Sevgilime montum yok dedim çok utandım.

bugün çok soğuktu dışarı çıkalım dedi bana önceden teyzemin montu ile idare ediyordum . ama bugün o kadar soğuktu ki.. montum yok alamadık dedim .. :( çkamadık çok utandım o ise çok uzudu.. keiske demeseydim napacağım şimdi


0|0
12|10

En İyi Erkek Görüşü

  • internetini kapat...internete verdıgın 2 aylık odemeyle kendıne hoş mont alırsın...rica ederim:)

    3|3
    4|1
    • Adam haklı valla

    • Hepsini Göster
    • Disari ekmek alamiyorum diye aglayip evine gundelik temizlikci tutan tanidigim var.

    • hımmm... ışıkları kapatmak lazım:)

Erkekler Ne Diyor 9

  • maddi durumun düşük sanırım, utanılacak bişey değil, büyük ihtimal sevgilin mont alıp sana getirecek yerinde olsam kabul ederdim

    4|1
    0|0
  • eqer senı qercekten sevıosa böle bıseye takılcaqını sanmıorum qayet ınsani bı durum.. kendını üzme ve utanma..

    0|1
    0|0
  • yapacağın tek şey o çocuğu bırakmak.benim sevgilim bana bunu dicek o gün onu çıkarır mont alır taksit taksit de olsa öderdim sana değer vermiyen biri sen bunu ne zaman anlarsın orası mechul!

    bu arada benle iletişime geç sana en kralını hediye ediyim karşılığnda hiçbi beklentim olmadan adresine kadar postalarım ne sen beni ne ben seni görürüm ok

    0|0
    0|0
  • demeseydin evet üzülmüştür..

    0|0
    0|1
  • valla bende üzüldüm ama sevgilininde hemen alalım bi tane demeyişi şaşırttı beni

    0|1
    0|0
  • bırak sevgilini ben bile üzüldüm valla

    0|1
    0|0
  • sevgilim olsa bunu deseydi montumu verip ben üşürdüm utanacak birşey yok:)

    2|0
    0|0
  • sevgilin alsaydı bir tane yada olsun canım benim montumu sana veriyim diyemedimi?

    1|1
    0|0
  • abi bu fakirlik dramını yaşatmayın bana içim gidiyor yahu param da yok ki yardım edeyim ben de fakirim zaten sigaraya zam var napak ölek mi

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Oyyy canım benim ya :(( Ama hiç üzülme.Bak yengemle abim daha sevgililerken yengemin de montu yokmuş.Titreye titreye hırkayla dolaşıyomuş.Abim bunu görmüş ama abimin de fazla parası olmadığından ikisi paralarını birleştirip mont almışlardı ve şu an 5 senelik evliler..Bu seni onun gözünde düşürmez sakın öyle düşünüp üzme kendini :(( Sana mont alır bence ama almazsa da ben sana eskitmeden severek kullandığım montumu gönderirim..

    1|3
    1|0
  • Bunu dert etme yahu dersn bidahaki bulusmada gecen kisdan kalan montlarmi atmistm bu yilda daha yenisini almadm yalan konusuo gibi olck ama ufak beyaz yalan bu takma kafana o seni göremedignden üzülmüstür..

    2|0
    0|0
  • asla ama asla ne olursan ol nasıl yaşarsan yaşa kendini küçük görüpte aciz sanma. Bırak yorum yapan arkadaşlar çok haklı ondan sana hiçbirşey olmaz

    0|1
    0|0
  • Seni gerçekten seviyosa çatır çatır döker parayı ki parası yoksa bile erkek adam borç bulur alır sana.O montu alıp üstüne giydirir ama adam degilse zaten boşver hiç üzülmeye değmez sende üzülme insanlık hali bu herkesin durumu iyi olacak değil o seni her halinle kabul ediyorsa devam et ..yoksa her attığın adımda erkek var ne olursa olsun kısmetin seni bulur ..

    0|1
    0|0
  • ay ben sana hiç kıyamam. üzülme düşünme boşver takma gitsin. zaten uzun zamanlıysa o seni biliyor sen onu. muhtemelende sana mont alacaktır. yıl başı hediyesi falan niyetine :))

    1|1
    0|0
  • Demişsin bir kere ama bunda üzülecek birşey yok parasızlık ayıp bbirşey değil kötü günde iyi günde insanlar içindir gizlicim takma kafana

    0|1
    0|0
  • 30tlye bile mont var.nete girebiliyorsun ama mont alamiyorsun ilginc.bazilari sessizce bazilari da bagirarak aglar seninkisi o hesap.

    1|0
    1|0
  • Takma kafanı boş ver tatlım ya. O seni seviyorsa zaten takmaz bunu.

    0|1
    0|0
  • Çalış kazan al.

    1|0
    1|0
  • Ne kadar zor durumda kalırsan kal insan montum yok demez sen alsın diye demişsin belli ki montun yok smsin internetin var ama hesabıda ona mı ödetizorsun küçük hesaplar peşinde koşma

    1|0
    3|3
  • gerçekten montun yokmu. yoksa öylesinemi dedin

    0|1
    0|0
  • insanlık hali bunlar olabilecek şeyler takılma bunlara

    0|1
    0|0
Yükleniyor...