Biletini kendiniz mi alırdınız yoksa aman bırakayım kendi mi alsın derdiniz?

Arkadaşlar sevgilinizle ayrı şehirlerde öğrencisiniz.1 yıllık bir birlikteliğiniz var.Arası 4 saatlik bir yol.Diyelim ki sevgiliniz finalleri bittikten sonra yanınıza gelecek.Siz olsaydınız ne yapardınız ,biletini kendiniz mi alırdınız yoksa aman bırakayım kendi mi alsın derdiniz? Ve de yanına gider miydiniz ,ne sıklıkla?

cevap verebilirseniz çok sevinirim.


0|0
0|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Açık konuşacam Eğer gelmek isterse ben alırdım neticede benim sevdiğim di mi? gideceksem yine ben alır giderım yanına.Eğer sen bu durumda bileti kendin alıp gıdıyorsan ve erkek arkadaşın buna müsade ediyorsa diyecek sözüm yok bu da senin değerini gösterir ki zaten bu dünya da benim gibilerinin değil öylelerin yeri olmaktadır

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • 4 saat cok uzun bır yol ben yakınımda olanları tercıh ederım 15 dakkalık yolda olan ıle bıle ugrasmıyorum lakın o gelıyorum derken bırı kapıdayım dıye arayabılıryor kız arkadaslarımın cogu kendı paralarını kazanıyorlar bole seyler bı sevgı de malzeme yapılmaz hayat musterekse soledıklerının arkasındamı yoksa sadece solemıs mı ole cıkar ortaya sonucta femınıst dusunceye aykırı olsa gerek erkegın bılet alması ;)

    0|0
    0|0
  • bılet konusuna qelınce bu aramızda ılıskıye qore deqısır cıkar ılıskısı varsa almam.. ama bu sorudan anladıqım kadarıyla senın hep bı beklentın var.. unutmakı oda örencı üstelik erkek. fazla para tutamaz.. tabıkı her hafta olmasada 2-3 haftada bı qormeye qıderdım durumlar musaıt olursa..

    0|0
    0|0
  • bir saatlik ara hiçbirsey degilmiş hergun yanına gıderdim

    biletinide alırdım canı saolsun sevdgimin tabi

    tabi bu benim dusuncem ama maddi duruma baglı olay bu

    1|0
    0|0
  • kendi alsın biletini zaten oda benim almamı istemez kendi alır

    aslında genel olarak ben onun yanına giderim...

    0|0
    0|0
  • sevgili kullanmayı 7 ay önce bıraktım öyle kötü alışkanlıklarım yok artık :) ama her ay bursaya gittimi biliyorum ve hesap ödetmem bileti ben alırdım .

    0|0
    0|0
  • 4 saatse en azından hafta sonlarımı onla gecirirm.

    0|0
    0|0
  • Bilet alma işin sorun değil pek düşünmem ama, her müsait olduğumda haftasonları giderim yanına nasıl olsa 4 saat

    0|0
    0|0
  • sevgilimin maddi durumuna birde benim maddi durumuma bağlı.

    0|0
    0|0
  • EKONOMIK BOYUTUNA GORE BU SEKILLENIR BUNLAR KARSILIKLI ANLAYISI OLAN INSANLARDA SORUN EDECEK SORUNLAR DEGIL... AMA FIRSAT VE UYGUN KOSULLARDA GORUSMEK IYI OLUR

    0|0
    0|0
  • Benim tel faturasi bigun 6.5 milyar geldi benim gikim cikmadi. Sen biletini alim diyosun sen dusun yani

    0|0
    0|0
  • "Aman bırakayım bizim bakkal alsın" derim ben hep. Daha hiç almadı ama, hep ben aldım.

    0|0
    0|0
  • En az 2 haftada bir görüşmeniz gerek.

    0|0
    0|0
  • kız alacak..erkek başka türlü düşünebilir

    0|0
    0|0
  • Bence al biletini yazık cocuğa , gelince de mutlu et :)

    0|0
    0|0
  • babami arar benim manita gelecek para gonder derim

    0|0
    0|0
  • Ya neye takılmışsın

    0|0
    0|0
  • gelmek istiyosa alsın biletini gelsin. gitme konusuna gelirsek beni yol tutuyo ya :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...