Caresizim cok özlüyorum, dönsün artik :(

Pazartesi ayrilmak istiyorum dedi, Sali günü ayrilmak istemiyorum, zaman ver, kafami toplicam, senden vazgecmem dedi. En son Cuma günü yazmistim, zaman bitti söyle artik diye. Ayrilalim dedi. Son kez gelim konusalim dedim, hayir son sözüm bu gelme dedi. Kendini nasil tutuyor anlamiyorum, ben her an ona yine yazabilirim, kendimi cok zor tutuyorum :(

Eveli gün onun arkadasi, (ablamla cikiyor) yazmis, bacina söyle benim arkadasimi üzmesin. Arabasinda ickiler dökülmüs, sigara paketleri yerlerde falan.. Sarhostu yani baya...

Oda beni cok seviyor, senden baskasi burda bana haram, arada hatrimi sor demisti en son. Bebek gibi bakardi bana, kiyamazdi, kalbim kirilmasin diye cok dikkat ederdi... Sizce döner mi :( 7 aylik iliskiydi, eski sevgilim arkamdan konustu diye ayrildi.

7 ayda hic ayrilik yasamamistik.

Yardim edin napcam ben :( taniyamiyorum onu


0|0
1|3

En İyi Kız Görüşü

  • benim de başıma buna benzer bişey geldi eski sevgilim arkamdan konuşmuştu o da beni sorgulamıştı ben de başım öne eğilcek bişey yapmadığım için konuştum açıkladım herşeyi bi süre uzak durduk konuşmalarımız da sahi soğuktuk ..üzülme gurur yapıyo ama sen gururunun önüne geçiceksin biraz zaman tanı sadece ve üstüne gitmemeye çalış çünkü bu senin suçsuzluğunu kanıtlar ..

    1|0
    0|0
    • Seninki nezaman geri döndü

    • 5 ay kadar.biraz uzun gelbilir sana belki bzde başka sıkntılarda vardı ama mesafe olarak ta ayrı kaldık falan

    • Tmm, sagol canım :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • sen ondan ayrıl koştur peşinde cocuk oyuncağı yapacaksan bitsin de korkut.

    1|0
    0|0
  • "Pazartesi ayrilmak istiyorum dedi"

    "Sali günü ayrilmak istemiyorum"

    "Cuma günü Ayrilalim dedi"

    "7 aylik iliskiydi, eski sevgilim arkamdan konustu diye ayrildi."

    "Sizce döner mi"

    özet geçtim beyler bayanlar yararlanın

    0|2
    0|0
  • çaresizseni, çare sizsisniz.

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...