Stephan Hawking kainatın bütün sırlarını çözdüğünü ama kadınları çözemediğini söylüyor kadınlar çözülemez mi?

geçen gün kanal d haberde izliyorum albert eisntein den sonra dünyanın en büyük teorik fizikçisi(yani dehası) kadınları çözemediğini anlayamadığını ve çok gizemli bulduğunu söylüyor düşünceleriniz?

Güncellemeler:
Hawking'in bile çözemediği tek şey?kadınlar? link

0|0
8|7

En İyi Kız Görüşü

  • çözüldükçe hep bir şeyler çıkar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bende o adamı anlayamadım.O haliyle karısını boşayıp hemşiresiyle evlenmiş.Sonrada kadınları anlayamışmış.Pehhh...

    0|0
    0|0
  • Bir ara bunu Einstein için alıntı yapıyolardı. Geçenlerde Atatürk'ün "Ordular yönettim bir kadına sahip çıkamadım." sözünü okudum. İnanamadım, bir lider bu kadar gerizekalı olmamalı. Duygusal zekası mı düşük bu 'dahi'lerin? Kendi şahsi meselelerini ünlü erkeklerin ilgilenmedikleri(magazin olmadıkları) konularda uydurarak kapatmaya çalışanların saçmalığı.

    0|1
    0|0
  • Bence üşengeç erkeklerin uydurduğu bişi bu ona bakarsanız sizi çözmekde zor ama biz hayıflanmak yerine çabalıyoruz ..

    0|0
    0|0
  • kadın ve erkeğin tüm yapısı kimyası farklı, bu yüzden bir erkeğin kızları algılaması imkansız hafif efeminelik yoksa

    0|0
    0|0
  • mübalağa etmiş o kadar anlaşılmaz değiliz sadece belki duygularımız hızlı değişiyor olabilir o duygu geçişlerini ben bile çözemiyorum kendimde

    0|0
    0|0
  • çok saçma :p

    0|0
    0|0
  • şu tek işleri karşı cinsi çözmek olan insanlara ayrı bi uyuzum.ne kadar boş vakitleri var mk.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • o kadınlara bakınca bi formül filan görüyodurda ondan çözemiyodur

    0|0
    0|0
  • işin kolayı var arkadaşlar.. çözemediğiniz soruyu boş bırakın zaman kaybetmeyin :)

    1|0
    0|0
  • doğru söze ne hecet

    0|0
    0|0
  • Cirpindikca bogulursun

    0|0
    0|0
  • hayır cozulemez

    0|0
    0|0
  • Numara yapıyor i*ne :)

    0|0
    0|0
  • Hawking bütün kainatın sırlarını nah çözer..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...