Bir lise öğretmeninin öğrencilerinden özür dilemesine nasıl bakarsınız?

geçende onlara kızmıştım buna çok alınmışlar aslında haksız da sayılmazdım ama bunlar çok gururlu 11 kişilik sınıf bana söylemek istediğiniz bişi mi var dedim bugün onlar da geçende bize kızmıştınız biz çok alındık zorumuza gitti dediler ben de sizi kırmak gibi bir niyetim yoktu..ama özür dilerim dedim.sizce onların gözünde küçüldüm mü ?özür dilememeli miydim? yoksa yaptığım doğru bir hareket miydi?


0|0
8|12

En İyi Erkek Görüşü

  • onların gözünün bi önemi yok. ergendirler. bu özrü 3 gün sonra unuturlar ama kızdığınızı hiç unutmazlar. özür dilemekle hiç unutmayacakları kızgınlıklarını unutturmuş olursunuz. arayı iyi tutmak lazım. o çocukların basarısı sizin başarınız bu odaklı davranmak lazım.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Mesleğin gereği tüm davranışlarında bir tutarlılık olmalı...Dengeli ve kontrollü olmalısın ki yaptığın herhangi bir şeyden dolayı geri adım atmak zorunda kalmayasın...

    özür dilememek için özür dilemeni gerektirecek hatalar yapmamaktır esas olan...eğer güçlü bir saygı kazanmak istiyorsan kontrolü elden bırakmaman gerekli...geri adım atmayı gerektirmeyecek biri olman daha çok saygı kazanmanı sağlayacaktır...

    1|0
    0|0
  • özür dilemek erdemdir niye küçüleceksin hocam özür dilemeyen küçülür hatanız olmasına gerek yok özür dileyerek onlara yaklaşın ve davranışlarının yanlış olduğunu daha rahat bi şekilde açıklamaya yol açın bazen zıt kutuplar gibi hareket ederken söyledikleriniz ne kadar doğruda olsa kabul etmeyebiliyolar

    1|0
    0|0
  • İyi niyetinizi suhistimal edecek tipte ogrencilerse farklı sonuclar dogurabilir.Aksi durumda ozur dilemek de bir erdemdir.Yukarıda yazdıklarınızdan onlara kızdıgınız icin değil dozunu fazla kacırdıgınız icin ozur dilediginiz sonucunu cıkartıyorum bu durumda ozur dilerken fazla reaksiyon gosterdigim icin ozur dilerim deseydiniz daha iyi olurdu belkide...

    1|0
    0|0
  • insanı yücelten şeylerden biridir özür dilemek

    1|1
    0|0
  • süpper davranış büyümüşsünz ne küçülmesiii

    1|1
    0|0
    • ne bilim onlar öğrenci ama:((

  • büyüklük göstergesidir küçüklük değil bu

    1|0
    0|0
  • artık daha çok severler bence

    1|0
    0|0
    • neden?

    • lisede bize kızan hocalara üstüne tereyağı gibi üste çıkınca sinir oluyorduk ama gerçekten hatalarını anlayıp özürdileseler severdik biz nasıl özürdiliyorsak onlarda dilemeliydi

  • hata yapdıysan özür dilemen gayet normal.

    1|0
    0|0
  • gayet doğru bir hareket ..

    0|1
    0|0
  • Eğer ki öğretmen öğrenci ilişkisi yoksa aranızda yani arkadaş gibiyseniz özür dilemek normaldir diyeceğim ama siz bir öğretmensiniz ve ona bir şeyler öğretmeye çalışan kişisiniz. Bazı durumlarda özür dilememek gerekiyor bu da bu durumlardan birisi olmuş bana göre:)

    0|0
    0|0
  • hocam bi ögrenci olarak özür dilemeeniz cok iyi bence onların gözünde artık uyuz ögretmen degilsiniz.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • küçüleceğin bişey yapmamışsın saygı duyulmasını istiyorsan saygı göstermelisin sen özür dileyerek onlara saygını sevgini göstermişsin mutlaka onlardan aynı karşılığı alırsın. değer verdiğini göstermişsin onlara gözlerinde değerlenirsin

    1|0
    0|0
  • özür dilemek erdemli bi davranıştır çokda iyi yapmışsınız yapmasaydınız antipatilerini kazanabilirdiniz

    1|1
    0|0
  • Bravo... Liseliler anlamaz ama doğru yaptığınız...

    1|1
    0|0
  • büyüklük yapmıssın pişmanlık duyma

    1|0
    0|0
  • hayır. gayet doğru bir hareket.

    1|1
    0|0
  • ben kimseden özür dilemedim,dileyememde ama dileyenler var.buda sorun yok bence,küçük düşmezsin.suistimal ederlerse sı... ağızlarına olur biter

    0|0
    0|0
  • laf arasında bile dencek bişe niye abarttığını anlamadım.

    0|0
    0|0
  • Bence bu kadar önemsemeyin bu durumu hocam.

    Olmuş bitmiş.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...