Burun kıllarım çok uzadı kaşıntı yapıyor nasıl aldırabilirim?

Burun kıllarımdan nasıl kurtulacağım? Hem çok uzadılar dışarı taştılar biraz hem de olur olmaz kaşınıyorlar. Ne yapacağım ben?


0|0
7|6

En İyi Kız Görüşü

  • bu nası soru ya allah kahretmesin...

    0|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • işte mesele de bu zaten abow kardeş. antipatik bile olsa insanların burada rahatça sorunlarını paylaşabilmesi, diğerlerininde derman olabilmesi...kapiş?

    • iyi, tamam

Kızlar Ne Diyor 6

  • Makinalar var onlardan al.

    0|0
    0|0
  • kötü bir görüntü ya berberlerinize danışın

    0|0
    0|0
    • utanırım berbere danışmaya. nası anlatıyımki şimdi durumu adama

    • Allah yardımcın olsun o halde

    • olsun kezbanım, saol yinede

  • Çakmakla yak :D

    0|1
    0|0
  • saçların burnundan mı çıkıyor la :(

    2|1
    1|1
  • onun makinası var ucuz bişi aynı zamanda al onunla

    0|0
    0|0
  • ayyyy :/

    napcağını bilmiyorum hiç başıma gelmedi :/ çok acıycak yanlız çok :(

    0|0
    0|0
    • bebeğim sen başka bişeyle karıştırdın galiba

Erkekler Ne Diyor 6

  • link şundan al kullan.

    0|0
    0|0
  • Cımbız kullan.

    0|0
    0|0
    • öyle acır, benim canım tatlıdır

  • Uyduruk makinalar var. Onlardan al.

    0|0
    0|0
    • prensip meselesi, uyduruk şeyler kullanmıyorum

    • Uzat o zaman haspam.. Şekil de verirsin. :)) Kalitelisini al o zaman. Ben basit, ucuz makinalar anlamında söylemiştim ama sen şimdi ucuz diye kullanmak istemezsin... :))

    • uzatıp böyle ortadan ikiye mi ayırsam. yoksa arkaya tarayıp bi de toka mı taksam, entel de görünür hem...off bilemedim

  • Benzin döküp yak o burnu...

    0|0
    0|0
  • makinen yok bu abicim ::)

    0|0
    0|0
    • e valla yok, daha önce olmadıydı hiç böyle. benimkiler yavaş uzuyor herhal

  • kuaföre git onlar halleder ağdayla.

    0|0
    0|0
    • ağda delikanlıyı bozmaz mı?

    • Hepsini Göster
    • ağda istemiyosan makineyle aldırırsın

    • yapıcam bişeyler, teşekkür ediyorum

Yükleniyor...