Erkek olmak lazımdı! Sizin de tüyleriniz alındıktan sonra 5 gün içinde çıkmaya başlıyor mu?

sizinde tüyleriniz alındıktan sonra 5 gün içinde çıkmaya başlıyor mu? bende bu sorun var ama eskiden yoktu. ve ben hep ağdayla aldım yada eldivenle. ama kafayı yemek üzereyim. hormonlar testi bile yaptırdım ama hepsi normal. bide üstelik sarışınım, bildiğiniz sapsarı. sevgilimin yanında pantolonumun paçası yukarı çıksa yandıım :(( sizin çözümleriniz neler? bide göbeğim deki kılların hafiften grileşmiş gibi tam siyah değil. bu kılları napıyorsunuz siz? acaba düzenli olarak regl geçirmediğim için olabilir mi?


0|0
2|10

En İyi Kız Görüşü

  • off evet ya ben doğuştan sarışınım . esmerlerde bile o kadar tüy yok ama bende görsen erkek gibi tüyler var vücudumun heryerinde. sanırım hormon bozukluğu var bende :( birde çok iyi besleniyorum aşırı derecede belkide ondan çok kuveetleniyorlar tüyler

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • ya nolacak ki saygı duymak lazım arada cıkan kılın lafımı olur benim için olabilirde düzenli olması sart regl zamanının

    0|0
    0|0
  • Kadın olmak zordur saygı duyuyoruz fakat kadınlığından dolayı kendini aşağılamak kadınlara yakışmıyor.Lazer epilasyon diye bir şey var, yeterli miktarda para eline geçince bu sorununu halledersin.Regl sorunun için doktora görünmelisin en yakın zamanda .

    0|0
    0|0
  • sebebi regl :S duzene sokman lazım yoksa hormonların bozulur kıllı mıllı bişi olursun :S Kotu bi durum yada su tuy sarartıcı kremden kullan gozukmesin yada hamam otu al dokulsun cozum b unlar bence :S

    0|0
    0|0
  • bende de baya kıllanma sorunu var.Farkındaysan tüylenme demedim :D

    Sorun etme, salak salakta hormon ilacı kullanma.

    0|0
    0|0
  • Polikistik over rahatsızlığı,kız arkadaşımda da aynı sorun vardı.kadın doğum doktoruna git.

    0|0
    0|0
  • Midem bulandı :D

    0|0
    4|0
  • öyle deme :)) bi devrem vardı sabah gözümle görürdüm sakal traşı olurdu öğlen içtimasında rütbeli inanmazdı bir türlü ve kendini nöbette bulurdu arkadaş öyle çabuk uzuyordu yani :DDD

    0|0
    0|0
  • o zaman bol bol ince şeffaf külotlu çorap giyceksin belli olmaması için.ayrıca ayrı bir cazibe de katar :)

    0|0
    0|0
  • Bu eldiven olayi ne ya :)

    0|0
    0|0
  • ohaa sarısınsın ve tuylerle basın dertte ha :dbide igrendrdn beni kızım.göbekte gri kıl ha :d

    0|0
    2|0
    • Kızla dalga geçeceğine aç da kendi kıllı bacağına bak.

    • siz bayansınız.erkek dedigin kıllı olur zaten.

Kızlar Ne Diyor 1

  • Duzenlı regl gormuyorsan yumurtalıklarında kıst olma ıhtımalı yuksek. Ve bu cok tuylenme yapar. Bır jınekologa gorun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...