Siz beni yerimde olsaydınız ne yapardınız? Tepkiniz ne olurdu?

arkadaşlar ocelikle siteye yeni üye oldum herkesi selamlıyor ve direk soruma geçiyorum. şimdi efendim benim yaklaşık 1.5 senedir güzel giden bir ilişkim var.. sevgilimle aramızda ayrı gayri yoktur yani herşeyimizi anlatırız birbirimizi olumlu olumsuz iyi tanırız ve biliriz.. herneyse geçenlerde bi yerde pizza sipariş ettik neyse söyledik pizzaları orda çalışan adamda pizzalar hazır olduğunda bize haber verebimesi için ismimizi istedi sevgilimde yanımdaydı o sırada bende adımı söyledim neslihan diye. ama tam söylerken sevgilim hemen lafımı ağzıma tıkıp kendi adını söyledi. adam'a ' abi sen ali yaz oraya' dedi. bide bana sınırlı sınırlı baktı. neyse bise demedim ama çok şaşırdım çünkü hiç böle şeyleri yoktu yani. hoşuma gitti aslında ilkten üstelemedim. herneyse 10 dk sonra pizzalar hazır oldu ve adam neslihan hanımm diye seslenerek beni çağırdı pizzaları almam için. o adamın neslihan hanım diye bağırmasıyla ali'nin bütün sınıriyle gözlerimin içine bakıp ben göstercem o neslihan hanıma... demesi bir oldu.. gerççekten o an öyle tirstim ki ali'den kafama bardağı gecirçek gibi baktı. hayır yani benim anlamadığım benim adımı vermiş olmam da ne gibi bi sakınca var yahuu.. hayret bise. sanki telefon numaramı verdim anasını satım. ya bu şimdi kıskançlık mı artık başka bişeymidir anlamadım. size soruyorum sizce sevgilim hiç böyle ucuz şeylere takmayan sevgilim neden böyle bi tavır aldı sinirlendi anlamadım gitti..


0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

  • kiskancliktir sanirim elbette kafadan kiskancmis adam o hödük pizzaci sevgilinin ismini yazmasina ragmen usteleyerek senin ismini birakmasi sevgilini cigrindan cikarmis baska birsey oldugunu tahmin etmiyorum neden böyle birsey yapsinki baska en iyide sen tanimalisin zaten sevgilini sunuda belirteyim elbette tersi olabilir ve piskopat yapisi olabilir olurda siddet göstermeye kalkarsa aski sevgiyi unut ltf uzaklas aninda malesef öyle tiplerimizde bolca mevcut... umarim farkli bir sorun yoktur kiskancliktan öte mutluluklar dilerim neslihan bu arada isminide ögrenmis olduk sevgilin duymasin :)))

    0|1
    0|0
    • ilk defa onu öyle görünce cok sasırdım. genelde böle kıskandıgını belli etmezdı ama böle bı ani cıkıs yapınca mala bagladım bişe diyemedim. neyse dedıgın gıbı kıskansında dozunu aşmasın yterkı :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • Klasik aşırı sahiplenme ve paranoya belirtileri

    artık senin yaptığın her hareket, konuştuğun herkes, herşeyin onun kontrolü altında olmasını istiyor ) senin başkasıyla en ufak bir muhabbetine, konuşmana katlanamaz duruma geliyor

    ilişkiye artık daha ciddi bakıyor demekki )))

    0|0
    0|0
    • ay vallahi tamda onu anlattın . hani nasıl diyim sana cok kıskanc ama elınden gelenıde yapıo bu kıskanclıgını göstermemek için. yoksa havalanırmısım da flan fılan :D bende hıc kıskanmıo dıye hayıflanıodum yaaa

    • :)) müneccim miyim neyim :P

      bi de sen nasıl cevap yazıyorsun öyle

      artık site üyesi olarak görünmüyorsun?

    • işte çocuk seni seviyor daha ne istiyorsun ki :)

  • haha :)))))))

    o değilde sevgilin pizzacıya sorun yaptıysa senın bu sıteye uye olup takıldıgını duydugunda ne yapcaktır sence :D

    o zamankı sorunu beklıyo olucam :D:D:D

    0|0
    0|0
  • zamanla düzelir

    düzeltirsin!♪

    0|0
    0|0
  • bir Neslihan varmış bir de Ali ve bütün site onların isimlerini öğrenmiş. bir pizzacıdan Naslihanı kıskanan ali de bunun farkına vardığında bakalım Neslihan'a ne yapacak. Azzz sonra.

    bizi izlemeye devam edin...

    1|1
    0|0
  • Seven adam kıskanır arkadaş . . ! Senin gibilerin durumunda olmak isteyen kaç kız var bi araştır istersen :))

    0|0
    0|0
  • asiri kiskanclik olabilir.. dikkat et derim..

    0|0
    0|0
  • kıskançlık değil bu daha çok hesabı ben öderim tarzından bi tepki olmuş büyütmeyin

    0|1
    0|0
  • o anki psikolojik hal

    0|0
    0|0
  • uzn sorulardan nefret ediyorum :D

    0|0
    0|0
  • adam ruh hastası olabilir.senin burada üyeliğin olduğunu bilse ne yapar peki düşündün mü

    0|0
    0|0
  • Yollarınızı ayırmanın zamanı gelmiş

    0|0
    0|0
  • Vay arkadaş: Garip

    0|0
    0|0
  • neden açık.lider benim demiş.

    0|0
    0|0
  • Bazen sevmek; nedensizliktir.

    0|0
    0|0
  • kayıtsız kalırdım

    0|0
    0|0
  • senin yerinde olsak kayıtsız kalırdık . ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Kıskanmış işte seni. yanında sevgilin varken pizzacıyla sen neden muhattap oluyorsun ismini veriyorsun her erkek buna sinirlenir.

    0|0
    0|0
  • Ali burada fotoğrafının olduğunu görse napar seni :(?

    0|1
    0|0
  • Ali sitede resmını adını ifsa ettıgın ıcın bu sefer gercekten kırmasın kafanı?

    0|0
    0|0
  • Ama korkmanı süper anlatmışsın Ali psikopata bağlamış kaç:-)

    0|0
    0|0
  • sımdı aynı durumun bır benzerıde bana gelmıstı . Bızdede ayakkabıcıda olmustu. Aykkbı almıstık depodan cıkartıp getrcektı ıste sız oturun ben sıze seslenıyım adınız nedır dedı bende soyledım buse dıye. Sevgılım bana ters ters baktı ne soyluyorsun elın adamına ne yanı falan dedo bende ne var canım ya adımı soyledım sadece. Yok ben soyluyemıyormuyum. Benım yanımda hıcbır erkege adını soylemıceksın curt . Oyle bır tartısma oldu ayakkabıyı bıraktım cıktım gıttım ordan . Telefonlarını acmadım falan 1 gun sonra elınde cıcee eve geldı ahata yaptım falan dıye . Kendı analdı hatasını . Eskısıne dondu . Eskıden kısknc ama o kadar degıldjı . Kıbar nazık olumluydu . Bır anda oyle oldu bende oyle yapnca duzeldı .

    0|0
    0|0
  • seni iyice sahipleniyor sevgilim bana kısa kollu bişi giydirmiyodum başkalarının yanında laf söyleyemediğinden gözleriyle dövüyordu resmen taviz verme tepene çıkar iyice kıskanması güzel ama bunlar abartı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...