Dövme yaptırmayı çok istiyorum

Merhaba arkadaşlar, ben 5 6 senedir sol göğsümün üst tarafına tam dekolte kısmına dövme yaptırmak istiyorum ama bu isteğimi insanların önyargıları yüzünden hep erteledim. Önceden heves deyip yazları geçici dövmeyle idare ediyordum ama artık heves olmadığının ve gerçekten istediğimin farkındayım. 23 yaşındayım ilerde eşim ne amaçla yaptırdın başkalarının dikkatini çekmek için mi vs gibi seyler geçirecek aklından biliyorum. Ama yani öyle bir amacım yok kendim istediğim için istiyorum zaten çok dekoltede giyinmem. Bir bayan dövmeciye yaptırmayı istiyorum. Bilmiyorum sizce ne yapmalı mıyım? Eşiniz yada sevgilinizin böyle bir dövmesi olması aklınıza ne getirir? İtici mi olur sizce?


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • bende çok yaptırmak istiyorum ama bir kaç yıl değilde bi 10 yıl sonra belki neden böle bişi yaptırdım diyebilirim biraz ondan çekiniyorum.2.si 60 yaşıma gelsem hacı falan olsak dövmeli hacı mı olur diyorum kendi kendime :) eşim dövme yaptırmış olsada bana itici gelmez yani dövme yaptıranlar şu tip insanlardır diye düşünmüyorum o yüzdende eşime karşı düşünmücem.istemiş yaptırmıştır yani.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • dövmeyi neden yaptırdıgına dair kendine inandırıcı bir neden bulmalısın. özentimi ? bir hatıramı ? görsellik mi ? vs cunki kalıcı olacak senden bir parca. bu cok zor bir karar.

    0|0
    0|0
  • benim dövmeci her zaman der bana, dövmeyi görmediğin bi' yerine yaptır.. o yüzden omzuma yaptırdım bende.. neden diye sorduğumda bana "dövmeyi görürsen sürekli her anında, zamanla sıkılırsın, sonra başka bi' dövme ile kapatmak istersin" falan demişti

    eşin haklı olarak sana soracak neden yaptırdın ya da neden orası diye haklı olarak.. bana kalırsa gereksiz bi' fantezi, bu zamanda bayan bi' dövmeci'de zor bulunuyor..

    cevaba gelince; evet itici ve aklıma kötü kötü şeyler gelir..

    1|0
    0|0
  • - ve ++ larını tamamen öğren ona öre karar ver

    0|0
    0|0
  • Bu devirde dövmeli olmamak gerçek bir moda oldu bence. Herkeste var bu melet. O ne öyle, resim defteri gibi bir vücüt. Bak eşini de düşünmüşsün ne güzel. Yaptırmazsan bir kaybın olmaz ama yaparsan kaybın var.

    0|0
    0|0
  • Dövme kadını çekici gösterir ama sol göğsünün üstünde güzel durmaz..Göbekte ve o kısmın yan taraftarından çok güzel duruyor.Kolda ve baldırlarda da olabilir..Tabi ilerde eşin ne düşünür bilemiyorum.

    0|0
    0|0
  • bence boş şeyler bunlar. eğer yaratan isteseydi sizi dövmeli yaratırdı. vücudunuza zulmetmeyin.

    0|0
    0|0
  • madem yapacaksın ğögüs bölgesine yapma o zaman bişey demez eşin

    0|0
    0|0
  • baskalarının ne dediğine göre yasammaz ne istiyorsan özgürce yasa

    0|0
    0|0
  • Dövme kazıtmak lazeler daha kolaymıs diyorlar ama düny akadar para vericen ne yaparswan yap orada izkalacak.

    kocan boyayı oper artık

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • hayat senın hayatın ama dovmeyı sıldırmek cok zordur yanı egerkı emınsen kendınden yaptır ama solede dusun ılerde esın dovme sevmeyen bırıde olablır uzunca dusun derım bu arada bende cok dovme severım ama cesaret edıpte yaptıramıorm maalsef

    0|0
    0|0
  • Dövmesi olmayan kişiler parmakla sayılır durumda. O yüzden daha marjinal duruyoruz.Sonra, yaptırdığın dövme kaş deldirme gibi birşey değil, bir 10 sene sonra o dövmeden pişman olmayacağına emin misin? Zaten bayanlarda dövme çok itici, heleki gögüs bölümünde ise.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...