Daha tanışalı birkaç gün olmuşken...

merhaba, bir erkek neden tanıştığınızın 3.günü neden "ben ikili ilişkiler konusunda çekingenimdir." deme gereği duyar? erkekler bu soru özellikle size.


0|0
3|15

En İyi Erkek Görüşü

  • utangac oldugunu belli ediyor neden cunku ilgi az gösterirsem sebebi bu demek istiyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Daha önce çok yaşamamıştır.Bunun altında aranıp bulunabilecek 2 şey vardır.

    -Ya gerçekten çok çekingen olduğu için "ben sana peşin peşin söylüyorum,biraz da sen yardımcı olmak adına uğraşacaksın" mesajı vermiştir.

    -Bazı konulara ben giremem, ama sen girersen de çok makbul geçer mesajı içeriyor olabilir :)

    Şayet görüşmeye devam edersen ne demek istediğini, tam anlamıyla anlarsın.

    0|0
    0|0
    • yok artık :D ama erkek olan o yani çok saçma

    • Hepsini Göster
    • ne ilginç yaa, normalde bunları biz kızlar yaparız ama...

    • hem benimki sadece bi ihtimaldi arkadaşım :) dikkat edersen 2.ihtimaldi ;)

  • aç beni demek istiyo ben susim sen konuş diyo :)

    0|0
    0|0
  • Benden fazla şey bekleme diyor :))

    0|0
    0|0
  • adımları sen at ben sana uyarım dıyo

    0|0
    0|0
  • Merhaba Utangaç olduğunu gösteriyor

    yavaş ilerleyecek anlamıda çocuğa bırakırsan

    0|0
    0|0
  • utanıyor ve adımların hep senden gelmesini bekliyo olabilir :)

    0|0
    0|0
  • teşekkürlr ...

    0|0
    0|0
  • dobra çocukmuş aferim ona.

    0|0
    0|0
  • bak adam harbi çekingen ama seninle yakınlaşmak temaz kurmak istiyor ve biraz cesaretlendirmen lazım

    0|0
    0|0
  • hoşuna gitmeyen bişeyler olmuştur..kaçmak istiyor o..

    0|0
    0|0
  • Birşeyler yolunda gitmiyor demek ki onun için yani kendini iyi ifade edemiyor olabilir

    0|0
    0|0
  • aldırma sen onun dedine ne anasının gözüdü o ...ikili ilişki başlasın anlarsın :)

    0|0
    0|0
  • ilişkide senin ağırlığın olmasını istiiyor olabilir , olgun biri misindir ?

    0|0
    0|0
  • korkuyor hacı napsın

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • yalan soyluyordur ınanma cekıngen olan bırını goster bana

    0|0
    0|0
  • herseyı senden bekledgı ıcın

    0|0
    0|0
  • valla kapalı sanki öyle anlıyorum...

    0|0
    0|0
    • nasıl yani?

    • cinsellik istemiyor gibi görülüyor , ama yalanda olabilir dediği..

Yükleniyor...