Sevgilinizle kavga ettiniz telefonu yüzünüze kapadı...

Ama siz kendinizi haklı goruyorsunuz o da "tamam hayatım tamam offf uykun gelmiş senin" deyip suratınıza kapatıyor tam siz hararetli bir şey anlatırken. Ona mesaj atmak istiyorsunuz içiniz yanıyor ağladı ağlıcaksınız. Kendinize nasıl engel olurdunuz mesaj atmamak için ? Ve sabah uyandığınızda tavrınız nasıl olurdu?

Güncellemeler:
Yalnız yüzüne kapatılan kişi benim. Sevgilim suratıma kapadı.

0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • hararetlı bı konusma qecerken.. daa fazla kırmamak ıcın yuzune telefon kapatılabılır.. ama bunu yorumlamasını bılmelısın.. sevqısınden emınsen sıkıntı yok.. monoton bı sevqılılık yasıcaqına bıraz sert ıletısım ılıskınızı quclendırebılır.. sert ıletısım derken.. kufur edın demıorum.. yanı alttan almasını bılmesını.. sinirliyken ustune qıtmemelısın.. anlayıs qostermelısın..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • açıkçası harbi ÖKÜZMÜŞ... bence onun uykusu gelmiş..

    Nekadar ağlamak istersen iste.. anlatmak istediğin şeyi snede başkası ile paylaş..

    Arayıp sorduğundada.. oan aynen bu cümleyi soyle.. seinle bişey paylaşamıyorum bende paylaşacak arkadaş buldum de ve suratına kapa.. ve açma telefonu.. çalsın dursun.. ;)

    Ayaklarına kapanmazsa adam değilim ;)

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarım bilir kimse benim yüzüme telefon kapatamaz bende kapatmam büyük konuşmak istemiyorum ama karım olsa boşarım herhalde sevgiliyi hiç sormayın terkettiğim oldu kapatmayacaksın kardeşim yok kırmayalım diyemiş benim anlatacaklarım boğazıma dizildi hem ben ilişkiye başladığım kıza söylerim beni kandırma birde telefonu ne olursa olsun suratımı kapatma başka ne yaparsan yap eyvallah diye :))) tabi uygun bir dille söylerim sert oldu sanırım

    0|0
    0|0
  • ahh bana yapılsa keşke süründüdürüüm şerefsizim :D

    0|0
    0|0
  • Sen sakinleştikten sonra geri araman gerektiğini düşünüyorum

    0|0
    0|0
    • Erkek olarak en nefret ettiğim davranış o hararetli hararetli telefonda bağırıp sert sert konuşmanız, ve ben de o an yanlış birşeyler söylememek için ben de sevgilimin suratına kapatıyorum, o sakinleşince geri arıyor

  • aç radyoyu yat uyursun <3 :)

    0|0
    0|0
  • uyu sabaha bişey kalmaz sakin kafayla konuşursunuz

    0|0
    0|0
  • engel olmazdım içimden geldiği gibi davranırdım mesaj yazarak haklı olduğumu anlatmaya çalısırdım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • dusa girerdimm :( en buyuk hatadir o harraretle konusmak sabah mantikli konusup kendimi sakince ifade ederdim :)

    0|2
    1|0
  • üzüldüm şimdi benimde çok başıma gelmişti çünkü ben dayanamayıp geri arardım sen öyle yapma sakin olmaya çalış bence sabahta arama o seni arasın suratına teli kapamakta neymiş şimdi bunu yapıyorsa ileride daha saygısız davranacaktır birde geri arayınca kendini vazgeçilmez ulaşılmaz biri zannediyor egosu tavan yaptıkça yapıyor şiştikçe şişiyor erkek milleti işte

    0|0
    0|0
    • HEr sabah gunaydın mesajı atar tam 2 yıldır. Yarında atıcak ne yapıyım?

    • üzüldüğünü belli et soğuk davran geç cevap yaz

  • sabah uyandığımda tavrım şöyle olurdu daha doğrusu şöyle bir mesaj atardım hey eks aşkım yolun açıkolsun bay bayyyyy

    0|0
    0|0
  • Oyle adama 3-4 gün cevap verme telefonda.Bir daha yapmaz.

    0|0
    0|0
  • O kapamayı daha sonra burnundan fitil fitil getiririm ben!

    0|0
    0|0
  • Totona bile takma

    0|0
    0|0
  • şimdi olduysa bu olay uyurdum mesaj atmamak icin sonra ertesi sabahda o bana mesaj atmadan ben ona atmazdım , tavır koyardım , kırıldıgımı belli ederdim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...