Mutlu ve huzurlu bir gün geçirmeniz dileğiyle...

Mutlu ve Huzurlu Bir Gün Geçirmeniz Dileğiyle... Günaydın Arkadaşlar... Nasılsınız?


0|0
11|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Kardeşim bir kızdan hoşlandım arkadaşım sayesinde tanıştık ciddi düşündüğümü söyledim ve gerçekten güzel bir kız benide seviyor bende onu seviyorum 1 aydır bir ilişkimiz var birinci ayımızda eve çağırdım güller dans müzik ama kabul etmedi bende bişey demedim sonra salı günü ablasının doğum günü vardı bana abim ben ablam ve bir arkadaşım pasta kesicez en geç 12 de evde oluruz dedi bende izin verdim sonra bunun arkadaşı ebnim arkadaşıma mesaj atmış sözde akşam 2 ye 3e kadar gezeceklermiş ben bunu okuyup deliye döndüm bana nasıl yalan söylersin diye oda ben yalan söylemiyorum dedi sözde onun arkadaşı benim arkadaşımı kıskandırmak için söylemiş o gün hiç mesaj atmadı aramadı ertesi gün bir baktım facede yazdığım sözleri paylaştığım romantik şarkıları kaldırmış ilişki durumunu gizlemiş bir sonraki günde ilişkisi yok yapmış facede neden böyle yaptın diyorum yoruldum sinirlendim diyor bizim hayallerimizi geleceğimizi yıkan o arkadaşını bana savunuyor aldığım hediyeleri kolye vb şeyleri adresini söyle sana göndermek istiyorum diyor ayrıca benim arkadaşıma o kim ki bana hesap soruyor neden ona hesap vercemki demiş şimdide ayrılık mesajı atıyor bu kadar basitmi diyorum uzattıkça uzatıyor şu an çok mutsuzum ve üzülüyorum olay bu kardeşim :((

    0|0
    0|0
    • Kardeşim, neden hemen aşırı tepki veriyorsun? İnsanoğlu nankördür, yanılabilir. Fakat karşımızdaki insan babamız da olsa, eğer bir hata yaptıysa onu lis�n-ı münasiple uyaracağız. Baktık hatasını yapmaya devam mı ediyor, o zaman hiç ellemeyeceğiz, sabredip bir müddet bekleyeceğiz. Eğer aynı hatayı defalarca yapıyorsa ve bunu alışkanlık haline getirdiyse, o zaman; salıvereceğiz yakasını. Eğer kalbinde biraz insanlık varsa, o, ona olan ilgisizliğimizi farkedip mutlaka bize geri dönecektir.

    • Hepsini Göster
    • İnşallah kardeşim... Ben, bu hesabı geçici olarak açtım. Yılbaşından itibaren yeni hesabımla sizlerle birlikte olacağım, yeni bir isimle. O zaman seninle bol bol konuşur, dertleşiriz inşallah...

Kızlar Ne Diyor 11

Erkekler Ne Diyor 3

  • eyvallah birader günaydınlarrr... uyuyamadık baaa

    0|0
    0|0
    • Ben de uyuyamadım kardeşim, ne yapalım, bugün de böyle geçsin..

    • ben birazdan yıkılırım ama nescafe daha diri tutuyor insanı bunu anladım... çaya göre daha etkili

    • Ben de bi dolandım dışarda, 1 km falan yürüdüm o uykusuzlukla. Moral de bozuk biliyor musun, pis yoruyor adamı..

  • 3 Gün önce benden ayrılan sevgilimi rüyamda görerek başladım sabah bir burukluk ve özlem biraz ağlattı beni dün gece mesaj atmıştım beni seviyorsan beni istiyorsan bana sabah sevgilim gibi mesaj at beni sevmiyorsan da istemiyorsanda bir yabancı gibi mesaj at dedim ve cevap vermedi :((((

    0|0
    0|0
    • ''Kafana takma, canını sıkma'' gibi saçma telkinler vermeye çalışmayacağım sana. Çünkü elinde olmadığını biliyorum. Yüreğinin nasıl yandığını çok iyi biliyorum kardeşim. O yüzden sana tek diyeceğim; Allah yardımcın olsun, sana sabır versin. Gerçekten seviyorsan tabi..

    • Gerçekten seviyorum ama umrunda değil :(

  • ii u? asl pls?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...