Erkeklerin bıyık bırakmasını beğeniyor musunuz?

Kızların ne düşündüğünü merak ediyorum bıyık konusunda..genel anlamda erkeklerin bıyık bırakmasını beğeniyor musunuz ?

Güncellemeler:
bunu biraz da daraltayım şöyle ki esmer ,kısa saç ve bıyık .. burak özçivit mesela
 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Kızlar Ne Diyor 56

  • Beğenmiyorum ...

  • Berbat buluyorum

    • Burak ozcivitten tiksiniyorum zaten.

    • bıyıklı ve sevimli bulduğun hiç kimse yok mu mesela

  • off anam derim burak özçivite yakıştığ kadr yakışırsa :D

    • az buz yaklaşır diyelim biz :D

    • :D

  • Burak Özçivit'in fotoğraflarına baktım.Yakışıklı adammış.Ama daha yakışıklılar da var.O adama yakışmış mesela bıyık.Ama herkese o model bıyık gitmeyebilir.

  • Yakışan erkek var, yakışmayan erkek var.Yakışan erkekler, çok yakışıklısınız ya.

    • Teşekkür ederiz :)

    • Rica ederim :)

  • ki$iye göre degi$ir.

  • sakalla bırlesınce fena olmuo kımıne yakısıo kımıne yakısmıo

  • Çoğuna yakıştıramıyorum ..

  • begenmıyorum

  • yakışanı da var yakışmayanıda genelleme yapmak yersiz bence

  • Burak Özçivit'te tabi ki süper duruyor ama herkeste aynısı olmayabilir

  • hiç hoşlanmıyorum şahsen.

  • burak özçivit gibiyse uzat tabi

  • bıyıksız erkekleri sevmem :D

    • ;)

  • ufff :D Ama bıyıklarına bakması gerekli bıyıklarının şekilli ve düzgün olması lazım..Ama Kirli sakal her zaman en seksi olanıdır, veya dudak altında minnacık bi top sakal :)

  • kirli sakal favorimdir ama bıyık yakışana iyi duruyor

  • Erkekle kadını ayıran şeylerden biri, sakalsız bıyıksız erkek olmasın mümkünse. Bu ben severim, hoşuma gider tarzı bi yaklaşım değil bu arada, genel olarak dış görünüşle ilgilenmiyorum.

  • böyle iğrenç bişey yok nefret ederim

  • bıyıklar çalı gibi değil de düzgün kesilmişse niye olmasın :).

  • Hayır ya iğrenç krolar gibi

  • iiiiiiiiiiigrenc...

  • yoook olmasa daha iyi bence :D

  • Offfff kalbimden vurduunnn :( Hiç bi kadın hayır diyemez öyle birine.

    • hani o mertebeye erişemesek de olabilir yaniii :)

  • gençlerde gerek yok bence

  • beğenmiyorum

  • kirli sakalı yakıştırıyorum erkeklere bıyık değil

  • Yakışana yakışıyor

  • Ben beğenmiyorum genel olarak. Sadece bazı istisnalar var.

    • neler mesela istisnalar örnek verebilir misin?

  • bayiliyoreee

    • hocam burak ozcivit kusura bakma da cuval giyse seksi olacak bir adam :D.

    • Öncekileri Göster
    • Şahin K örnek bıyık modelimizdir :)))

    • neblim geldi aklima :D.

  • genel anlamda yakışmıyor

  • yakışır ona iyi

  • Yüz yapısına bağlı tabi kimseye karışmam ben kim bırakırsa da normal insan babamın da var))

  • Yakışanı var yakışmayanı var.Mesela bana göre kadir inanır bıyıksız hıyar gibi :)))

  • Öpüşmeme mani olmadıkça sorun yok.

  • hayir..kirli sakalla beraber.. evet..

  • Bazısına yakısıyor

  • Yakışırsa bıraksın

    • yakşıyomuş bugün okulda bunu anladım :)

  • ağızlarının içine girmesini beğenmiyorum

  • Burak özçivit gibi bir adamdan bahsediyorsak evet çok hoş olur.Ah ahh bugün yine televizyonda gördüm, bittim,eridim :) ...

    • yakışıklı ya :)

  • Bıyığı itici bulurum ama sakal olabilir

  • Daha Fazla

Erkekler Ne Diyor 13

  • kendine yer arıyorsun sanırım... :) sen yakıştırırsan yakışır.. başkalarını pek ilgilendirmez..

  • Valla bıyık bırakmaya başladım. Tepkiler güzel. Bazılarına yakışıyor demişler ya, benim için oldu galiba :)

  • beğeniyorum destekliyorum,sadece erkekler değil kadınlar çocuklar emekli dul ve yetimlerde bırakmalı.

  • ben bırakmam ama bazı insanlara yakışıyordur muhakkak.

  • Bana bak anlarsın moda'nın tanımı nedir.

  • kirli sakal dan şaşmam. ama bi 10 sene sonra bende bıyık bırakmak istiyorum... tabi önce benim yakıştırmam lazım kendime...

  • Karadayiiiiiii

  • Bence bıyık artık demode olması gereken bir şey ama her ne hikmetse orta yaşlıları geçtim,benim yaşıtlarımda da aksine moda olmuş durumda.Kimisi sakaldan daha uzun tutar o şekilde bırakır,kimisi ise sakalsız bırakır.Ben kendime bıyığı yakıştırmam,hoşuma da gitmez bırakmak ama kirli sakal bırakırım ve hoşuma da gidiyor.Ama ayar olduğum bir konu var o da birçok işte ve şirketlerde sakalın yasak olması ama bıyığın serbest olması.Zaten bence ciddiyeti kılda tüyde aramak son derece abes çünkü ciddiyet o tarz şeylerde değil yaptığın iştedir...

  • ben bıyık bırakıyorum artık

  • bıyıgı sevmiyorum

  • Bıyık seven var sevmeyen var, belli bir yaştan sonra bıraktım eşim kesinlikle izin vermiyor kesmeme :) profilimde resimlerimde var ben yakıştığını düşünüyorum

  • Bırakıyorum.. Sakal destekli orta derece palayım..

  • Kadın olsam bıyıklı erkekle öpüşmem :)

Yükleniyor...