Tek seferde kaç şınav çekebiliyorsunuz?

Kolpa yapanı sıfatından anlarım zaten ;) Tek seferde kaç şınav çekebiliyorsunuz?

Güncellemeler:
Benim rekorum en yoğun spor yaptığım dönem salonda yarışma yapmıştık 77 çekmiştim aslında 80'di ama son 3'ü saymadılar nizami yapmadım diye :D

özellikle kızlar her gün şınav çekmeli. Göğüslerinizin ileride sarkmasını istemiyorsanız tabi.

0|0
2233

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Nizami 50-60 falan çekiyorum. Hiç rekor kasmaya çalışmadım. ;D

    0|0
    0|0
    • Nizami diyorsun? profesyonel sporcu olman lazım gerçek manada nizami 60 çekebilmen için tabi zayıf değilsen :D

    • Hepsini Göster
    • hayır yani zayıf insanlar daha kolay çeker kollarına binen yük az olduğu için. 80-90 kilo adam imkansız 40'ı geçemez

    • Zayıf olanlar barfiks, şınav, mekik konusunda çok çekebilir evet. Ben kendi çapımda olanı yazdım.. 65-70 arası kilodayım zaten :D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 21

Erkekler Ne Diyor 32

  • 0|0
    0|0
  • Yalan bize yakışmaz 12 çektim ıkınarak 14 gibi. Kilo var bende. Olsun böyle iyi. Askerde 40 çekeriz dimi yani !!!

    0|0
    0|0
    • kilo varsa zor zaten bro

    • 1.72 74 kiloyum. Tank gibiyim kütük değil hı, lı koşarım yukarı zıplarım. Birazda hamım. Öyle camış anlamda kilo yok :) !!!

  • 1 😂

    0|0
    0|0
    • yuh utanmaz herif :D

    • 🙈
      🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻

  • askere gelmeden önce 10 falandı şimdi 35 nizami biraz kasarsam 40 ...
    sıkıysa çekme denetlemeler sağlam :D

    0|0
    0|0
  • +80 KG ile 35-40 çekiyodum şu an çekemem formdan düştüm, yakında başlıyıcam yine inşallah. güçsüz hissediyom :( böyle sorular sorulunca.

    0|0
    0|0
  • 45 .

    0|0
    0|0
  • en cok 15 :D

    0|0
    0|0
  • 35 şınav

    0|0
    0|0
  • 100.

    0|0
    0|0
  • 15 civari

    0|0
    0|0
  • 10 tane :)

    0|0
    0|0
  • 40-45

    0|0
    0|0
  • 10 tane 😭

    0|0
    0|0
  • 55 çektim komandodan en son şimdi 40 çekerim

    0|0
    0|0
  • Şu aralar Parmak şınavı çalışıyorum ya da tek el

    0|0
    0|0
  • genelde 50 civarı ama en son 60-70 civarı çekiyordum sonra canım sıkıldı bıraktım çek. çek bitmiyor * şınavı :)

    0|0
    0|0
  • 200-300 Askerden Alışkanlık olarak kaldı... 1-2-3-3-3-1-2-2-3-3-3-3-3-1-1-1-2-2- böyle gidiyordu napalım...

    0|0
    0|0
  • 27 falan. d

    0|0
    0|0
  • 63. Son 10 tanesini nasıl yaptığımı gel bir sor ama.

    0|0
    0|0
    • nasıl yaptın sorayım :D

    • Kulaklarımdan duman çıktı, kalbimin atışını hiç sorma. Kollarım koptu sandım. Şaka bir yana çok zordur şınav çekmek.

  • Daha bugün denedim, 10'da bıraktım :(

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12
Yükleniyor...