Krampon alırken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Erkek arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak krampon alacağım. Ama hiçbir fikrim yok. Hangi marka en iyi? Hangi renk? ya da daha başka? Yardımcı olursanız sevinirim


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Ergonomisine
    Dişlerine

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Birlikte gidin almaya

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • amatorü var yarı profesyoneli var, profesyoneli var? erkek arkadasın halı saha maçlarında mı giyecek? yoksa futbolcu falan mı?

    0|0
    1|0
    • Halısaha maçlarına gidiyor

    • Hepsini Göster
    • Tamam teşekkür ederim :)

    • rica ederim, satın alacağın yerdeki satış temsilcileri yardımcı olur zaten sana

  • Suni çim (halısaha) oyniyacaksa yarı prof alabilirsin 260tl filan. Çimde oyniyacaksa prof 500tl fiyat aralığında. Ama hir ikisindede oynicaksa amatör al. Adidas marka öneririm f50 160tl filan fiyatıda. Veyada nike mercurial al hem açılma filan yaparsa hemen değişim yapıyorlar.

    0|0
    0|0
    • Sadece halı saha maçlarında kullanacak, cok pahalı bişey olmasından yana değil öyle olsa normal ayakkabı alırım

    • O zaman (Adidas f5 fg veya nike Mercurial Victory V Tf) bunları yaz bak. Renkli tercih et.

    • Bakıcam teşekkür ederim :)

  • Beğenmiyecek kesin çünkü kimisi pembe sever kimisi siyah kişiye göre şekli deseni çivilisi plastik çivilisi değişir

    0|0
    0|0
  • erkek arkadasina hediye mi alicaksin

    0|0
    0|0
  • Nike Yarı pro dersen bilirler al gitsin 70 tl üzeri :D

    0|0
    0|0
  • Nike

    0|0
    0|0
  • Bence parasını ver kendi aslın çok teferruatlı bişi :)

    0|0
    0|0
    • Parasını öğrenirse hediye olmasının bir anlamı kalmaz hemde istemez öyle bir şey

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim takıldığın biyer olursa sorarsın bende futbol oynuyorum çünkü ;)

    • Tekrar teşekkürler :)

  • krampon ne araba ıle alakalı bısey mı?

    0|0
    0|1
  • birşey bakmana gerkmiyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...