Bayanlar evleneceğiniz adamın maddiyatına bakar mısınız?

lütfen dürüst olun ama aşk karın doyurmuyor :D mesleği maddi acından gücü ne kadar önemli ? ben evleneceğim kişinin maddi açıdan güçlü olmasını isterim ben işletme mezunuyum onunda mühendis doktor olmasını çok isterim yani benden üstün olmalı (bu arada beni yadırgamayın ben böyle düşünüyorum erkek üstün olmalı) yorumlarınızı bekliyorum

Güncellemeler:
tesekurederım samımı cevaplar gelıyor harıkasınız:)

0|0
11|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Kimse kusura bakmasın ama bakmıyanın aklından şüphe duyarım

    2|0
    0|0
    • dımı ama tsk benı yadırgamadın:)

    • Hepsini Göster
    • bakaninda gercek sevgi yi aradigini sanmam

    • Talia sen bır itle köpekle evlen canım adam ev kirasını elektrığı suyu ödemesin elektriklerinizi kessninler ev sahibi kapınıza dayansın istersen başka türlü ödeşelim desin gel o zaman bu konuyu tekrar konuşalım seninle

Erkekler Ne Diyor 12

  • baksın zaten ve kendini ona göre toparlasın biraz, mesela evde oturacak kadınla hayatta evlenmem. o da çalışacak. saat 8 de evden çıkmış olacak. iş yerine ulaşmak için çaba sarfedecek. akşam eve dönerken yorulacak. bu durumda ne sıcak yemek bekliyorum ondan, ne ütü, ne çamaşır ne de temizlik.

    1|0
    0|0
  • Hangi kadın kalkıp derse ki benim umrumda değil maddiyat yalan söyler...tarihin en eski dönemlerinde taş devrinde dahi kadınlar daha çok av getiren erkeklere düşkün olmuşlardır...bu talebiniz gayet normal doğanıza göre yani...

    haa ama olması gereken mi diye sorarsanız...degil :))

    0|0
    0|0
  • ben erkek olarak bile bakarım

    çünkü ciddi seviye farkı olan ailelerin uyumsuzluğunu, ve ileride ikili ilişkide çıkabilecek sorunları az çok öngörebiliyorum

    0|0
    0|0
  • Erkek de sizin maddiyatınıza bakar merak etmeyin ?

    Şimdiye kadar ne yaptınız onu değerlendirir.

    Yok öyle tenyalık.

    0|0
    0|0
    • benden ustun olmasını ıstıyorum sanane. ben maddıyatına bakarım cunku bayanım

    • Ben de onu diyorum zaten. O da sizinkine bakar. Kimse asalak bir partner istemez...

  • Tabiki aşkla karın doymaz ama sevdiğim ynaımda olsun başka bir şey istemem ne olursa olsun benim yanımda olsun başka bir şey istemem

    0|0
    0|0
  • bakmıyorum diyen kız yalan söyler

    0|0
    0|0
    • bakmiyorum arkada$

    • o iş şimdi öyle genelde öyle olur evlendkten 3 yıl sonrada buraya gelip yazsana bakmıyorum diye he dersenki bn çok zengnm orası ayrı

  • üstünlük olarak bakmamalı bence olaya... ama tabi ki erkeğin parası olmalı..

    0|0
    0|0
  • yuzde 75 maddiyat

    yuzde 15 sevgi baglilik

    yuzde 10 diger

    0|0
    0|0
    • dogru soze ne demelı haklısın:)

  • bakmam diyen yalancıdır.

    0|0
    0|0
  • erkek daha üstün olmalı bu olay ben erkeğim mantığı değil sonuçta belki bir pırlanta almak isteyecek bunu eşiyle ortak parasından değil kendi parasından almak ister her zaman kafasında birşeyler kurar kendinden üstün bir eşe sahip erkek

    1|0
    0|0
    • evet haklıyım ozaman yanı:)

  • erkek kadından üstün olsun demek biz erkeklerden daha alt kattayız demekle aynı değer anlam taşıyor hani eşittik ? işte değiliz evet dediğin gibi erkek üstün olmalı en azından eşit olmalı mesela öğretmen-öğretmen gibi.

    0|0
    0|0
    • yok hayır zaten esıtlıgı savunmuyorum ben bıraz gerı kafalıyım bılemıyorum

    • Hepsini Göster
    • evet dogru ama benden farklı bır meslegı olursa daha ıyı olur bırbırımıze yenılıkler katalım:)

    • himm bu da farklı bir düşünce ama güzel

  • ben eşimin maddiyatına bakarım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Bakarım elbette.

    Çalışmayan birisi ise gözümde değeri düşer.Başkasının üzerinden geçinen parazit insanlardan hoşlanmıyorum.

    Eğer çalışıyor ve çaba gösteriyorsa benim için mühim olan budur.

    Benden çok kazansın,az kazansın gibi bir gayem de yok.Benim kazandığım onun,onun kazandığı benim neyin tartışması yapılıyor ki.

    0|0
    0|0
  • kesinlikle hem statu hemde gelir bakimindan benden ustun olmali

    1|0
    0|1
    • bu kadar samımı cevaplar verecegınızı dusunmemıstım tesekurederım:)

    • nedemek:-)ileride sorunlar ortaya cikmamasi icin bence onemli bir nokta

  • yani bakarım

    0|0
    0|0
  • Bana.denk olsun evine baksin yeter

    0|0
    0|0
  • Bakarım ama, bakarken pırlanta, ev, araba, takı seti, kilom kadar altın, hizmetçiler var mı diye aramam..

    0|0
    0|0
  • En azından aynı seviyede olmalı

    0|0
    0|0
  • bncede erkk üstn olmalı en az benimle aynı derecede olmalıki ne o ezilsin ne ben

    0|0
    0|0
    • dogru ama bıraz ustun olursa ben onunla gurur duyarım yanı:)

  • katılıyorum bi evlilikte erkek bayandan üstün olmalı yoksa çatışmalar ortaya çıkıyo yani maddi manevi üstün olmalı

    0|0
    0|0
  • Sağlam bir işi olsun birde çalışkan olsun taşı sıksa suyunu çıkartır cinsten olmalı elinden her iş gelmeli böyle bir insan kötü günde ailesi için fedakarlık yapar

    0|0
    0|0
  • önemli tabi.beni kimseye muhtaç etmesin yeter:)

    0|0
    0|0
  • tbiki eşit veya üstün olmalı bakmakta haklısın herkesin kendi düşüncesi yani sonuçta hani bir her koyun kendi bacağından asılır diye söz var

    0|0
    0|0
    • tsk böyle bıraz acımasızca konustum ama sadece acık olmak ıstedım:)

Yükleniyor...