Spora başlayacağım, bana yardımcı olur musunuz (detayı da okuyun lütfen)?

İyi geceler,

Önce vücut şeklimi anlatayım... Kilo sorunum yok, vücut kitle endeksim 19 (bu 25 ten fazlaysa sorun oluyormuş)
Vücut tipim elma şeklinde, yani karın ve göbekten kilo alıyorum.
Asıl sorunum belim kalın (72 cm :( ) inceltmek istiyorum.
Kalça ölçüm iyi ama düz geliyor daha çıkık olmasını istiyorum.

Araştırmalarım sonucu squat ve lunge yapmaya karar verdim. Galiba bunlar sadece alt tarafı çalıştırıyor. Ben komple bir şey istiyorum. Haftada 2-3 gün vücut ağırlığıyla çalışıp 1-2 gün pilates yapmayı düşünüyorum. Pilates duruşumu dikleştirip kaslarımı uzatır, ağırlık çalışması kaslarımı güçlendirir diye düşünüyorum. Nasıl olur sizce?

Birde spor yaparken izlemem gereken sırayı tam bilmiyorum. Isınma - esneme - hareketler - esneme - soğuma şeklinde mi olacak?

Başka öneriniz var mı? :)


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • valla bende hep oralardan alıyorum almaya başladığım zamanlar:D

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 4

  • sana tavsiyem direk kick boxa yazıl
    fitnesle falan uğraşma
    ideal bir vücudu en iyi kickbox ta yaparsın ve fiziğin küçük günlük antremanlarla korunacak hale gelir

    0|0
    0|0
  • burada kimsenin lafina bakma git salona yazil hoca sana gereken programi verir programi burdapaylasirsin sana yanlisi dogruyu soyleriz

    0|0
    0|0
    • Bulunduğum yer ilçe ama köyden farkı yok :( Ne salonu yaa :(

    • Ozaman sana sunu soylim kimse senin gunluk kalori ihtiyacini bilmeden seni gormeden program falan yazamaz yazan adam yalancidir bu spordan analamiyodur
      Hayal kirikligina ugramani istemem emegine yazik olur

  • yapabileceğin tek şey bol bol cardio ve mide bel hareketleri

    0|0
    0|0
    • Cardio olarak yürüyüş ve koşu düşünüyorum. En rahat ve sıkılmadan yapabileceğim bunlar. Ama programı nasıl düzenleyeceğim bilmiyorum. Her gün spor yapamam.

    • bana özelden mesaj at sana fotoğraf atıyim benim kardio antremanım sende yaparsın

  • Ölçtürdüğün yer spor salonuysa o hocan sana program yazmadı mı kezban hanım?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...