Bir erkeğin sizi kullandığının farkındaysanız...

kızlar sorarım size bi erkeğin sizi kullandığının farkındaysanız ve buna rağmen onu mutlu etmek için uğraşıyosanız ve o sizi 2 gündür aramıyorsa napardınız


0|0
6|7

En İyi Erkek Görüşü

  • valla kızlar demişin ama aynısi bi arkadaşımın başına geldi kızda çok yakın erkekte yakın arkadaşım ve kı çok uğraştı ama sonunda çabasını görünce arkadaşımda kıza bayağı aşık oldu ama kız nerden baksan 2 ay tek taraflı uraştı çocuk terk etti kız gene gitti çocuğun yanına

    0|0
    0|0
    • bende yaparım ama ınsanlar gurrusuz oldugumu ve oynatıldıgımı dusunucek ya o sevmezse o zaman o kadar ugrasıma nolcak

    • valla kızlar senin hakkında ne düşünür bilmem ama ben ve benim gibi kızı tanıyan erkekler kız çok ta güzel olduğu halde arkadaşımı kıskandık bi bize çatmaz şöyle kız diye şahsen kızın azmi insanı imrendiriyor iştte bu kız sevilir ve sevmeye değer diyo insan

Erkekler Ne Diyor 6

  • inadına sevgini yanında olduğunu belli et ki o da senin kıymetini değerini bi ömür onunla olup ona destek olacağını anlasın. tekrar senin için yanıp bitmesi için sönmüş ateşi bu şekilde alevlendirirdim:) kız olsam

    0|0
    0|0
    • ama o erkek sevebılcek bı erkek degıl bunu bılıyorum ama bunu bıle bılede yanında oluyorum ıste

    • eee nerden biliyon bunu:) her güzel şeyi elde etmek zordur çaba ister bir inci tanesi bir elmas parçasını çıkarmak gibi azim çaba göster ki elde et inci taneni elmas parçani:)

  • Salaklık yapmışsın bari biraz gurur takın*i sen çek

    0|0
    0|0
  • bence daha çok mutlu etmeye çalışın gördügü ilgeden memun kalmamış olabilir

    0|0
    0|0
  • ulen bune tesadüf senmisin yoksa bu ? =)))

    0|0
    0|0
  • farkındaysan uzak tut onu

    bu arada niye en iyi ceevabı seçmedin :)

    0|0
    0|1
  • sen zaten farkındaymışsın herşeyii kabullenmeye devam et ne diyelim

    0|0
    0|1

Kızlar Ne Diyor 6

  • aynanın karşısına geçer konuşurdum kendimle.'' Heh kullandığı prezervatif gibi işi bitti attı seni yine işi düştüğünde arar seni.Sen bile bile bunu ağlayıp sızlayıp bekleyeceksin dimi. bekle bekle müstahak sana. Git at kendini bi yerlerden kendine gel.'' derdim. Sonrası benim için kendime gelmek olurdu ama seni bilemiycem.

    0|0
    0|0
  • bende onu aramazdım aradığındada soğuk konuşurdum umursamazdım

    0|0
    0|0
  • eğer üstüne çok titriyorsan biraz geri adım at kötü ya da soğk dvranma geri adım at sadece. aramasın bir süre, bir süre sıradan biri gbi davran ona bak bakalım ne oluyor...

    0|0
    0|0
  • benı kullnadıgını sezıcem ve halen onu mutlu etmeye ve aramaya devam edıcem safmısınız ya sız.ne gurursuz ınsanlar var Allah akıl fıkır versın.yuzune tukururum boylelerın

    0|0
    0|0
    • canımm nolursa olsun bız buna ask dıyoruz bıllıyomsn bu kdr buyuk konusma gorurm bı gun senıde bızde keyfımızden degl heralde

    • Hepsini Göster
    • yukardakı yorumlarıokursan cogu erkekte bıraz cabala emnım karsılık verıcektrı erkekler bunu sever ılgıyı sever dıyolar napıcam bılmıyorum gurur yuzunden cok asklar yaktım artık o yuzden gurrur yapmakta ıstemıyorum

    • yukardakılerın cogu coluk cocuk has senın yasınıda bılmıyorum da neyse... yukardakı yorumları bırak asagıdakı yorumlara bak sen

  • öyle biriyle işim olmaz

    gurur diye bişey var sanki bulunmaz hint kumaşımı bırak gitsin

    0|0
    0|0
  • irtibatını kesmelisin, sen de onu aramamalısın. belki sen aramazsan aklı başına gelir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...