Spora yeni başlayanlar için tavsiyeniz nelerdir?

Arkadaşlar spora yeni başlıcam, amacım vücudumu geliştirmek olucak (kas falan) neler yapmamı önerirsiniz?

NOT:BİDE KAS YAPARKEN ZAYIFLARMIYIM YOKSA KİLO MU ALIRIM?


0|0
8|4

En İyi Kız Görüşü

  • Spor yapıp yemek yenmezse zayıflanır. Hem spor yapıp hem yeteri kadar yersen kas yaparsın. Protein ağırlıklı beslen, yağsız tüketmeye dikkat et. Antrenmanlarının içeriğini de yavaş yavaş arttırarak devam et çünkü bir süre sonra vücut aynı tempoya alıştığı için rutin gelecek ve daha fazlası gerekecek.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen Daha Yeni Başlayacaksın Buradakiler 1 senedir Spor Yapıyorum Anlar :D
    1. Yemene O Kadar Özen Gösterme Yağlıdan Kaçmaya Çalış
    2. İlk 6 Ay Protein Tozu Kullanma
    3. Yağ Oranın Fazla İse Arada Sırada Kardiyo Yapabilirsin
    4. Ayrıca Vücudu Kas Yığını Olanı Dinleme
    5. Antrenmanın 90 Dk Geçmesin ( Mümkün İse Max 60 Dk )
    6. Böyle 6 Ay Takıl 6 Ay Sonra Devam Edersen Daha Sıkı Bir Spor Yaparsın Artık
    Ayrıca Sorularını Burada sorma İnternet'ten ara Burası Yeri Değil Bol Şans :)

    0|0
    0|0
    • 6 ay mıııı :o şunun 3 aylığından yok mu :d

    • O 6 Ay Senin Ne Kadar İstediğine Bağlı 6 Ay İyidir. 6 Ay Sonra Sen Aynı Arzu Ve Şevkle Devam Edecek Misin Asıl Amaç Bunu Öğrenmek :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • spor salonu bul

    0|1
    0|1
  • İlk önce yağlar erir sonra kasa dönüşür zamanla kilo alırsın ama daha fit görünürsün 😊 bide spordan 3 saat önce yemek yemeyi kes 😊

    0|0
    0|0
  • Kilon kac?

    0|0
    0|0
    • Ya kas hucresi yag hucresinden daha agir bu yuzden tartida kilo artisi gorebilmen muhtemeldir. en basta dogal yollarla protein al eger yetersizse protein tozuna baslarsin. yag mevcutsa kardiyo yap. her antrenmandan sonra kos. ben 2 yildir fitness yapiyorum ve sanirim bunlardan baska bir tavsiyem yok :)

  • Zayiflamaman lazim o yuzden bol bol protein tuketmelisin yumurta ye her gun 3 4 tane falan

    0|0
    0|0
  • sek s ve mast ı sıklıkla yapma enerjin düşer kasdan tersin

    0|0
    0|0
  • Kas yaparken zayıflamazsın kiloda almazsın kilo almak demek vücutta yağ birikmesi ve yağ biriken yerlerinin şişmesi ama zaten zayıfsın iyisin ama kas yaparsın kilo almazsın ama vücudun şişer ama ona kilo denilmiyor

    0|0
    0|0
  • kas yapıcaksan ağır hareketlerden kaçın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • sen sen ol salondaki patrona benzeyen abilerin saçma salak yorumlarına aldanma. yağ oranını ölçtür %15ve altına düşür. hocasız ve programsız iş yapma. şimdilik bu kadar

    0|0
    0|0
  • bol proteninli ve karbonhidratlı beslen. yulaf ye süt iç. uykuna biraz dikkat et. önce biraz hacim kazan eğer varsa sonra definasyon ile şekil alırsın.

    0|0
    0|0
  • ilk gün kendini fazla yorma açma germe hareketleri yap sonra kasları parçalamaya başla her hafta çalıştıgın kiloyu arttır zayıfsan kas yaparsan kilo alırsın yag oranının az kas oranın çoksa alırsın kiloyu yag oranını ölçtür

    0|0
    0|0
Yükleniyor...