Tırstım az önce hesap makinası bana hayatın acı gerceğini söyledi yani yaşın 29 dedi size ne söyledi?

ya az önce düşündüm şimdi dedim 28 yaşındayım bundan 3 gün sonra 29 yaş olacağım ve birden şu soru geldi aklıma yahu ne zaman ben 29 geldim hayattan birşey anlamadımki nasıl geçti bu 29 sene sizde nasıl geçti seneleriniz anladınizmi ben anladım tirstim hergün mezara biraz daha yaklaşıyoruz ya acayip tirsilik geldi


0|0
5|7

En İyi Kız Görüşü

  • 25 e kadar geçmedi bi 25 olayım diyordum sonra bir baktım 32 olmuşum anneme sorsan 32 tane aklım yok babama sorsan aklım beş karış havada bana sorsan içimde büyümeyen 13 yaşında bir manyak var mutlumuyum hemde çok

    0|0
    0|0
    • ya ben tırsıyorum ya panik atak krizi geçirmesem sen gibi bende olurdum da olmadı işte

Kızlar Ne Diyor 4

  • 19 yaşındayım hayatımın baharındayım :) senin evlilik yaşı geldi abi annen malum :D benim için bile hayat çabuk geçti. salıncağa kaydırağa doyamadım ben. hele hele pokemon :( çizgi filmler.. şimdide görürsem izliyorum ama çocukluk oluyor herkes için. Önemli olan içindeki çocuğu öldürmemek o zaman vakit hızlı geçsede keyfini çıkartabiliyorsun

    0|0
    0|0
    • senin yaşında kız benle evlenmek istemiş ona ne diyecegiz

    • Hepsini Göster
    • eyvallah abisi sana tavsiyem önce okul

    • okul bitmeden asla

  • ilginç.. hesap maknası artık o tür şeylerdemi kullanılıyo :D yanlışlık vardır kul yapımı sonuçta :D :D

    0|0
    0|0
  • evt ölüme yaklaşıyorz bu yılbaşı kutlamalarını ve doğum günü kutlamalarını hç anlamıyorm ya yaşlanıyorlar kutlama yapıyorlar ölüme yaklaşıyorsunuz kardeşm ne göbek atıyon :D

    0|0
    0|0
  • 2.2=4 dedi =))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Bilemedim hafız :s Daha dün mavi donumla kames topun arkasından koşturup dizimi kanatıyordum :s

    0|0
    0|0
  • Bildiğin 31 dedi ya la :)

    0|0
    0|0
  • benim için hesap makinasının döndürdüğü sonuç sadece sayıdan ibaret yaşa takılmak gereksiz

    0|0
    0|0
    • sende benim gibi geçmişte denizde boğuldu isen bebekkken seni öldü diye acile attılarsa sonrasında hayatın en güzel çağları olan 20 yaşında panik atak krizi gecirisen bu sana kolay gelmez hacı

    • Hepsini Göster
    • o zaman nlp tanışma vaktin açıkcası piskologların yöntemleri benimde işime yaramıyordu bir kaç kere gittim bana vereceği önereceği şeyleri daha once uygulamıstım nlp yi denemeni önerırım

  • Bence hayatından hesap makinesini çıkartmalısın. Belki şu an 23 yaşında olacaktın.

    0|0
    0|0
  • 19

    dedi... çok kısa diye böyle yaptım :D

    0|0
    0|0
  • bazen hızlı bazen yavaş

    0|0
    0|0
  • 21 dedi sonra dedi ki yolun yarısının da yarısına gelmişsin sen.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...