0|0
    • Hmm ama zumba ayrı bir spor değil mi. Hangisini onerirsin karın yağlarını eritmek icin

Erkekler Ne Diyor 21

  • Her vucuda göre degisiklik gosterebilir tavsiyeler.
    Salondaki hocalara da cok guvenme. Bildiklerinin yarisini soylerler, tuyolari pek soylemezler.
    Ben kendi uzerimde deneme yanilma ile biseyler çözdüm. Bayaga bir arastirdim, cok da doldurdum bu konuda kendimi.
    Fitness ve turleri öyle gorundugu gibi basit degil gerçekten ( o isler oyle olmuyor ☺) tam bir plan program disiplin bilgi bilinc ve azim isi

    1|0
    0|0
    • Neden tuyolari soylemiyorlar sonuçta yarışmaya gitmicem, sağlık için :(

  • siz kızlar anca başlarsınız zaten, en büyük tavsiyem, yarım saat koşu bandında koşup, sonra spor yaptığını zannetme, selfie çekip durma salonda, bu arada salonda herkese sapık gözüyle bakma, orda kürt abaza yoksa kimse sana bakmaz rahat ol

    1|0
    0|0
  • aikidoya gidiyorum ama çok dövdüler iki haftadır uğramıyorum, spor sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • yaz bitti be ayrıca kilo içinse kaç kilosun 80 altıysan gitme

    1|0
    0|0
  • Asla pes etme. :p

    1|0
    0|0
  • Spor antrenörüyüm ve beslenme okuyorum ne konuda istersen yarıdmcı olamaya çalışırım sor :)

    0|0
    0|0
  • Yalnzı yaz bitti be :)

    1|0
    0|0
    • Off be sen de mi. yaz bitto haz bitto eee bitsin napim? Ben zaten zayifim kendimi begendirip yaza formda girmek ici n istemiyorum. d sağlık sağlık ! Herşeyin başı saglik

    • Hepsini Göster
    • :) ben yapicam gor işte

    • Yapamazsın. :D

  • nsdıl bir bilgi istiyon :D

    1|0
    0|0
    • Ne ise yarar, faydasını gördün mu eğer yapiyorsun, haftada kaç gün yapmak gerek falan filan

    • Hepsini Göster
    • Okey. Coook tesekkur ederim :)

    • O kadar bilgi verdim artık eig secersin :))

  • Aşofmanlı şevket hocaya sor istersen en son çıkardığı kitabınıda al bir oku kitabının ismi dambıllar açarkene işine yararlı bilgileri bulursun :))

    0|0
    0|0
  • Yaz bitti hala.

    0|0
    0|0
  • fitnise yazın gidilmez bebek kışıın gider yazın meyvesini yersin

    0|0
    0|0
  • dedinki şimdi okyanusa dalıcam 2 km altta ne ile karşılaşırım böyle genel bir soru

    0|0
    0|0
  • git git güzel bişey :D bilgiyi orda verirler zaten :D

    0|0
    0|0
  • Yaz bitti kiz ne fitnesee

    0|0
    0|0
  • Yaz bitti ğıyar

    0|0
    0|0
  • ne sormak istersin

    0|0
    0|0
  • yaz bitti be :D

    0|0
    0|0
  • aynen verirler sana orda güzel bilgiler aydınlatırlar seni:)

    0|0
    0|0
  • sorun nedir?

    0|0
    0|0
    • Ne faydasını gorurum , ayrıca erkeklerin içinde zorluk çeker miyim? Bir de vücudunu yorar mi, ayrıca dayanıklılığını artırıp daha güçlü yapar mi

    • Hepsini Göster
    • Okey o zaman. Yardımın çok dokundu ya :) insallah memnun kalirim

    • memnun kalacağından eminim ;)

  • Bu yaz dediğin şunun şurasında 20 gün kalmış. :D

    0|0
    0|0
    • Yazdan başlıcam ve devam. d

    • Ha kışın da spor yapacaksın. İyi o zaman. Tempodan dolayı üşümezsin hem. :)

  • hangi konuda bilgi istiyosun?

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yaz bitti seninki lafta kalmıs. Pazartesi diyete başlıcamcılardansın sen herhalde.

    1|0
    0|0
    • Güzelim yaz hala devam ediyor. Ben Zayıflamak için değil sağlık için gidiyorum. zaten zayifim

    • Diyet diyince kilolusun demek istemedim aslında. Maymun istahlı mı ne deniyor osun sen :)

  • Yaz bitti artık bu neyin kafası

    0|0
    0|0
Yükleniyor...