Boxerı nasıl giyicem şimdi ilk defa yüzmeye gidicemde bir bakar mısınız?

Ya abiler, ablalar ilk defa yüzmeye gidicem boxer hiç kullanmadım, şimdi yüzme kursuna gidicem. Boxerın üstüne şort mu giyicem ve giyersem üstünde ismi yazan yeri içine mi sokayım yoksa dışarda mı kalsın yani gözüksün mü ? Üstünde yazan yerler var ya yazılar orası gözüksün mü yoksa tamamen kapatayım sadece şort mu gözüksün?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Boxerla yüzülmez , deniz şortu al içi fileli olandan gerek kalmıyor zaten.

    0|0
    0|0
    • yüzülmez dimi bende öyle düşündüm

    • Hepsini Göster
    • yav pantalonu çıkarıcam kilodum olacak onun üstüne giyicem işte şortu

    • Ne halin varsa gör..

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Normalinde sadece deniz şortu giyilir ama rahat edemem ben diyorsan boxerin üstüne giyebilirsin

    0|0
    0|0
  • Mayonun içine boxer giyilmez bro sıkıntı çekersin

    0|0
    0|0
  • Mayonun altına boxer mı giyilir kıro musun sen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...