Boynunda haç taşıyan birini gördünüz ne düşünürsünüz ?

Türk sandığınız birinin boynunda haç olması onun hakkında ne düşünmemize yol açar. ona soruyosunuz müslümanım diyo ama boynunda haç var bu ne demek oluyo ?


0|0
25|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Hristiyan oldugunu düşünürüm. haç takan müslüman görmüştüm havalı gözükmek icin :D şaka gibi

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • aptalca bir özenti derim ama artık haç ta birazda film özentisi oldu, vampirler falan filan kolye takıntısı olanlar için dinden çok işaret oldu sadece...

    1|1
    1|0
  • Özenti olduğunu düşünürüm o kadar... sonuçta bir hristiyanı takkeli göremezsiniz, bir budisti cumaya giderken lafa tutamazsınız vs.vs.vs.ha taksın istiyorsa genede, bana giren çıkan yok. Ama düşüncem budur.

    1|1
    0|0
    • Hristiyan arkadasima nazar boncuklu kolye aldim takiyor.

      Arabasinin arkasina sirf hosuna gittigi icin allah ,muhammed ve osmanli turasi karisik bi sticker yapistirdi...Gibi.

    • Kupenin arkasi kayip zaten.

    • Öyle arkadaşlarım var, severim adamları :D

  • hiç bişey düşünmem bize ne ki. kendi görüşü. ayrıca her haç takan hristiyan olmaz, bunu anlamayacak kadar yobaz olmamalı insanlar. Ayrıca hristiyan olsa da bize ne.

    1|1
    0|0
  • umurumda olmaz. eğer sorarsa doğru bulmadığımı söylerim kendisine. yoksa ağzımı bile açmam.

    1|1
    0|0
  • Kardeşimde üç tane ayrı simgeyi takıyor kolyesinde.Sorduğumda biri yahudi diğeri hırıstıyan iki yaşlı kadına yardım ediyormuş.Kadınlarda oğlu gibi sevdiklerinden biri haç, biri yıldız iki şekili ,birde kendi taktığı nazar boncuğuyla beraber kolyede takıyor.Bence sakıncası yok.Kendi tercihi.

    0|0
    0|0
  • :P "Kutsal 21 Aralık" fenomenini atlattığımız şu günlerde herhalde

    "işte bizi yeni ışık çağına taşıyacak olan ideal, ileri görüşlü ışık insanı" demezdim :P

    onun yerine zaten sahip olduğum düşüncemi aklımdan geçirir ve kendi kendime, acınacak halimize içimden güler geçerdim.

    0|0
    0|0
  • geri zekalı olduğuna kanaat getiririm... onun çemberine girmem ve tartışmam...

    0|1
    2|0
  • inancına saygı duy boşver şimdi çok o tür insan meraklı toplum olmuş. o yüzden salla diyorum

    1|1
    0|0
  • ya bu hristiyanlarda adamı özendiyor ama yani çocuk napsın?herkes etkilenmiş değil mi ?örneğin yılbaşı: hediyeler eğlenceler vs.haç da şekil duruyor yani ama takmamaya çalışırdım o kişiyede takmamasını önerirdim.yada ne önericem ya onu hristiyanlık objesi olarak takıyorsa sıkıntı sadece obje hoşuma gitti derse nerden aldın diye sorardım.

    0|0
    0|0
  • Sazlı sözlü, çiğköfteli sıra geceleri adamının Manowar tişörtü giymesi gibidir.

    2|2
    1|0
    • :D:D candır ama o tipler, hiç sorun çıkarmazlar, kollektif hareket adamlarıdır. uyumludurlar.

    • Hepsini Göster
    • bende de var hacı,adam devlet dairesiyle işi oldu mu babasının bol pantolonlarını ve gömleklerini giyiyor, dilenciye benziyor

    • çok pis artıladım:)

  • hristiyan bir türk olabilir başka dinde soydaşlarımızda var. diycektimki soruyu yalnış sorduğunu farkettim.

    o vatandaş ilgi cekme telaşında sorunun cevabı.

    0|0
    0|0
  • hristiyan türk diye düşünürüm ilk etapta.müslümanım derse eğer özenti derim ona

    1|3
    1|0
  • inancı beni ilgilendirmez hristiyan olduğunu düşünürüm

    0|1
    0|0
  • bn görmüş olsam yüzüne karşı tabiki hiçbirşey söleymem ama mutlaka bunu herinsan yapar içimden üzülürüm hem kndim üzülürüm hemde onn için ynlış düşünürüm Müslümanım diyen biri benim fikrim haç işaretiyle işi olmaması lazım süs olrak tkmya gereksinim duyma

    ması lazım

    0|1
    0|0
  • düz ise hıristiyan olduğunu düşünürüm ters ise satanist. ayrıca Türk sandığınız derken Türk olmak bir din değildir. Türk olup ta antalyada hatayda bir sürü hıristiyan vatandaşımız var. hakeza yahudi onların sayısından daha fazla. birşey düşünmene gerek yok o senin hakkında ne düşünüyorsa sende onun hakkında o tarz düşün.

    0|0
    0|0
  • türkse müslüman olması gerekmez ki türktür ama hristıyandır olabilir...boynundaki haç özentidir ama etik değil onalara dini yönden özenti duymak her dine saygımız olmalı müslümanlık bunu gerektirir

    0|1
    0|0
  • Yanına sessizce sokulur ve kulağına "ave Satana!" der, kaçarım.

    0|0
    0|1
  • Müslüman öyle şeyler takmaz.

    Kim bir kavme özenirse, o da onlardandır. (Ebu Davud)

    Hıristiyan birisidir diye düşünür geçerim.

    0|2
    2|0
  • Ben gördüğümle hükmederim, papazlar, rahibeler boynuna haç takar ve onlara benzemek isteyenler. Kalbini bilemem ki..

    0|0
    0|0
  • yok ya zevk meselesi belki hoşuna gitmiştir takmıştır yine müslümandır yani ona bakarsan shavrolet arabalarının amblemi de haç işareti ama türkler alıp biniyor

    0|1
    0|0
  • sadece özenti başka bişey değil hac takması hırıstıyan oldu anlamında değildir öyle değerlendirmemek lazım belli bi süre sonra hactan bıkar bu sefer boynuz takar emin ol:)

    0|1
    0|0
  • istediğini takabilir.

    0|0
    0|0
  • belki toplumdan siddet görmejten vs korktugu icin saklamiştir müslümanim demistir. ben görsem umrumda olmaz acıkcası kim neye taparsa tapar

    0|0
    0|0
  • Bana saygı duyduğunu düşünürüm

    1|2
    1|1
  • Hristiyan gorunumlu musliman oluyo :) ama gercekte htistiyan olma olasiligi yuksektir

    0|0
    0|0
  • Türklük ile hacın ne alakası var ? Ayrıca bir şey düşünmem.

    0|2
    0|0
  • inançlı bir hirstiyan derim ...

    0|0
    0|0
  • bir şey düşünmem isterse haram işlesin ben günahkara karşı değilim günaha karşıyım

    0|0
    0|1
  • Bir kızda vardı hristiyan mısın dedim hayır sadece hoşuma gidiyor dedi

    bende çıkar bir daha takma dedim o gün bugündür takmıyor sözümü dinledi

    0|0
    1|0
  • İsadan önce de haç vardı :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 25

  • Ben sanıyorum müslimanın deyipte hac takanlar bunu taki niyetine takıyordur veya ateistir veya dinini değiştirmek istiyordur ve diyemiyordur veya sadece özentide olabilir :).Onun haricinde Türkiyede süryaniler, ermeniler, gürcüler, ruslar vs kendi dinlerini simgelemek için bu tür takılar takıyorl ama benim iş yerimde dinimizi simgeleyen takılar takılması yasak.Bence bir çok kişi bunu taki niyetine aksesuar niyetine takıyor.

    0|0
    0|0
  • bir kolyem vardı anahtar şeklinde yoncalı falan ama ilk etapta haç zannediliyordu. rahatsız oldum takmıyorum.

    ayrıca Türk ve hristiyan olabilir. ya da hoşuna gidiyordur öylesine takıyordur.

    0|0
    0|0
  • özentilik olabilir.

    0|0
    0|0
  • Müslümanım diyorsa üstüne. Özentidir.

    0|3
    0|0
  • Bir arkadaşımda aynı durumdaydı gidip sorduk taktığı haça benziyor ama değilmiş bir şey simgesiymiş ama unuttum, önyargıyla yaklaşma git sor derim

    0|0
    0|0
  • Saygi duyarsin, bisey yapamazsin. Ama müslümanim diyip te, hac takmasi dogru bisey degil bence. Yanlislarin üzerine yanlislar eklemeyelim, saygisizlik olur.

    0|0
    0|0
  • Bırsey dusunmem

    0|0
    0|0
  • canı istemiş

    0|1
    0|0
  • Benim yaşadığım çevrede insanlar hep takıyor zaten ve hiç haklarında kötü düşüncelerim olmadı.Onun inancının simgesidir saygı duyarım.

    0|0
    0|0
  • şekli hoşuma giden her simgeyi kullanırım kimsenin ne düşündüğü de umrumda olmaz,herkes istediğini takar yargılamak bize düşmez

    1|0
    0|0
  • Müslümansa böyle hareketlere gerek yok bence.Özentilik.

    0|2
    1|0
  • Benim de kupelerim vardi hosuma gittigi icin takiyordum.

    Birsey dusunmem kim cani ne istiyorsa taksin.

    0|1
    0|0
    • onlarda istanbulda gezerken fes takan turist sevimliliği, bana hep yapmacık gelir.

    • biliyorum bazen kendi değerlerim konusunda faşit olabiliyorum, bu gözüken, aslında sadece ait olamadığın bir şeye sahip olamazsın demek istediğim.

  • Yine türk olduğunu düşünmeye devam ederim. Din açısından karmaşa yaşıyor diye düşünürüm ya da müslüman olmadığını belli nedenlerden dolayı açıklayamadığını düşünürüm.

    0|0
    0|0
  • müslümanlıgından şüphe ederim çok muhattab olmam...

    0|0
    0|0
  • Özenti der geçerim.

    0|0
    0|0
  • haç ise hristiyan hilal ise müslüman.ohh mis gibi de kategorize ettim 3<

    0|1
    0|0
  • ona sorarım ne diyorsa inanırım. ama böyle bir şeyi sorgulamak çok kaba. görmezden gelirim.

    0|1
    0|0
    • aslında ben ne demek oluyor bu diye de bakmam. müslüman diye hristiyanlığa düşman olmak zorunda değil.

  • Cahil yada özenti derim

    0|1
    0|0
  • Olabilir..

    0|0
    0|0
  • Ne fark eder.

    1|0
    1|0
  • isterse fallus taksin bananeki?

    0|0
    0|0
  • Jesus Christ! derim.

    0|0
    0|0
  • gümüş mü o?

    0|0
    0|0
  • Turk sandim hristiyan cikti diye mantik mi olur lan?

    Hac iyidir, sekli falan guzel

    0|0
    1|0
  • naz elmasta görmüştüm suratına tüküresim geldi özenti salak

    0|0
    0|0
Yükleniyor...