'Betona oturma çeker sonra çocuğun olmaz' sözünün gerçekliği var mıdır?

Dün betona oturmuştum bugünde böbreklerim ağırıyor.İşyerinde bir arkadaşa dedim böbreklerim ağırıyor,dün akşam betona oturmuştum ondan mı acaba dedim.Bana öyle bir tepki verdi ki bütün moralimi alt üst etti.Betona oturma çeker sonra çocuğun olmaz dedi.

Ne kadar doğru bu


0|0
311

En İyi Erkek Görüşü

  • saçmalamış. takma sen onları fazla. canını sıkma. olur öyle üşütmeler.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • bu tamamen bi rivayet.. asılsız bi söylentı.. kendini üzme boşuna..

    0|0
    0|0
  • Bana da aynisini soylemislerdi. Korkmustum. Hayir bir de butun sulale bana bagli. Bana birsey olsa soyumuz kesilecek. Hemen kalktim tastan.

    0|0
    0|0
  • çiş yaparken yanma oluyor mu?

    0|0
    0|0
  • yaşa, taşa, başa oturma, atalarımız söylemiş zamanında.

    0|0
    0|0
    • Möhendis abey essah mi diyirsen:D:D

    • doğrudur:) yaşa ve taşa oturup denedim hakkaten bişey oluyo mu diye:) oluyo.

  • komık sen yınede oturma hasta olursun

    0|0
    0|0
  • hurafeden ibarettir. inanma

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun... Çocuk olmamasıyla alakası yok sadece karın agrısı yapar..:)

    0|0
    0|0
  • o laf :D ama doğru betona oturunca hastalığı kaparsın

    0|0
    0|0
  • Dalga geçmiş güldüm şimdi yaaa

    0|0
    0|0
  • çocuk meselesi değilde idrar yollarını üşütürsen böbrekleri etkiler

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • dolaylı yoldan gerçek olabilir ama zor ihtimal. illa beton olması şart değil, sürekli olarak soğuğa maruz kalırsan idrar yolları enfeksiyonundan başlayarak muhtelif genital enfeksiyonlara davetiye çıkarırsın. bunların zamanında tedavi edilmemesi de bir ihtimal kısırlığa yol açabilir.

    ama bir kerede olabilecek bir şey değil, o kadar da abartmamak lazım.

    0|0
    0|0
  • Ben inanmıyorum öyle bir şey olduğuna. En fazla hastalanırsın.

    0|0
    0|0
  • Okurken taş kestim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...